Dank je wel Kell zo jij bent flink bezig geweest, was het maar zo een feest hier dat als ik opruim en schoonmaak dat mijn vent kookt. Die van mij kookt nooit, alleen als ik er niet ben hahaha
Dank je wel Roosje ook voor jou hoop ik dat ie uit zal komen zo waar vinden jullie die mannen? kunnen ze die van mij niet wat kook kunsten aan leren? hihihi nee ik mag niet klagen Ik hoop zoiezo dat iedereen hier straks op de roze/blauwe wolk mag
@ Mijn ventje houdt ook van koken. Die kookt eigenlijk altijd. Echt ideaal. Hij vindt het ook leuk om van alles te proberen, dus das wel leuk. Altijd een verrassing wat we nu weer eten
Zo heerlijk hoor nee als ik eens geen zin heb en zeg "zorg jij maar voor het eten vandaag" gaat ie het halen in plaats van zelf maken hihi volgens mij is ie gewoon bang dat ik zn eten niet lekker zal vinden. maar hij kan wel lekkere eitjes bakken hahahaha moet er zelf om lachen.
Een eitje op zijn tijd is ook lekker........kheb liever een bevrucht eitje........ben alleen nog op zoek naar het juiste recept!
koken kan mijn vent ook niet hoor, maarja hij is van het opruimen en schoonmaken Ik ga zo richting mijn paardenvriendin, even mest scheppen hahaha
ok ik ben dus niet de enige (nathalie) , ja die van mij kan ook goed opruimen beter dan mij moet ik eerlijk zeggen. Nou schep ze Roosje jaaaaa ik wil ook een bevrucht EI
@maia, jou man kan goed koken............maar jij kan geweldige taarten maken!!!(Kheb ff in je profiel gespiekt)
als je 'm hebt gevonden, speel je het recept dan deze kant op heb verder nog weinig teruggelezen, ik trek me terug op de bank met een kop thee en een boek (zo'n dom flutromannetje) ga morgen alles terug lezen.. zag wel wat nieuwe meiden voorbij komen.. ook voor jullie geldt: Allemaal op roze! fijne avond!!
mannen die kunnen koken. doe mij er maar zo een. Alhoewel mag niet klagen. Dat is dan ook eigenlijk het enige dat hij niet doet: hij strijkt, doet de was (nog nooit iets verpest behalve zijn eigen wollen trui ), poets, stofzuigt, ruimt op. Sorry dames, maar neem mijn woorden terug. Dan maar geen goede kok. Ga nog even aan de sport. Laters!
hihi , die mannen doen het ook zo goed he meiden ik ga ook maar me nest in met mijn boek (psychologische thriller)
Haha, mijn mannetje kan best koken maar als ik eerder thuis ben (en dat is bijna altijd) sta ik toch achter de potten en pannen. Maar dat vind ik gelukkig geen straf. Net weer terug van het sporten. Doe een aantal groepslessen bij de sportschool. En als ik zo lees dat een aantal van jullie lekker aan het lezen is dan denk ik dat ik dat ook maar eens ga doen na mijn kopje thee...heerlijk! Groetjes DutchDiva
Iedereen die naar bed gaat.. welterusten.. iedereen die gaat lezen.. leesze.. Ik heb mijn eerste pendeluitslag zie handtekening.. Spannend!! Ik ga zo nog even 2 wasjes opvouwen en dan ook slapen.. spreek jullie morgenmiddag wel weer.