NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahahaha als het aan je hormonen ligt mag hij zijn borst wel natmaken ;)....Ik hoop dan toch dat het aan je hormonen ligt! Maar gelukkig dat je je pctje niet van het balkon gegooit heb.....

2. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel meid.....

3. Maia

Maia Niet meer actief

cursusje snellezen doen baby ;)

wij gaan het waarschijnlijk volgende week (weekend) vertellen aan de ouders. Ik heb bij simplycolors een tshirtje besteld ;) lekker afgezaagd maar ach, wij zijn toch de eerste in de familie dus voor onze ouders is het nieuw ;) met pssst... en op de achterkant ik word grote zus. Ben erg benieuwd, mijn moeder had het met Fleur meteen door (hadden we slabbers met "opa' en "oma" cadeau gegeven) maar m'n vader en m'n schoonouders snapten hem eerst niet :D Dus ik ben benieuwd hoe snel ze het nu doorhebben!

@alieke: dikke knuffel!

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi dames
    Hoe is het hier? Schoonma net de deur uit geloodsd, nu lekker op de bank. Ik ben zo moe.
    Geen krampjes meer hier. Wel nog steeds gloeiende wangen en allemaal puistjes :(

@ Snelly: Ik ga duimen !
    @ Nathalie; Mooie buggy !
    @ Roosje: Ik zei toch dat je niet kon wachten :D Voor je NOD kun je sowieso beter met ochtendurine doen. Hoop dat hij over een paar dagen posi is ! Had je mijn reactie gelezen over de test bij Lenthe toen?
    @ Within: Wat een lieve man heb je !
    @ Nathalie: Whaaaaat !!!! Ik zie het toch !!! Joepie !!!!
    @ Alieke: Leuk dat je tante wordt, maar geen ideale situatie voor een kleintje als ik het zo lees.
    @ Babyboom; Balen van de ruzie :( Hoop dat het weer goed is nu!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik heb hier al vanaf donderdag pijn in de liezen, maar heb ik altijd na ei dus zal er gewoon bij horen bij mij...
    moet zeggen dat ik beide keren dat ik zwanger was dacht ongi te worden liep al met maandverband in...

6. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL

Had je reactie bij mij gezet....er word zoveel gekletst hier:)....en anders mag je het best nog een keer vertellen....:p

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ik had bij mijn dochter een negatieve test 1 dag voor NOD en op de NOd zelf een positieve test !

8. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Neeee kan niet zonder mijn laptopie :D

is alweer goed hoor gelukkig :D

en een cursus snel lezen lijkt me een goed idee, ik ben idd een trage lezer :D

Ik heb toch zo het gevoel dat het weer eens niet raak is, ben namelijk al zo vaak telleurgesteld geweest door mijn lijf

9. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu weet ik het weer.....

10. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat geeft me weer iets hoop....

Weet iemand dat? Ik heb een beetje melkachtige afscheiding, geen dikke....eerder vloeibaar...was aan t plassen en toen ik me afveegde ( Ik dacht laat ik eens gek zijn want dat doe ik dus nooit;))...zat er best veel op het papiertje....komt mijn ongi er dan aan ofzo.....Ik hoop gewoon nog steeds op een posi test.

11. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maia.......wat schattig om het zo te doen.....Hahahaha je kan er ook opzetten .....Mijn vader heeft mijn moeder weer zwanger gemaakt.....hahaha zou dat er op passen;)

12. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    @within. Kan het me heel goed begrijpen hoor, je gevoel! Laat het jezelf gewoon toe het te voelen. Even laten zakken en over een paar dagen denk je er vast weer anders over !

@nathalie: Gefeliciteerd! super gaaf.

@ de rest van de testers: toi toi toi

Zit nu in mijn uppie op de bank. Vriendlief is vanavond weg, kleine ligt net op bed, de kat ligt aan mijn voeten en de hond is aan het snurken.

Vanmiddag nog een ovutest gedaan.. weer wit (of heeeeeeeeel licht). Dus ei moet echt nog komen.. ik wacht op een knalstreep!
    Ik vraag me toch af of die ovutesten echt werken..
    Heb ze via www. zelfovulatietesten.nl

Wachtend op mijn ei.. de "calculators" zeggen ma of dinsdag.. dus heb nog even.
    Voor morgen alweer een date in de planning staan met vriendlief ;)
    Moet wel zeggen dat de S.X een stuk lekkerder is geworden..ik heb hem al gewaarschuwd dat dat door de vruchtbare dagen kan zijn..dan maak je meer hormoon aan en is het soepeler van onder..

Ik wou dat het al 14feb was..dan kan ik testen ..

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mooie dag om positief te testen Eikie.. !

Roosje, ik heb echt geen idee over die afscheiding.

14. Within

Within Niet meer actief

Thnx voor de reacties meiden :) Doet me goed!

Om het even een beetje uit te leggen:

We zijn een tweeling, zij is de oudste. We schelen 10 minuten.
    Aan tweeling zijn zitten ontzettend veel leuke kanten! Maar ook minder leuke.
    1 daarvan is dus dat alles wat je doet, word vergeleken. Als de een dit doet, moet de ander dat ook doen. Doe je samen iets, is het "oh, tweeling zeker?" en dat gaat steken.
    Dat hadden we al toen we samen naar dezelfde middelbare school gingen, zelfde MBO opleiding kozen, allebei een krantenwijk gingen doen, beiden bij de bas van der heijden gingen werken, beiden stopten met de opleiding (en werk) enz enz.
    Mijn zus stond op punt van trouwen. Reacties die je krijgt: En wanneer ben jij aan de beurt? Zus kreeg het andersom toen ik ging trouwen. Allemaal goed bedoeld, maar de meeste opmerkingen doen zo zeer!! En ik ben dus nu bang, dat als zij zwanger blijkt te zijn en ik ook, dat we dat dan weer krijgen... Hopelijk snappen jullie het :p Het is geen concurrentiestrijd, maar dus meer om bovenstaande.. Denk dat je daar echt een tweeling voor moet zijn om het helemaal 100% te snappen.

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik had zondag mijn ei.... vrijdags al beetje last, en zondag kon ik niet op of neer, hij zat dit keer links hahahahaha!!!

Ehmz... maagzuur, en gisteren schonk ik koffie voor mijn gasten in, en ik werd helemaal naar!!!

trouwens, zit ff te bedenken.. als ik een vroeg ei heb, dan blijft mijnnod hetzelfde.. maar ik zou ook weer een kortere cyclus kunnen hebben, maar dan is mijn nod ook veeeeel vroeger, wat denken jullie?

En nu, ben ik weer lekker boven, en ga ik naar bedje toe...

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

ik hoop dat naar zijn iets goeds betekent:)...

knuf!

17. Maia

Maia Niet meer actief

@Roosje: hahaha die is ook echt goed. Ben alleen bang dat het niet gaat passen.

@within: logisch dat het dan even knudde is.

18. Within

Within Niet meer actief

Lucht op! Blij dat ik het hier neer kan zetten.. net ff manlief flink geknuffeld. Iets zegt mij dat er hormonen in het spel zijn.. Oja, en een dikke blauwe ader op de (.)(.).. :p

Nu ga ik kwarktaart maken! (citroen!)

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hahaha hier ook een ader gespot!!! op een borst!

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    En nathalieeee superrrrr!! Gefeliciteerrd!

Deel Deze Pagina