alieke ovutesten?? helaas werden die van mijn van zwanger en kids deze maand ook niet donkerder, maar gelukkig naar lichaam geluisterd en inseminatie op juiste moment gehad
of ik moet mijn lichaam weg gooien grrrr 6 dagen is niet leuk meer, gelukkig een volle week dus hopelijk gaat het snel. Alieke heel vervelend die onzekerheid
ik ga een poging wagen om te hardlopen, ben ontzettend moe en weeig...hoop maar dat iets goeds betekent mijn bengel gaat mee dus ben benieuwd hoe ver ik kom tot vanaaf en niet te veel lullen hier
hallo mensen die zwanger zijn gefeliciteerd!! ga vandaag maar weer met ovu testen beginnen was er vorige maand achter gekomen dat mijn ei veel later was als gemiddeld echt handig die tesjes!!
Ik ga proberen wat langer te wachten dan mijn NOD met testen, want dit is pas de eerste ronde. En we zijn er eigenlijk nog niet zo mee bezig geweest. Geen idee hoe lang mijn cyclus nu ook is, dus wil eigenlijk niet te vroeg testen.
Ja heb gewoon gedronken. Wel met een gek idee, drink toch nooit veel. Als ik een posi test (nouja, eigenlijk vanaf nu) heb stop ik er weer mee (gisteravond was eigenlijk een uitzondering op mijn stoppen ) Maar mijn arme hoofd!! Heb 2 biertjes en een paar losse slokken op maar ze vielen ietswat verkeerd Nu ga ik even teruglezen..
Hee bedankt voor het erbij zetten! Pff, die wachtbank is ook niet nix... Voor alle zwangeren: gefeliciteerd! Wie heeft als vroegste positief getest voor nod??
zal me ook eens in een kleding hijsen ipv huispak, pff totaal geen zin... ben echt niet lekker... heb maar 1 bak koffie op de rest laten voor wat het is, dus maar aan de thee.
meiden, meiden, jullie zijn veel te snel haha @Door: wooowwww goed meid!!! gefeliciteerd @nathalie: GEFELICITEERD!!! hoe is het verder hier dames?
Gefeliciteerd Door!! Mooie testen komen er allemaal voorbij! Ik krijg straks mijn schoonouders op visite voor de verjaardag van manlief.. Wel gezellig moet ik wel even die "zwanger" onder de tafel verbergen Manlief had hem gisteren ook zitten lezen, vind het wel interessant. Klussen gaat hem niet meer worden vandaag en morgen als ik zo mijn lichaam voel.. Slopende week gehad, nu ga ik maar rustig aan doen.
Hoi allemaal, @Door, super gefeli je test was echt superduidelijke!! Verder ook Nathalie gefeliciteerd.. ovutesten heb ik geen ervaring mee.. Mijn NOD zou ergens rond 6 februari liggen dacht ik..
Hallo allemaal, Wat hebben jullie weer veel gekletst! Nog niet veel tijd gehad om bij te lezen, maar zie dat Door zwanger is! Gefeliciteerd! Super zeg! Ik moet dit weekend ongi worden...dus ben benieuwd! Heb zo een zere borsten pfff... als ik het weekend niet ongi ben ga ik testen!Goed he!haha Nu verder met alle papieren voor de belasting en hypotheek gedoe bij elkaar zoeken bleeeh en moet nog strijken!
Zo, klusronde 3 zit er op Maar goed dat die middagslaapjes van de kids nog bestaan vriendlief kon zich niet meer beheersen en inhouden tot vanavond.. Wanneer komt die ei nou?????!!!!! De zaadjes zitten te wachten binnen! hahaha Ik las dat het meestal 14 dagen is voordat je weer ongi moet worden. Maar kan daar ook kortere tijd tussen zitten? Straks nog even ovutesten.. moet toch altijd rond zelfde tijdstip?
Hey Eikie!: Bij mij zat er de afgelopen twee cyclussen 12 dagen tussen ei en ongi dus ik denk dat het wel kan verschillen. Ovutesten inderdaad rond het zelfde tijdstip.
@ Eikie: Ja, je lf kan ook korter zijn. Bij wastie de vorige ronde 10 of 11 dagen... Werd toen veel sneller ongi dan ik had verwacht. Ben benieuwd hoe het deze keer is...
Ja denk dat mijn LF ook korter is, nog geen ei hier te bekennen. Ben deze maand voor het eerst aan het testen. Is het echt nodig om, om de dag te klussen?? Vind het zo vervelend om vriend teleur te stellen. Die wil liefst elke dag wel ... Door: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! 3e zwangere al
@ Katja: Om de dag hoeft niet perse. Maar zaadjes leven ongeveer 2 dagen, dus daarom. Dan is er altijd wat zaad aanwezig bij de sprong van je ei. Wij hebben het ook wel eens elke dag gedaan hoor of om de 3 dagen...