maart, ik zie wel een heel licht streepje. Echt minimaal maar ik zie wel wat (en manlief keek even mee, die zag het ook)
@Almika, Ik heb dat in september ook gehad, werd echt 3 dagen gek van de jeuk, benen, armen, rug echt alles jeukte, behalve me mutsefluts zoals jij dat zegt.... Heel google afgezocht en het is idd een zwangerschapssymptoom, helaas werd ik na 3 dagen van jeuk ongi... Wat het nu is geweest...???? @ Roosje, nog steeds wit meis... Duim weer mee met je. Vraagje, vandaag ontzettende pijn al de hele dag in mijn linker eierstok (tenminste ik denk dat daar mijn eierstok zit.) constant alsof ze er met een mesje in steken, maar vorig week duidelijk mijn ei gehad (ovutesten) Ik heb dit vaker gehad, toen had ik nog een spiraal, de ha vertelde toen dat er een op een hoping van eitjes was, die niet goed loskwamen... Ik hoop zo dat het dit nu niet weer is.... Al die maanden misschien wel geen echt ei gehad....pff jee moet er niet aan denken... Maar herkennen dames misschien die stekende pijn en weten jullie wat het is...???
Ik ga hard duimen voor je meid. Die van mij is erg licht echt 10x knipperen voor je m ziet. dus het is echt afwachten. jeetje wat spannend allemaal. Ik hoop zo ergg dat ik morgen wat HCG gan gooien naar jullie toe.
@ maart: ik zie ook echt iets hoor ! spannend! Hebben vandaag een travel-cot gekocht voor mijn zoontje.. voor het kamperen... hij vindt het geweldig. Heb een foto in mijn album geplaatst voor de nieuwsgierige. Verders hier nog niet veel eisprong klachten.. af en toe een licht steek en ene opgezette buik. Hadden jullie dames dat ook met eisprong? Nieuwe ovutesten besteld.. hopelijk morgen binnen.. Weet niet of ik de date vanavond ga redden.. heb niet zo veel zin !.. denk dat ik dagje over sla.. (moet je net zien dat het de eisprong is).. of ik moet nog zin krijgen vanavond als we in bed liggen.. en anders morgen weer een dag! Meiden.. die testjes zien er allemaal goed uit. Voor de onzekere onder ons: toi toi toi!
@maart...ik zie idd op neagtief dan een heel lichte streep @katja77...zoals je beschrijft is vrbaarslijm en je gebruikt clearblue..wil je snel van je centen af?? dan heb ik ook nog wel bankrekening hoor hahahhi ik zou die bij zwangerenkids bestellen zolas eike79 gedaan heeft, die zijn echt goed als je posi test kun je er dan een cb bij doen weet je het zeker @baby....ik heb mij wel eens laten vertellen dat bandenpijn naar je benen kan uitstralen.....maar desalniettemin is zo'n massage ook best fijn... @ricmar....je betn 3dpo...best nog vroeg om eigelijk wat te voelen er zijn er genoeg die zo'n pilletje kunnen gerbuiken...we maken elkaar eenbeetje érruugg gek @within ga maar vanuit dat nooit je ei kan zijn wat je nu hebt...is of zwaschpakwaal of ongi...laatste hoop ik niet iig @eisprong meiden computer uit en klussuh.....hup!!
Het kan idd zwangerschap betekenen of ongi. Maar ongi heb ik nog nooit slijm bij verloren dus mijn idee is ZW... We zullen het zien. Mag morgenochtend testen van manlief..
lichaam doet soms rare dingen..hoo dat nu posi is...en je durft morgu al...ikw8 nog ff....vind te vroeg laat je snel weten morgen
Rittjuh, ik werk niet met ovutesten dus heb geen idee Ik denk dat ik hem de 20ste ofzo heb gehad, toen had ik 's ochtends nog buikpijn en 's middags was het ineens weg en nergens meer last van gehad.
Jeetje, hier al dames die hebben getest of nog gaan testen. Hier zit ik nog steeds op mijn ei te wachten. Ik hoop echt dat ie er aan komt!
ik word echt letterlijk dubbel gek zo die jeuk en gek maken of ik wel of ben ik niet zw..8) ik heb overal al krassen staan.....grr aar bij jouw was weg na 3dgn..hmmmm
Yep het was 3 dagen voor mijn ongi... Ik werd helemaal gek, geen ander wasmiddel of badschuim etc... Niks gek gegeten en jeuk. Mijn vriend werd er zelfs gek van. Vrijdags gingen we naar een center parcs en moest die dag ongi worden, werd het einde van de middag en daarna was het weg... Dus ik denk dat het de hormonen zijn geweest, maar als je leest op google, is het wel een zwangerschapssypmtoom.
Maar dat ik gewoon ongi werd wil niet zeggen dat het bij jouw niet aan een evt zwangerschap kan liggen hé... Ik hoop voor je dat het raak is...
@ROELTJE noU hier is ie dan Bekijk bijlage 126227 weet alleen niet hoe da venster zit maar zo zie je 2 strepen