NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha moet zelfs de was nog doen :D nouja, als ie maar hangt voor Lenn op bed ligt, vind ik het goed.. is morgen alles droog..

nathalie
    hoor je niet vaak dat een man de badkamer poetst (of überhaupt poetst;)) heerlijk zeg.. scheelt weer een boel:)

2. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
    Ooh dat is natuurlijk helemaal fijn!! Hier moet ik het toch echt zelf doen.. en die vloer.. tja gisteren gestofzuigd en gedweild.. maar vandaag niks meer van te zien.. handig he een hond en 3 katten:(

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Roeltje, hij deed het ook nooit. Tot ik serieus een keer (heel vies eigenlijk) de badkamer gewoon niet meer heb gedaan. Na 2 weken dacht hij goh laat ik het maar eens doen. En sindsdien doet hij het :D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha haren die beesten bij jullie ook zo vreselijk uit? Hier hebben we 'maar' één hond (met energie voor 3).. Maar aan het eind van de dag lijkt het alsof er een complete roedel in huis heeft gezeten.. komt meneertje wijsneus ook nog erbij als ik ga stofzuigen: "Bah" Ja, bah ja..

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nathalie
    whaha wel een goeie methode :D krijg ik hier niet voor elkaar.. hij zegt dan doodleuk: "wordt het niet eens tijd voor een doekje?"
    moet er wel bij zeggen dat hij zonder problemen de was doet en stofzuigt en dweilt.. als ik het vraag doet ie het wel hoor, maarja, dan wel pas weken later :D

6. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    @ Roeltje, ja onze beestjes verharen vreselijk.. ik heb een langharige witte herder.. en een antraciet gekleurde vloer en zwarte meubelen.. die haren zie je dus gelijk. en met dit weer zie je overal lichtbruine modderpootjes .. van de katten en van de hond.. is niet tegenop te poetsen haha.. Achja we nemen het maar voor lief..

7. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    *pauze is voorbij* ;)

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kell
    wij hebben een zwartwitte Bull-Terriër.. Hier ligt een handdoek bij de voordeur.. Dep haar pootjes dan droog als het geregend heeft o.i.d. Scheelt een boel op de vloer en behoorlijk wat werk :D
    haha poetse!!

Lenn slaapt nog steeds.. na het eten maar naar de bieb.. moet echt nieuwe boeken hebben voor vanavond.

9. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    eindelijk na 1 week overtijd ongie geworden op naar de volgende ronde.

10. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL

Balen meid! Welkom hier.......en we hebben al een extra roze wolk voor je besteld! Hopen dat het deze ronde zover is.....

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

even kort berichtje van mij, moet zo na het eten naar verjaardag toe:(

met me oma gaat het wel redelijk, alleen longontsteking erbji:(

welkom voor de nieuwe meiden

fijne avond xxx

12. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ben ik weer even:), ben weer helemaal bijgelezen.....

@maart, hoop dat je je al wat beter voelt!

@maia, ik heb ook nog een mandje staan;), ik vind het erg om eraan te beginnen, maar als je bezig bent vind ik het eigenlijk wel lekker, beetje tv kijken of muziekje aan..........

@wolfje, wat erg van je omaatje, beterschap!

@roeltje, hoop voor je dat ie nog niet springt......

@mijammi, veel plezier en succes met klussen, kan ook niet wachten:p

@kell, er is niks fijner dan een schone badkamer.........krijg dan altijd gelijk zin om te tutten:D

@Nathalie, haha een goeie! Ga ik onthouden.........gelukkig help mijn mannetje mer erg goed. Alleen de was doet hij niet, maar dat mag hij niet van mij......hou niet zo van naveltruitjes:p

Ben ik niemand vergeten?:) En geen namen verwisseld?:) Ben al zo'n warhoofd........

13. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Nou, het was duidelijk dat ik weer moest werken vandaag, had wel wat bij te lezen. Maar goed dat is ook weer gebeurd ;)

Hier denk ik nog een weekje tot aan het klussen, maar ik vind toch echt de dagen daarna veel langzamer gaan...

Zo maar eens beginnen met koken, dan kan het nog een beetje zakken voor ik ga sporten (jaja, ook dat is allemaal weer begonnen)

Groetjes DutchDiva

14. Maia

Maia Niet meer actief

@mijammi: helaas ;) het komende jaar vind ik het wel weer best hihi :D
    de rest van de was e.d. vind ik niet erg, maar strijken....
    @schoonmaken: doe ik trouwens meestal thuis, manlief strijkt dan nog wel eens en hij dweilt de vloer want daar heb ik ook een hekel aan :D ;)

@nathalie: dat is wel een goede methode.

@snelly: welkom hier :( hopelijk is de volgende maand roze!

@wolfje: beterschap voor je oma

ben ik iemand vergeten? hoop het niet!

15. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Bedankt voor jullie welkom meiden ..

Ik zal regelmatig kijken hier in het topic :)

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Zo, er is weer behoorlijk gekletst :p Alle badkamers weer schoon? Was gedaan? :p
    Moet hier zo nog even een strijk wegwerken. Was doe ik idd het liefst zelf. Vriendlief heeft wel eens een pen in de was gedaan die uiteindelijk in de droger is opengesprongen :S Was niet zo happy toen haha.

17. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo Dames

Ik kom er ook maar bij :D
    heb niet echt bij gelezen ik spring er gewoon in als jullie het niet erg vinden ;)
    mijn NOD is 5 feb, en als het aan mijn pendels ligt word februari een goede maand.
    als het aan mij lag was ik november al zwanger :D

18. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Baby Boom: Je pendels beloven idd veel haha! Hopen dat het uitkomt voor je. Flink aan de klus ;)

19. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    @snelly balen meid.. zeker zo na een week over tijd. Maar gelukkig ben je nu ongesteld geworden en kan je verder met de volgende ronde. Hopelijk is het deze ronde raak!

@wolfje22 Beterschap voor je oma, en veel plezier op de verjaardag.. zo te zien heb je er geen zin in dus.. dan maar sterkte.. ;)

@roosje31 haha ik heb meestal ook wel zin om te tutten… maar nu geen zin meer in.

@dutchdiva succes met sporten.. wat voor sport doe je?

@ Rittjuh meestal doe ik de was, maar zelfs bij mij gebeurd het wel eens dat ik rare dingen in de wasmachine vind. (sleutel, pen,batterijen enz.) Ze komen vaak nog uit de broek van mijn man. Die is ze dan vergeten eruit te halen.. en ik kijk niet altijd alles na.. Oeps.. :)

@Babyboom Welkom en hopelijk komen je pendels uit!! Goede ronde gewenst!

Zo ik zit weer.. voor eventjes.. Ben eindelijk klaar met de badkamer en de rest van de bovenverdieping en zolder.. Gaat toch best nog wat tijd in zitten.. Gelukkig heeft mijn man gekookt en was ik precies klaar toen het eten klaar was..
    Morgen is de benedenverdieping aan de beurt.. als ik na mijn werk er nog fut voor heb.
    Zo maar even met de hond wandelen en naar mijn schoonouders even een kopje koffie doen.

20. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Jah he had er vorige keer 2 voor dec die warenniet uitgekomen helaas dus hoop nou wel en dit zijn er 4 dusss.
    en we zijn nu aan het oefenen, want moet wachten op ei dus dat komt goed uit :D kunnen die visjes alvast een spoor achterlaten voor die ene mooie sterke die zich straks mag gaan ontwikkelen en blijven plakken :D (hoop ik allemaal he)

Maar bij jou ziet het er ook veel belovend uit voor februari:D

Deel Deze Pagina