Goed zo Roosje, ik hoop ook echt dat je zwanger bent en dat je straks gewoon een mooie test in handen hebt Ik ga hier proberen alles wat ik voel gelijk weg te wuiven, ik heb een keer 4 dagen voor nod getest en toen kreeg ik een vaag streepje had ook vage klachten en vervolgens werd ik ongesteld wel wat later dan verwacht en was ook duidelijk een vroege miskraam want ik had stolsels. En mijn borsten waren toen vanaf dag 1 dpo gevoelig en begonnen paar dagen erna ook te groeien, en nu heb ik weer het gevoel dat ze aan het groeien zijn :S zo heel verhaal, ik hoop zoo dat het nou eens raak is Ik hoop het voor iedereen hier trouwens, heb het zo gezellig met jullie meiden. Dit is gewoon het leukste topic allertijden
Hai meiden. Hier ben ik weer een keertje na lange tijd. Mijn laptop is nog steeds stuk.. Ik heb echt niet alle 169 pagina's bijgelezen hoor.. maar wel een heel groot aantal.. Al 3 zwangeren!! GEFELICITEERD!! Hier geen idee... denk het niet al hou ik stiekem wel hoop. Ik ben nu ziek.. gisterenavond en vannacht overgegeven.. vandaag de hele dag misselijk maar gelukkig nog niet overgegeven.. Als ik Woensdag nog niet ongesteld ben ga ik testen.. spannend!
Dat heb ik dus ook.. Heel sterk gevoel dat ik zwanger ben.. Had het vorige ronde ook wel maar niet zo erg als nu.. Ga even Lenn de fles geven en naar bed brengen.. Als man dan de laptop niet in gebruik heeft ga ik bijlezen, anders wordt dat morgen..
tuurlijk blijven we hier doorkletsen! en Roosje: dat is de goede instelling! Hij wordt vast positief nog.
@polly: jeuk aan m'n borsten, constant lichte krampjes/steekjes/blubjes in mijn buik, een koortslip , constant hongergevoel maar niet veel achter elkaar kunnen eten, dus snel vol zitten, heel erg moe (voornamelijk omdat ik hele rare dromen heb dus heel slecht slaap). dat is het wel voornamelijk. Het is allemaal nog heel lichtjes hoor maar dat zijn de dingen die ik voel
Whahahahaha.......moet ik even melden.....Zegt me mannetje ineens.....Zo ik ga ff jagen....ik zo Huh? Ja voor eten zorgen hahaha zie het gelijk voor me.....Of ben ik nou zo simpel hihihihi
Hahaha! Ik zie ook altijd alles heel letterlijk Ik heb ook zo'n gevoel dat ik zwanger kan zijn maar probeer dat aan de kant te zetten want anders valt het zo vies tegen. Klachten: - Verschillende klachten aan mijn borsten, de ene keer jeuk, dan steken of soms een dag niks. - Trekkend gevoel in de liezen - Snel uitgegeten zijn - Kort lontje (maar dat heb ik vaak hihi) - Troebel urine
En heb jij ovulatietestjes gebruikt? Of gewoon om de dag sex? Sorry hoor, maar ben gewoon erg nieuwsgierig! Ik gebruik zelf wel ovulatietestjes... maar zit erover te denken om daar mee te stoppen Ben vorige keer zwanger geworden van om de dag klussen
Ik had gister nog iets vreemds. Zag in eens vocht uit mn tepels komen. Dus ik er nog ff in knijpen, komen er allemaal druppeltjes uit Is dit normaal?
nou het was pas m'n eerste ronde, heb geen ovulatietestjes gebruikt en wij klusten soms elke dag, soms om de dag en er heeft ook wel een paar keer een paar dagen tussen gezeten... ik heb ook geen idee wanneer ik mijn ei gehad heb, ik gokte op een cyclus van 35 omdat ik dat voor m'n dochter ook altijd had, op de 19e kreeg ik enorme kramp dus ik dacht dat dat m'n ei was (en zou kloppen met die cyclus van 35) maar ik denk nu dat het m'n innesteling was, dus dan zal ik m'n ei rond de 12-14 gehad hebben denk ik. Want volgens de cb digi ben ik langer zwanger dan ik anders zou zijn met 35 dagen. dus bij mij eigenlijk geen peil op te trekken. Dacht ook dat alles wat ik voelde van een ongi was, maar deed toch maar een testje en jups...was zwanger.
aan de zwangere dames (tja, begin toch enorme hoop te krijgen) Hebben jullie toevallig een trekkerig gevoel in je buik? Beetje menstruatiekrampachtig, maar dan zonder de bekende menstruatiepijn.. jaaaa, joepie, weer lekker duidelijk ook