ik weet het niet, als ik morgen niet mee doen met de test dag dan test ik zaterdag of zondag. Ik weet ook niet of ik snel hcg aan maak heb bij beide kids zeker een week na nod getest omdat mijn ongi uitbleef teste ik en ik wist mijn cyclus toen niet eens en ik teste echt ruim na (wat ik d8 dat mijn nod zou zijn) nod
@ Meiden die ongi zijn geworden: Balen hoor Vooral Maart die al een streepje op dr test had. Hopelijk mag het voor jullie sowieso de komende ronde raak zijn! @ De testers: Hopelijk komen er morgen weer een aantal mooie testen bij! Liefst allemaal natuurlijk
Roze Donderdag voor: Within Baby Boom Almika Dietje mommy1986 Maanvrouwtje Het lijstje weer opgeduikeld voor morgen Maart en Roeltje eraf gehaald...
Klopt, de jongen in kwestie is haar ex-verloofde. Kwaaltjes genoeg! Volgens manlief gedraag ik me nu al als zwangere. Borsten doen zeer (kan geen BH aan vandaag), misselijk.. Had net broccoli met kaassaus gemaakt.. werd me toch misselijk van de geur van de kaassaus! Heb het met lange tanden weg gegeten. Ben ook erg moe en heb last van steken rondom mijn navel/ zijkant van mn buik. (niet alles continue gelukkig) en pijn in mn onderrug. Maar die laatste de vermoeidheid kunnen ook bij mn ziekte vandaan komen.
@baby: wat heftig om te lezen. Lijkt me niet makkelijk. Voor alle andere dames die gaan testen --> zal voor jullie duimen. Wat roze in de lijst staat niet verkeerd. @ wie ongi is: balen en veel succes met de volgende ronde. Hier nog steeds niks. Zal wel weer onregelmatige cyclus hebben, maar we houden nog een beetje hoop dat het toch raak kan zijn. Loop wel meer naar toilet merk ik wel.
Baby, heb bij jou juist het gevoel dat het raak is hoor. Positoef blijven meid. komt goed. Ik ben erg benieuwd naar de testen morgen. Hoop allemaal roze te zien.
@Baby, juist daarom is het weer tijd voor roze.......4 Roze, toen 4 rood en nu weer 4 roze!!!!! Ik ga zo hard voor je duimen.....
Roze is trouwens de kleur van blijdschap en tedere liefde! Lees ik net Ik stel voor om het rood in Groen te veranderen, groen staat voor hoop, groei, leven, lente, toekomst Dacht, deel het even met jullie
Terug lezen is niet echt gelukt.....bij pagina 316 ben ik in slaapgevallen.....niet omdat het zo slaapverwekkend was.........ik ben zooooooooooo moe! Lag nog net niet te kwijlen op me toetsenbord.....
Meiden jullie zijn echt lief, ik hoop het. Vind dat rood maar 100x niks en die rode duivels zijn echt geen prettig bezoek morgen als ik test heb ik miss net tijd om te vertellen hier want moet gelijk door naar school pfff
@ Roeltje & Maart... Balen voor jullie dames. Morgen testdag voor een aantal, komt dat ff goed uit, ben morgen vrij... Kan ik mooi alles bijhouden hier op zp... Ff douchen dames, zo terug... Lag nog net niet te kwijlen op me toetsenbord..... @ Roeltje, kijk je uit, kun je kortsluiting van krijgen hé...