NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

15 okt 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Je mag in je handjes knijpen met zo een lieverd als man! ;)

2. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Within, voel je dan een soort concurrentie met je (tweenling)zus?? Het gevoel dat je 'eerste' moet zijn? En waarom?

Ik respecteer je gevoel hoor :D, maar ik kan me het niet voorstellen, niet in mijn belevingswereld.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Toen ik zwanger was van Lenn moest je ook niet aan komen met spek :D ging er spontaan van over mn nek haha.. ach we zullen zien..

Ah balen van je omowitte test meid:( Ik blijf duimen hoor!

Within
    aah wat een lieve man heb je zeg!

Moest alsnog de spekjes zelf bakken, man schoot maar niet op met hond uitlaten haha.. heeft wel lekker gesmaakt, Lenn heeft zitten eten als een bootwerker haha..

Oh, man en Lenn komen naar beneden, heeft net gedouched:) nog even uurtje spelen en dan Lenn naar bedje brengen..

tot vanavond!

4. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Oh oh, waar gaan we dan verder kletsen dames...
    Zonde als we deze gezelligheid moeten missen...

5. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    @ Roosje.... Balen zeg weer een omowitte test...

@ Within... Ik kan het wel een beetje begrijpen. Wij zijn nu ook al een aantal maanden bezig om zwanger te worden en als er dan ineens iemand zwanger is, steekt dat toch een beetje. Niet dat je een ander het geluk niet gunt, tuurlijk wel. Maar toch doet het een beetje pijn. Zeker als het dan bij hun een "ongelukje" is... Maar ik denk ook dat je het op je in moet laten werken en dat je dan uiteindelijk ook voor haar blij bent. En eerste of 2de kleinkind maakt voor opa & oma echt niet uit....
    Succes meid...

@ Roeltje, hier worden nu ook spekjes gebakken in de keuken door manlief, zal is erbij gaan staan en kijken of ik ook misselijk wordt ;)

Hier nl nog steeds van die rare steekjes in mijn buik...
    Alsof er iets zit wat er niet thuis hoort...Soort volgevoel.. alsof je moet poe**en of ongi moet worden, kan het niet goed omschrijven...Klinkt het voor de al mama's hier bekend...? Jullie zijn tenslotte degene met ervaring...!

6. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    @quila, ja dat kan ik wel begrijpen, dat je je jaloers kunt voelen omdat je het zelf ook graag wilt, maar dat je het een ander i.i.g. niet misgunt.
    Kinderen krijgen is geen 'recht' ... het word je 'gegeven' (soms met wat hulp).

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hee

Hoofdpijn is ietsjes gezakt, alleen net was ik de hond weg brengen, vanwege de drukte, en toen ik de auto instapte had ik zoooooo een steken in mijn lies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Helemaal mee eens...
    Ik vind het zinnetje kinderen nemen ook zo ongepast...
    Ik zeg altijd we hopen kinderen te mogen krijgen....
    En ik gun het echt iedereen en ben ook altijd blij voor iedereen, maar ik denk wel altijd, oh wanneer mag ik zo blij zijn. Voel wel het steekje zeg maar. Maar zeker niet misgunnen

9. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland

Ben er weer ff, maar dat klinkt hoopvol.

Ik had s'nachts last van het zuur nou dat heb ik nooit en ik droom ook weer vreemd van die rare achterlijke dromen.Eergisteren was ik bezeten:( en nee ik had geen horror film gekeken.
    Beetje pijnlijke boobies en vanochtend was ik misselijk en de koffie smaakte voor geen meter.

@Within: Ik kan je gevoel ook wel begrijpen. Ik had het bij mijn broer die kreeg zijn derde helemaal spontaan was niet helemaal gepland bij ze maar wel zeer welkom. En ik vond het ook harstikke leuk voor ze maar heb wel ff zitten huilen. Maar mijn man wilde toen nog niet en ik wel heel erg dus daar liep ik toen erg mee rond.

@Roosje: jammer meid maar het kan nog steeds ik blijf duimen voor je

10. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond! Ik lig lekker op de bank met een dekentje over me heen, heb het toch koud! Echt heel erg :(

@within: ondanks dat ik het niet helemaal snap, snap ik het ook wel weer. Mijn zus (geen tweeling) was al eeuwen samen met haar vriend, ik kende mijne net en wij gingen al trouwen en zij zat al jaren te wachten. Hetzelfde met een kindje, zij roept al sinds ze klein is dat ze een kindje wilt later, en wie is er het eerst zwanger.. ikke. Dus die was aan de ene kant heel blij voor mij, maar aan de andere kant stak het haar wel (al probeerde ze het niet aan me te laten weten). Dus ik snap het op zich wel, helemaal als het je zus betreft waarbij het ook nog eens niet gepland is en jullie er zo enorm mee bezig zijn toch.. *knuffel* En ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik zag wel dat ze er wat moeite mee had en heb me er toch een heel lange tijd schuldig over gevoeld dat het bij mij allemaal zo liep (oftewel: dat ik zo'n voortvarende man had en zij er eentje die wat minder haast had). Dus ik kan je op zich wel begrijpen!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ff snel vanuit auto net posi getest. Spannend!!! Wel vroeg dus duimen dat alles goed blijft gaan. Joehoe!!!!!!

12. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd Nathalie :D:D:D:D

Ik ga nu even lezen hoor heb veeeeeeeeeel gemist

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Gefeliciteerd!!!!

14. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Nathalie GEFELICITEERD!!! 2e zwanger alweer! En dat er nog meer mogen volgen!

@Roosje: balen van de test!!

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

:$:(:$ ff in de auto getest:D oF ff snel in de auto ons vertellen dat je getest hebt en intussen zie ik 't helemaal voor me dat je inde auto zit te testen hahahi:D:p

VAN HARTE HOERA JOEPIE!!
    wie weet waar die nod lijst staat kan die aangepast worden

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @within....de mieden hebben er al enoeg over gezegd en gesproken, ik snap de steken, die heb ik 5 jaar lang gehad..mijn mannetje vond het prima na de 1e.... duszz bij elke zwangere had ik even te kwaad....dat hebben we allemaal. alleen zoals ik het gelezen heb lijkt het een soort strijd wie 1e is?!?!? iemand zei het al...is daar een reden voor. het ie eigenlijk ook wel bijzonder om als 2ling ineens ook samen zw te zijn...

17. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nathalieeeeeeeeee Jooehoeeeeeeeeee....Super!!! Gefeliciteerd!!!

18. Maia

Maia Niet meer actief

JOEHOE NATHALIE!!!! GEFELICITEERD!!!!

ben ik niet meer in m'n eentje ;)

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nathalie!!!!! Wauw!! Gefeliciteerrrdd!!

Wij worden voor het eerst oom en tante. Vandaag tehoren gekregen.. Jeetje, schrok er best van. Het zijn namelijk 2 junkies wonend in een "hol" zoals ik het noem. (verrotte staancaravan) Vind het erg leuk voor ze hoor maar wat had ik dit nieuwtjes graag zelf willen vertelen *jaloers*

Ohja en ik heb vandaag weer een beetje buikpijn gehad.. eerst in mijn liezen, toen bovenbenen en onderrug. Ik heb er een hard hoofd in :(

20. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Baby............ik dacht al.......je zei dat je in staat was je vent van het balkon te gooien.....ik dacht dat je je pc erachter aangegooid had hihihi....

Deel Deze Pagina