Hmm slijm kan dus eisprong betekenen? Denk dat ik dan maar even een ovu-test ga doen.. Kwam net thuis, had het idee dat ik ongesteld werd.. nee hoor een hele berg slijm..?
Roeltje, sorry kon toch niet wachten heb een test gedaan. Maar hij is niet positief maar ook niet echt omoooo wit. als ik lang blijf staren zie ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht een streep maar die kan ook komen omdat ik te lang blijf staren dan ga ik spoken zien. haha lach mn zelf echt uit hier. maar pff wat spannend.
Dankje en jij succes!!!! Ik heb 3 positieve ovulatietestjes gehad en heb 3 dagen achter elkaar geklust. En je ziet het resultaat
basis jaar is het pedagogisch werker/maatschappelijk werk en het 2de jaar moet ik kiezen welke kant ik op wil is goed afgesproken
Maart haha over twee dagen nog eens proberen.. ik ga na het eten testje wagen denk ik.. dan hoef ik ook niet tot morgen te wachten haha ja als je blijft turen zie je altijd wel een streepje
Roeltje, ik hoop zo op een positieve test! Ben niet meer van dit topic af te slaan (verwaarloos me dochter een beetje vandaag ) ..maar het is ook zo spannend nu. Iedereen begint wat te voelen en doet testjes Pfff De hormonen gieren door mn lijf haha
mmm.. net ovutest gedaan.. nog harststikke licht.. misschien ietsie pietsie donkerder.. vreemd.. Kan dat morgen ineens een knaltest zijn of bouwt dat op? Vanavond toch maar klussen, morgen dagje overslaan (of ik moet een knaltest hebben) en dan woensdag wel weer... Vreemd... of die testen werken niet... Eerst maar even hardlopen nu...
Heb ovu-test gedaan en heb een lichte 2e streep.. heb ik pas nu mijn eisprong dan?? Heb al eerder slijm gehad, nu bijna 2 weken geleden maar niet zoveel als vandaag.. Ben bang dat ik mijn banner aan moet gaan passen..? Wat denken jullie?
wat voor testen heb je.....je had toch ei gehad??? ovutest is pas posi als strepen dezelfde kleur hebben of donkerder dus als ie lichter is ie niet posi
Oja, ik heb meteen even een ander proefje gedaan. Een heleboel meiden vragen zich af (ik ook) of een ovulatietest positief is bij een zwangerschap... Ik heb net getest en de digitale ovulatietest van clearbue was negatief
Dan is hij dus negatief.. maar vandeweek met het uitproberen waren ze nog omo-wit en nu dus lichtroze.. Ik dacht ook dat ik mijn ei al had gehad maar ik ga nu dus echt even twijfelen.. zwangerschapstest doen dan maar?
Roeltje, Wel laten weten he Morgenochtend ga ik ook testen met ochtend urine misschien dat het dan wat duidelijker is. Gelukkig zitten er 2 testjes in een doosje. Het heeft geen zin om een foto te plaatsen want met de blote oog moet je al heel erg goed kijken. jeetje wat spannend. Welke dames gaan morgen ook testen.
maart je weet het goed spannen te houden Almika wij worden gewoon beste vriendjes net even vlaag misselijkheid :S