Ff snel, Wauw al 3 zwangere en het is niet eens 1 feb wat goed. Nathalie en Door van harte gefeliciteerd geniet er van
nee de dag van je ongi tel niet mee in je lf Zo ben weer cake aan het bakken Worden er 3 vandaag. 1 voor thuis en 2 voor morgen dan heb ik mijn laatste dag op mijn oude school
@nieuwe: Welkom en succes @nathalie en doortje: Wat een super nieuws! Gefeliciteerd!!!!! Nu maar hopen dat het besmettelijk is. Hier niet zo lekker, keelpijn en hoofdpijn en dus gaat Mijammi na 1 uurtje wakker te zijn geweest (en alles bij te hebben gelezen dus tijd goed besteed) weer naar haar bedje!
Beterschap Mijammi! Hier nog steeds last van mijn nek.. iemand tips? Heb al een sjaal om en kersenpittenzak in mijn nek gehad.. Hoofdpijn is daardoor nu gelukkig wel weg
Hoi dames, Ik mag met ook aanmelden bij dit 'wachtbankje" Ik heb met de kerst een miskraam gehad, oude jaarsdag een curretage. Cyclus is wonderbaarlijk snel op de juiste tijdstippen herstel. Deze week aan het klussen geweest en gister ene pos ovulatietest. Eerste ronde na de mk is nu dus in volle gang en vind het zo spannend. Was in september gestopt met de pil en in november al zwanger, Nu afwachten dus, rond 13 feb is mijn nod... groetjes Loes
@Door: van harte gefeliciteerd!!! Super. Ben je niet al verder dan 4 wk, hij was zo duidelijk posi???
Hallo dames, daar ben ik weer. Beetje druk gehad met werk en vanalles. Heel wat pagina's gelezen en al 3 zwanger!!! GEFELICITEERD!!! Hier gaat het goed. Kwaaltjes: gevoelige tepels, lage rugpijn en opgezette buik En 1 keer misselijk vandaag. Lijken allemaal wel goede 'kwaaltjes'...maar eerst zien en dan geloven Morgenochtend ga ik een kruitvattestje doen
hey dames net weer even ovu test gedaan.. gelukkig is hij iets donkerder dan de vorige dagen, maar nog niet om naar huis te schrijven. Maar het feit dat hij iets meer opkleurd dan de vorige dagen, doet me goed! Dus hoop dat de ovutest morgen knalt! (de onderste is van vandaag.. helaas beetje donker geworden dus weet niet of het te zien is) Goed weekend gehad allemaal?
Ik snap dat je bang en onzeker bent....zeker na alles.....Maar de hoop niet opgeven hoor!!!! En zoals almika al zei, we blijven deze topic gewoon aanhouden....zwanger of niet! En anders gooien de meiden maar extra hcg....tot ze gek van ons worden! En door jou geloof ik nog steeds dat ik kans heb op een posi test....misschien heb ik mijn ei ietsje later gehad....Ik heb nog steeds hoop!
@Nathalie.....mooi testje hoor!!! En dringt het al een beetje door? Zooooooooow leuk!!! @Baby, lekker hoor! Ik hoop zo dat je zwanger bent!!! Het klinkt wel zo.....*DUIM!*
Hé meiden, ook al heb ik 2 witte omotesten toch blijft er iets in mij zeggen dat ik zwanger ben!!! Misschien toch iets later een eitje gehad ofzo.....Ik blijf lekker optimistisch!!!!
Helemaal goed! Optimistisch blijven!! Iets in mij zegt ook dat ik zwanger ben..ga morgen lekker testen.