NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je wel Nathalie

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo, Lenn ligt op bed.. pff wat een rust ineens zeg.. was ik wel aan toe:) straks pyama aantrekken, meneer heeft me zeiknat gemaakt tijdens het douchen. mama moet toch wat beter opletten als hij bakjes en visjes in de douche heeft:)

3. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
    Haha lekker die rust dan.. Je kan beter zelf mee gaan douchen.. hij helpt je wel:D

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja misschien kan ik dat beter doen in het vervolg..

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden...

morgen ben ik hopelijk weer op zp...nu ff wat prive moeilijkheden....vriendin die abortus doet en mij erbij wilt... zit ff niet lekker in me vel...

knuffel

6. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    @wolfje: dat kun je inderdaad moeilijkheden noemen. Heel veel sterke en succes! Knuffel.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Woflje
    och jeetje:$ snap dat je je er niet lekker bij voelt:( Sterkte

8. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@nathalie: ook een heel mooie taart! Ik doe er tegenwoordig erg weinig mee, werk nu best wel erg veel dus heb er helaas gewoon nauwelijks nog tijd voor. Heb in febr. een bruidstaart, het is dat ze me mailde van de week, anders was ik het glad vergeten *schaam*

@roosje: ik moet wel erg lachen om je verhaaltjes. Lekker bijdehand :D
    Ik heb het mezelf trouwens aangeleerd, geen workshops of cursussen gevolgd. Gewoon vaak doen ;) heb er inmiddels een stuk of 90 gemaakt, dan mag je wel verwachten dat je het uiteindelijk door hebt hihi

@roeltje: het praten komt sneller dan je denkt ;) en steeds meer ga je er woordjes van begrijpen
    heeft hij vannacht nog doorgeslapen?

@wolfje: sterkte! Kan me voorstellen dat dat dubbel en heftig enz. is

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Maia
    haha nou beetje doorgeslapen.. Om kw voor 5 werd ie wakker.. Steenkoud op zijn kamer.. mama had de verwarming de verkeerde kant opgedraaid:) dus lekker warm flesje gegeven in bed en is weer gaan slapen.. Vanmorgen was het bijna half 8:$ *hij wordt dus standaard om kw voor 6 wakker elke ochtend*

10. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

@Wolfje, heftig meid, veel sterkte! Zo dubbel.......

@Maia, 90:$! Wel een leuke hobby, ga me er zeker in verdiepen.

@Roeltje, lekker hoor als ze beginnen met doorslapen. Lisanne sliep al met 8mnd lekker door, hahaha maar was wel een vroegevogel, tussen half 7 en 7 uur was ze wel altijd wakker. En klaar wakker stond te stuiteren in dr bedje;)......Maar liever dit dan gebroken nachten Pffffffffff

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha Lenn sliep na 3 maanden ofzo al wel door, wel gaf ik hem slapen een fles rond 23.00 uur en kwam dan om 7.00 uur pas weer.. rond 8 maanden was het 2 maanden lang overdag echt ruk.. wilde wel slapen maar durfde niet aan slaap toe te geven, wilde liever beneden blijven.. Toen dat was opgelost was het na een paar weken 's nachts bal.. behalve gisteren kan ik me niet meer herrinneren wanneer hij heeft doorgeslapen:D

wij gaan even douchen en spelen.. tot later!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Maia, het kost inderdaad veel tijd. Ik maak meestal maar 1 taartje in de maand ofzo. Gisteren weer een gebakken en die ga ik dit weekend afmaken. Is voor een jongetje dat 9 wordt en van schaken houdt. Ik bekleed hem gewoon wit en dan snijd ik zwarte stenen uit en die plak ik erop. Bovenop denk ik nog een puzzelplaatje ofzo :D

Roeltje, lekker he als ze zo doorslapen!! Jul heeft wel eens dagen dat ie tot 10 uur slaapt :D

Gisteren niet geklust, vriendlief had zich er niet op ingesteld hahahaha. Dus nu vanavond maar :D. Gisteren vond ik niet zo erg, was dag 8, maar volgende week moet het wel ff :D

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goedemorgen,

Hopelijk mag ik mij hier aansluiten?
    Mijn NOD is 7 Februari, Voor mijn gevoel is dit de laatste ronde dat we er voor gaan. Dit ivm problemen aan mijn baarmoedermond.

Wolfje, knuffel meis!!

14. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Goedemorgen,

@ Proudmom, dikke knuf !

Hier is Mirthe weer wat aan het opknappen.. Gisteren wel erg geschrokken,want door de koorts reageerde ze heel moeilijk,en was aan het draaien met de ogen.. ( Maar ze had 2 uur daarvoor een zetpil gehad) Maar even uit bed gehaald,en gelukkig kwam ze weer wat bij! Misschien ook wat gedroomd..

@ Voor alle zieken,beterschap !!

En een fijne dag vandaag !

15. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ProudMum, Welkom. Dikke Knuf! Misschien een brutale vraag......problemen aan de baarmoedermond? Als je er iets over kwijt wil of van je af wil schrijven......alle steun en begrip.

@Alida, schrikken zeg, misschien idd een droom of een koortsstuip? Hoop dat je meisje snel opknapt.

@Nathalie, gisteren hier ook dag 8 vanaf vandaag gaan we ook aan slag!:D Gezelli samen klussen hahaha

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    :D weet ik iig wat jij doet vanavond hahaha

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ProudMum
    welkom!!

Klussen
    mwa, zaterdag pas weer:( tenzij Lenn ziek wordt, dan kan ik vrijdagavond thuis blijven (met family naar het theater) en heb zoooo geen zin.. dan vrijdagavond al als man tenminste op tijd thuis is (zal wel niet)..

Whaaaa heb gewoon net mijn badkamer schoongemaakt!! straks nog even opruimen als Lenn op bed ligt, daar kan ik hem niet bij gebruiken.. Die rende van slaapkamer naar badkamer en weer terug.. om vervolgens blokjes in de wc te gooien:) oeps..

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ben er vanmiddag pas weer.. i.v.m. familieomstandigheden help ik bij de tante van mn man even in huis en doe wat boodschappen.. tot vanmiddag!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Fijne dag en tot vanmiddag!

20. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roeltje, tot vanmiddag.

Zoooooow ff een lekker kopje thee, mijn dagelijkse ronde beneden gedaan.......alleen nog ff stofzuigen en dweilen.;)

Vanmiddag ff boven aan de slag. Over 2 weken verhuizen:$.......we moeten nog steeds beginnen met inpakken!!! Denk dat ik vandaag maar eens ga beginnen met een planning te maken........is in ieder geval al een begin.;)

Deel Deze Pagina