@within...daar heb je een punt..dike knuf...gelukkgi heb jee een attente man die je lekker verwend. @moi...het hoeft niet te betekenen als je ei eerder of later komt dat je cyclus dan ook daardoor korten of langer wordt.... @roosje...hebje normaal nooit afscheiding dan....want je kan meer afscheiding of ineens krijgen als je zw bent...ter besherming van.. om rare bacterien en zo buiten tehouden.....
Jawel, maar was ook benieuwd of het soort afscheiding iets zegt....of je ongi wordt of zwanger bent..... Jaaaaaaaah ik wil alles weten hihihi8)
Meiden ik ga lekker tvtje kijken met me mannetje....is ons laatste nachtje in ons huisje........liggen hier romantisch op ons matrasje in de woonkamer hihi....en als er toch een ongi aankomt kan ik beter nog maar even "klussen" vanavond.......kan ik weer even op teren dan de komende dagen !
Hoi allemaal, Mag ik me hier ook melden? MIjn NOD zou ook in februari moeten zijn. Ben 9 januari gestopt met mijn pil.. Ben zelf 26 en mijn vriend 33 dit word ons eerste wondertje.. Lijkt me leuk om een beetje ervaringen e.d. uit te delen..
9 januari gestopt met de pil rond de 13de ongesteld geworden. Maar veel langer als dat ik anders ben. Deze ronde ook nog niet geklust. Werk op een Operatiekwartier en moet direct stoppen met werken als ik zwanger ben. Wou dus eerst ongesteld worden voordat ik ging klussen...Maar moet zeggen dat ik me toch wel wat misselijk voel en ben veel moe de laatste tijd. Ook moet ik vaker plassen..In december ben ik wel goed ziek geweest en ben ik niet zo netjes geweest met mijn pil..Ga dus voor de zekerheid toch testen als ik rond 10 feb nog niet ongesteld ben geworden. Het risico dat ik zwanger blijf werken is me te groot.
Dat is altijd zo bijzonder! Wij zijn 1 van de laatste in onze vriendengroep die zwanger is van de 2e (of 3e). Meiden ik ga mijn bedje op zoeken! Probeer morgen weer ff te komen. Eerst koffie drinken bij de opa's en oma's. Fijne avond all!!!
Ik moet nog een week wachten! Vanavond ga ik uit. Ga niet teveel drinken, werd net al misselijk van 1 biertje.. Maar heb er zin in!
@ Beccy: Ja hier ook..vriendinnen, veel op hyves, op mijn werk en mijn zus dus nu ook. Vertelde vorige week: "ja, je hoeft maar naar me te kijken en ik ben zwanger!" Wat deed dat zeer, wij zijn al een half jaar bezig en heb 2 miskramen gehad. Dat zeg je toch niet tegen je zusje dan ?! Kan me er nog boos om maken..
Welkom Beccy Ik moet gewoon 30 pagina's bijlezen Heb er geen kracht voor nu zo laat. Heb ik nog wat gemist behalve dat er weer een zwangere bij is gekomen
Dames... Ben opeens erg zenuwachtig... Ben nu 6dpo en had net bij afvegen wit/gelig slijm met roze (bloed?) Kans op innesteling?? Wat denken jullie?