@ EGELTJE85. Spannend he..! vraag je je ook constant af of je goed geklust heb? Gisterenavond toch nog aan de klus toegekomen... en gisterenavond voor de klus helder wit rekbaar slijm ontdekt! Nu opgezette buik, vlagen misselijk.. dus eisprong zal komen vandaag denk ik. Nu maar hopen dat die zaadjes goed kunnen zwemmen ! Weet niet of het vanavond nog klussen wordt.. vind elke dag toch wel een opgave hoor ! Niet meer zo spannend..
vaag.. thee smaakt niet.. Goed, is soieso niet echt lekker zonder melk, maar dit smaakt echt niet zo beroerd als een hond
@roeltje: spannend hoor... Ik kijk al uit naar donderdag ! ik duim voor jullie meiden! @ Katja77 @ aggie @ egeltje85 Klusse dames en we moeten helaas nog even een paar dagen wachten tot we mogen testen...
Vanochtend weer getest en echt OMOWIT. Test van gisteren was dus echt vals. Balennnnn nu weet ik zeker dat het er deze maand niet in zit. Bij mn vorige zwangerschap had ik 6 dagen voor NOD positief getest. Helaas pindakaas zeggen we dan maar. Mocht ik donderdag nog niet ongesteld zijn dan test ik met jullie mee.
balen van je test meid ik blijf duimen voor een mooie roze streep ik ga Lenn zijn jasje aan doen en boodschappen doen.. tot zo!
Balen van je test Maart ..... Hier is mijn temp toch weer iets gestegen, ff heeft mijn dpo op dezelfde dag berekend als ik zelf ook had bedacht en mijn ovutest had aangegeven. Dus dat stelt me iets meer gerust. Fijne dag allemaal! Ik ben er vanavond pas weer, want ik ga nu werken.
balen maart! Sterkte testers.... Ik ben sinds gisteren misselijk, maar niet tot overgevens toe, maar misselijk in mijn buik, en koffie heb ik 2 keer genomen, maar 2 keer weggegooid... Pfffffff
Vervelend maart, hoop toch nog voor je op een positieve test Roosje zou vandaag toch ook weer testen? Ben benieuwd. En zie een hele lijst voor donderdag... Wordt hier ook al echt spannend zeg!
Goedemorgen... Ik wil me graag toevoegen aan het rijtje dames die donderdag gaan testen... Nog beetje vroeg voor mij, maar wel gezellig zo met z'n allen!
Heb ook zo'n vaag misselijk gevoel... Komt met vlagen, niet de hele tijd... Of heb ik heel veel honger, wordt ik daarna misselijk van het eten van 3 rozijnen... Vaag... (misschien gewoon griepje, kids zijn ook ziek hier)
Helaas hier ook een omo witte test. Als ik zaterdag niet ongie ben dan test ik dan weer... wat valt het toch weer tegen, een nega test... iedereen veel suc6 met testen!!!
Balen Maart en Roos van die witte test blijf toch nog hopen zolang er geen bloed is. vind het allemaal maar spannend worden pfff
Ik weet in ieder geval zeker dat ik nu volgende x echt niet meer voor NOD ga testen. Gewoon netjes afwachten tot ik overtijd ben. Want dit is echt niet leuk, gisteren dacht ik dat ik mischien zwanger was en nu
Rooss balen van je witte test meid misselijk hier ook met vlagen.. maar goed, kan idd ook een griepje zijn. heb er eigenlijk nooit last van, ook vorige maand niet.. maart ik doe volgende maand dan met je mee.. niet meer testen voor NOD.. maarja, riep ik de vorige keer ook haha.. heb nu eigenlijk ook geen testdrang.. krijg vanmiddag testen binnen, kijken of ik me morgenvroeg kan inhouden..
*breekt in* Verstandig besluit meid! Je maakt jezelf zo helemaal gek. Been there, done that! Ik testte in december 2 dagen voor NOD omo-wit. Ik zat helemaal in zak en as, want mijn gevoel zei dat ik zwanger was. Was echt zo verslagen door die witte test 2 dagen later, op NOD, testte ik dus toch positief!! Helaas werd het 3 dagen later een vroege miskraam, maar toch... Dat wil ik aan alle voorNODtesters even meegeven. Witte test voor NOD geeft je eigenlijk nog geen zekerheid Succes allemaal! *breekt weer uit*
Het ergste vind ik toch dat ik gisteren een licht streepje had dus had echt een beetje hoop maar zo zie je maar zelfs een licht streepje zegt niks.