NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    in negatief gezet en ik zie heel licht een streep

2. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Normaal gesproken zie ik nooit iets op de foto's maar nu zie ik toch echt een streepje (heel licht maar wel een streepje...)

3. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    ik zie ook een licht streepje! :D

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ricmar, thnx wat grappig. .et blote oog zie je echt een heel licht streepje. Pffff zo spannend. Heb ook gevoelige tepels. Maar gewoon even afwachten.

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Mannetje zegt dat ie ook eeen heel licht streepje ziet.

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    maart ik zie ook een heel licht streepje :D
    over 2a3 dagen moet ie donkerder zijn meid :D

7. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hier begin ik onderhand toch stiekem te hopen ik, voel me echt raar ben misselijk en heb trek in bepaalde dingen (beetje vroeg of niet?)
    en ik heb echt een druk beneden me broek drukt tegen mijn onderbuik en het voelt niet prettig

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hé fijn nog iemand die in zelfde fase zit als ik ... de rest allemaal in de (bijna) test fase.
    Heb jij al vaker met ovu-testen getest? Al wel eens echt een ei 'gevonden'?

Voor mij is dit de eerste keer. Ik dacht altijd dat ik nu mijn ei had, volgens banner en daar relateerde ik ook mijn pijn in de liessteek aan. Daarna nam ik dus ook even pauze van 'klussen' maar denk nu dus dat ik juist op het verkeerde moment die pauze nam ... dat zal dan juist mijn vruchtbaarste dag(en) zijn.
    Mijn cyclus is regelmatig: 31 dagen. Ik denk nu dat mijn lutheale fase dan korter is. 12 dagen misschien?!

Slijm: geen touw aan vast te knopen. Ik heb nooit echt 'last' van afscheiding. Even in het wit: dan moet ik echt gaan graven zeg maar, en dan is het nog nieet veel , op dit moment alleen wat cremeachtige troebele afscheiding dat je lichtjes uit elkaar kunt trekken.
    Opgezette buik, dat voel ik zo ook een beetje op het moment, dagen voordat ik ga ovuleren. Maar meest voel ik een drukkend gevoel/ in mijn linkerlies... beetje een zeurende pijn.

@Maart, ik durf niets te zeggen ... ik zou morgen, overmorgen nog even weer een test doen. Kijken of ie donkerder wordt.

@Babyboom, allemaal 'positieve' signalen dus!! Ik hoop het voor je, spannend :D

9. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    zo lekker bij geluld hier zeg in drie kwartier tijd doe vanaaf bij lezen maar mot ff wat kwijt

ik heb al 2 dagen vreselijke jeuk op armen benen handen voeten hoofd en nee niet bij mutsefluts beneden

ik word er gek van kan een zwschap kwaal zijn maar ik weet nog niet eens of ik dit ben.....hoop het wel

ik ben al het smeren en dat helpt maar een halve dag

ik vroeg mij gewoon af of er meer zijn die dit hebben en zwanger zijn(gewwest) en al zo vroeg hadden, dan heb ik betere kans dat echt raak is en anders moet ik ha maar bellen

heb topic geopend, in de hoop op recaties die dit kennen, bij zwanger zijn maar staat nu onder zw worden maar dit heeft de baas van zp gedaan:p dus eigenlik staat hier weer verkeerd

dus wie o wie

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb met dit koude weer eigenlijk altijd jeuk, maar ook niet bij mijn mutsefluts :D

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Almika hoop dat je reacties krijgt, ben je niet de enige

Hier heb ik ineens pijn in mijn linker boven been het gaat van richting mijn eierstok door mijn lies naar beneden iets boven mijn knie en het voelt weeeig alsof ik weeen in mijn been heb het is echt niet prettig.
    volgens mij hoort dit ook echt niet bij zwangerschaps kwaal ofzo

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    :D:D
    Als ik het scherm van mijn laptop kantel (het scherm donkerder word) zie ik zeker weten een streep!!
    (Voorzichtig) gefeliciteerd!!!

13. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Alieke, ik durf nog geen dank je wel te zeggen.

Baby, jee meid. Even je mannetje vragen om je been te masseren. ;)

14. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    ja kan niet ik zit hier te plakken maar moet zo weg pffff

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden heeft iemand een anti ik maak me zelf gek pilletje??

Ik heb steken in mijn liezen, net als voor ei zeg maar, maar dan scherper..

16. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    die wil ik ook wel ricmar

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hihi! Ik moet zeggen dat ik nu wel vrij nuchter ben..

18. Within

Within Niet meer actief

Hier ook steken, de hele dag al. 1 hele felle toen ik vanaf gehurkte positie weer opstond..

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    na het eten wilde ik testen.. Flikkert er een glas cola om:x alles eronder, inclusief test;)
    gelukkig urine genoeg in het potje:p dus tweede test erin gedoopt (op een veilige plek).. als ik de test kantel zie ik wel iets van een streepje, maar als ik er recht op kijk zie ik niet veel..
    iemand die het in negatief kan zetten voor me? heb het vermoeden dat het een pennestreepje is..
    Heb 'm even uit elkaar gehaald, kreeg anders een schaduw van de bovenste helft op de test.. morgenvroeg kan ik helaas dus niet testen, maar morgenmiddag krijg ik testen binnen..

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Maart: Ik zie ook een heel licht streepje hoor! Hoop voor je dattie snel donkerder wordt.

@ Nathalie: Zo, mooie test!!! Hoeveel DPO zit je nu?

Deel Deze Pagina