Hee dames Oh ik lig al lekker in bed met de laptop. Ben zo moe van het weekend werken en ik moet morgen weer. Heb ook lichte hoofdpijn. @ Babyboom: Hmmm cake ! Dat heb ik echt lang niet gebakken ! Ik maak alleen marsepeinen taarten. @ Within: Hier helpt tijgerbalsem altijd goed ! @ Loes: Wat rot een miskraam, en extra heftig met de feestdagen ! Wat goed dat je weer zo snel een eisprong had dan. @ Polly: Wat spannend morgen een test! @ Eikie; Hij wordt inderdaad al donkerder! Hier gewerkt het weekend helaas.. @ Roosje: Bedankt voor je woorden. Ik hoop echt dat je nog een positieve test krijgt ! @ Babyboom: Jammer he zo'n vroege miskraam Voelt toch echt klote ! @ Roosje: Haha jagen ! @ Klachtjes: Die zeggen voor mij echt helemaal niks.. heb wel eens dezelfde klachten gehad toen ik gewoon ongi werd.
ja hoor, snap je weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven.. Als ik op de bank zit, lijkt het net alsof er een ballon in mn buik zit Niet dat ik weet hoe het voelt, maar ik gok er maar op
ja dat is ook klote heb je zo een test en vervolgens gaat het nog mis dat is echt erg hoor. Elke maand dat niet raak is is echt een telleurstelling. denk dat iedereen dit wel heeft toch?
Ja zeker, ik ben zo bang voor weer een teleurstelling.. Ik heb echt respect voor dames die in de MMM zitten en al lang bezig zijn. Ik ben nu zelf ook al een half jaar bezig trouwens..
Apart! Ik heb het zelf bij mijn meiden niet gehad, nouja toen ik 37 weken was dat heel mijn bed nat was smorgens
Heb net een heerlijke massage gehad van manlief! Dus nu geen last meer van mijn nek/schouders.. begint mijn buik te krampen! Ongikrampjes.. Mag van manlief echt niet voor Donderdag testen.. Klachten tot nu toe: - Jeukende Tepels - Zware/harde (.)(.) - Vaker naar de wc (maar die periodes heb ik vaker) - Honger/zoete trek - Geuren niet kunnen verdragen/misselijk - Krampen/steken in buik Hopen dat het goed nieuws is en anders het ontpillen vervloeken!
Haha ja was echt heel erg.. Moet zeggen dat ik meteen wist dat ik zwanger was omdat ik uit al mijn bh's was gegroeit! Bij de 2de heb ik niet zo gelekt hoor
Hier nog geen ongi te bekennen...zit op dag 31 mijn cyclus schommelt tussen de 31 en 32 dgn...ben benieuwd of het morgen gaat doorzetten anders maandag een test wagen. Mijn "klachten": - Pijnlijke en opgezette (.)(.) - Heel veel puistjes...ook op wangen...dat had ik alleen tijdens zwangerschap. - Beetje trekkerig gevoel in buik en opgezet. - Zin in zoet en vet Maar ja kan ook weer allemaal bij ongi horen helaas hihi!
Hier ook hoor bij de vorige zwangerschap heel veel lekkages haha. Boh en na de bevalling liep het er zo uit...de pads waren niet aan te slepen.En pijn dat die stuwing deed hahahaha
Whaaa ja oh vreselijk die stuwing. Wie dat zo bedacht heeft zeg.. Borstvoeding was al helemaal geen succes
Ik heb trouwens heelee zachte tepels.. soms krijg ik dan in eens jeuk en wil ik krabben maar dan denk ik, waar zat die jeuk dan? dan is het alweer weg
Ik heb wel donkere randen om mijn tepels. Weet niet of ik dat normaal ook heb eigenlijk.. En hartkloppingen, alleen in de avond.
pff kan onzeker worden door jullie kwaaltjes haha.. hier helemaal niks, behalve raar gevoel in mn buik.. Stuwing niet zo heel veel last van gehad.. Ja, één keer.. Lenn lag de eerste week in het zh..na 3 dagen moest ik ook naar huis..dus 's nachts de wekker gezet om te kolven.. was finaal door de wekker geslapen.. 's ochtends plakte mijn pyama vast aan mn borsten.. gatver, wat stikt moedermelk zeg als het in de kleren trekt