@ Maart: Jammer van je nega test en die eerste was toch goed te zien ook in het negatief. Ik hoop voor je dat ie donderdag toch goed posi is. Ik ga duimen
dames, kunnen jullie mee turen naar deze test? (Nee, nee, niet mijn test Kreeg m van een vriendin in de mail). ik denk iets te zien, maarja, zou het zo leuk vinden als deze positief is dus ik ben niet objectief genoeg..
Mag ik ook bij het lijstje..klets ook al even mee..mijn preciese NOD weet ik niet echt aangezien dit mijn eerst menstruatie wordt na het stoppen van de pil maar ga maar van 10 februari uit.. het wort mijn 1ste en ga na mijn menstruatie mijn 1ste ronde in..
daar was ik al bang voor.. vanavond komt ze waarschijnlijk langs, dus ze kan gelijk de test meenemen maar goed dat mijn testen nog niet binnen zijn haha
als ik mijn beeldscherm iets kantel denk ik wat te zien.. zou zo fijn zijn.. ze zijn al bijna een jaar bezig en nog nooit een positieve test in handen gehad
Sorry Roeltje ik zie ook niks maar ik heb geen ervaring met deze testen dus weet ook niet precies waar het streepje komt te staan. Ik hoop voor je vriendin dat ie over een paar dagen toch nog goed posi is
ik ken ze dus ook niet.. zal vanavond eens vragen waar ze deze vandaan heeft.. ze lijken op mijn ovutesten haha.. en die komen bij zwanger en kids vandaan..
PFFF ik ben niet vooruit te branden weeee wat erg. Gisteren kreeg ik ook al te horen wat zie je er moe uit terwijl ik een aardige nacht had hij kwam om 6 uur en een x de nacht door.
ik ga nog even snel de stad in.. beetje wandelen en snuffelen met Lenn.. Man is zijn portomonee vergeten mee te nemen haha.. ga dus even los gaan de badkamer verbouwen volgende week.. nouja, alleen wat nieuwe tegels en een nieuwe douchecabine even wat leuke aankleeddingetjes opzoeken
Wie heeft me van de lijst gegooid?? Hoor er op te staan op 6 februari, 2e ronde 4e kindje, wie wil me er weer op zetten?
Nog roze nieuws hier ?? Pff sorry dat ik even niet zo veel online ben hoor. Voel me zo rot, op van de zewuwen en angst ...
?? Door76 ZWANGER! 1 feb - Maia, ronde 1, 2e kindje - ZWANGER! -Debke83, ronde?, 2e kindje - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Sandra1, ronde 4, 1e kindje - MayD, ronde 1, 1e kindje 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - Nathalie3004,ronde3, 2e kindje, ZWANGER! - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje - Polly, ronde 2, 2e kindje ZWANGER!!! - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje 4 feb - Maart, ronde 2 , 2e kindje 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje - Within, Ronde 1, 1e kindje - Roosje1980, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3de kindje - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje - Tjessia,ronde 2, 4e kindje 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje - Remmar1982, ronde 4, 2de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje - tam27, ronde 2, 3de kindje - Jopri 8 feb - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje - Snelly, ronde 4 (1xmk),2e kindje 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje - Judith1981, ronde 6, 1e kindje 10 feb - Keeley, ronde 2, 1e kindje - Quila , ronde 7, 1e kindje - mamsvan2 - Ginger Lady, ronde 4, 1e kindje 11 feb - Ricmar94 - Enomis,ronde 12+, 2e kindje 12 feb 13 feb - Slimpie, ronde 5, 1e kindje 14 feb - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje - Aggie, ronde 6, 1e kindje - Elja81, ronde 6, 1e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje