Goede morgen. Maandag wat een fijne dag altijd he. Weekend was voor mij niet zo leuk heb ziek op bed gelegen. ben vandaag toch maar gan werken want voelde me weer een stuk beter en werd helemaal gek van het thuis zitten. Binnenkort mogen we weer aan de klus. spannend hoor. schaatsen dat heb ik ook al zo lang niet meer gedaan. maar is inderdaad erg leuk. altijd veel plezier. Kreeg van het weekend wel leuk nieuws dat mijn schoonzusje zwanger is
gooooodmorning!! heb nog niks bijgelezen, ga ik zo even doen.. Vanmorgen ovutest gedaan en die was best donker al hoop alleen dat ie nog niet springt Of elk geval tot dit weekend.. vanmorgen mn man weggebracht, daarna gelijk wat boodschappen gedaan.. Straks even boven aan de gang, hebben eindelijk het traphekje vastgemaakt dus Lenn kan ondertussen wat rommelen boven.. Vanavond de traditie voortzetten.. Op maandagavond bij GTST met een bak ijs op de bank, onwijs veel zelfmedelijden hebben vanwege het feit dat mijn man er niet is *tja, een vrouw moet een goed excuus hebben voor het eten van B&J ijs* ga zo even teruglezen, even met een kop thee op de bank..
Goedemorgen, Even snel een berichtje......moet zo werken. Ik probeer vanmiddag even bij te lezen. En anders heb ik morgen middag zeker tijd. Ben lekker vrij morgen middag. Ze komen morgen slaapapparatuur brengen voor een slaaponderzoek (heb waarschijnlijk apneu) en ze sluiten het gelijk aan en dan mag ik niet actief zijn...........dat word bankhangen met me laptopje en ZPen!!! Nou meiden kletse hier en maak er een gezellig dagje van! Zie mijn pendels.......nu krijg ik helemaal de kriebels
Roeltje, Ik had gelezen dat als je een positieve ovu test hebt dat je dan het beste binnen 24 uur moet klussen. hmm hopen dat het eitje nog even blijft zitten. mmm B&J heerlijk ben er ook dol op.
Ik ben gisteren ongesteld geworden na een cyclus van 28 dagen, dus zou dan weer 6 feb moeten zijn. Duurt nog zo lang........
hoi meiden ga nu overblijven en naar me oma, gaat niet zo best... heel er g in de war... weet niet of ik vandaag nog op zp kom... knuffe lvoor jullie
Spnannend weer! Het wachten naar de ovu duurt al lang maar daarna..........Ik zou zeggen veel plezier en succes met klussen!
Ik vind de tijd tot NOD zo lang duren hahah Hopen op een roze wolk deze maand voor ons allemaal uiteraard!
sterkte wolfje mrsmerel: balen, maar welkom hier! ik ben heel erg trots op mezelf. Heeft niks met nod ofzo te maken maar toch... heb vandaag voor het eerst in heeeeel lang weer eens de strijkmand leeg gekregen heb zo'n hekel aan strijken hihi.. maar hij is leeg, joehoe (waar je niet al blij mee kunt zijn he!)
Maia: jij knappert, ben trots op je! Maarre kun je de mijne ook niet even komen doen . mrsmerel: Balen! Ook maar mee op deze roze wolk dan... wolfje22: sterkte met je oma! Dat het maar snel beter mag gaan! roeltje: inderdaad maar hopen dat het nog niet springt en even doorgroeit en doorgroeit en doorgroeit voor de klussers: succes ermee! Volgens mij komt mijn klusperiode er ook weer aan. Ga in ieder geval beginnen met ovutesten. Ben benieuwd of dat enige zoden aan de dijk zet (of beter gezegd: enige roze wolken geeft ) ben hard aan het werk, na ja hard: vanochtend vanaf 09.00 uur tot 12.30 stroomstoring gehad.... Dus veel gedaan behalve datgene wat ik moest doen.
@ Maart: Hoe gaat het nu? Hoop niet dat je weer ziek gaat worden. Zou balen zijn rond je ei @ Roeltje: Of juist dat je ei nu wel springt... Heb je afgelopen weekend nog geklust? Zaad kan wel 3 dagen overleven he @ Roosje: Pfff, wat een ellende zeg. Voel je jezelf ook beroerd of dat verder niet? @ Wolfje: Sterkte bij je oma! @ Nathalie: Die dagen duren idd te lang. Gelukkig komt nu de klusperiode er weer aan
Rittjuh Nee haha niet geklust, ben sinds vanmiddag ongi-af.. En als ik iets smerig vind is het klussen tijdens menstruatie.. Blegh.. lijkt me wel wat vroeg om te springen haha.. maar goed, was ook nog lang niet positief, maar wel donker.. vrijdagavond met de dames in de familie naar een voorstelling in het theater (vraag me niet welke ) maar heb geen zinnnn!! heb al vervoer voor mn man en ook oppas.. had stiekem gehoopt dat niemand kon maar helaas.. gelukkig duurt het maar tot 22.00 uur ofzo.. we zullen zien..
@ Maart vervelend dat je ziek was dit weekend, hoe voel je je nu dan? Al spijt dat je bent gaan werken? Gefeliciteerd met de zwangerschap van je schoonzusje! @ Roeltje ik zal voor je duimen dat je ei pas na het weekend springt, in ieder geval niet ervoor! Tja verplichte familie-uitjes zijn nooit leuk. Maar meestal als je er bent is het uiteindelijk toch wel leuk. Succes in ieder geval. @Roosje31 He bah als je slaapapneu hebt moet je misschien net als een vriend van ons wel zown apparaat waar je snachts een masker op moet. Lijkt mij persoonlijk niks.. maar als je daardoor beter slaapt en fitter word is het natuurlijk heel erg fijn! Hopelijk komt 1 van je pendels uit! Ik heb ook gelijk gevraagd of ze voor me willen pendelen.. ben eigenlijk best benieuwd. @ mrsmerel jammer dat je ongesteld bent geworden, hopelijk is het deze ronde raak! @ Wolfje hopelijk gaat het snel beter met je oma! Beterschap! @ Nathalie3004 Succes met klussen, ik vind de periode tot NOD ook lang duren. Het zou toch fijn zijn als je die periode een winterslaap kon houden. @ Maia goed van je dat je je strijkmand leeg hebt gemaakt. Ik strijk niet meer! Ik heb er ook een hekel aan en wij hebben bijna nooit blousen ofzoiets aan. Als er iets gestreken moet worden doe ik dat wanneer we het aan moeten doen. Gelukkig hoeft mijn man ook geen nette kleren aan voor zijn werk. @ Mijammi jij ook succes met klussen en met de ovulatietesten! Dat is nooit fijn een stroomstoring! Dus nu heb je al van alles gedaan, maar nog niet het geen wat je moest doen.. succes nog! Nou ik heb weer even bijgelezen en gereageerd. Ben de badkamer op zijn kop aan het zetten, alle spullen uit het badkamermeubel gehaald en weer opnieuw ingedeeld en schoongemaakt. Heb mezelf nu even pauze gegeven. Om een kopje koffie te drinken, te eten en om zp bij te lezen.
Kell thanks for reminding me!! Moet de badkamer ook nog doen vandaag haha.. *oke, stel het uit, heb geen zin * maarja, wel lekker hè als alles aan kant is en lekker ruikt.. Koffiedrinkse!!
*schopt zichzelf dan uit de bank* Oh nee, Lenn slaapt.. en die wil ik natuurlijk niet wakker maken maar moet wel echt even gebeuren deze week.. Hebben nu EINDELIJK een traphekje gekocht zaterdag en gisteren vastgezet, dus heb nu geen excuus meer tegenover mijn man
Oh mijn mannetje heeft zaterdag de badkamer, keuken en vloer gedaan. Kan ik heerlijk op de bank hangen Moet alleen wel de was opvouwen maarja...........dat komt wel hahaha