debke...ook shit.....nieuwe ronde neiuwe kansen...buikgriep nooit leuk en datin combi ongi beterschap ik ga op bank hangen, ben blegh..vage onbestemde vlagen misselijk, jeuk en ineens koud maar toch gloeien...nu ik erover nadenk heb ik dat al 3 dgn...kachel op23 en nog onder een fleece op bank tot morgen vroeg op roze dodag
oei de duiveltjes vieren feest!! Hoop maar dat er morgen veel HCG zal zijn! Hoe laat gaan jullie ongeveer testen? Misschien dat ik morgen ochtend voor mijn werk wel even ga spieken of er al iets bekend is..
Wat tikken jullie veel als ik een paar uurtjes weg ben Balen van al die duiveltjes zeg. Hopelijk morgen allemaal roze nieuwtjes! @within, dat is wel een dubbele situatie zeg. Hopelijk je wel zwanger en je zus niet.. Voor allebei het beste
Thnx voor de lieve reacties meiden!! Heb hier nu visite zitten maar toch ff op ZP.. Heb iets geks ontdekt.. de puntjes van mn tepels zijn opeens wit??? Meiden die dit kennen of moet ik even een topic gaan openen?
Thanks Almika! Ja, ik vind mijn tempkaartje er ook wel ok uitzien, maar ik wacht nog op een stijging. Temp mag idd nog wat hoger. @Inger: balen hoor! Hier nog steeds jeuk en mijn wangen gloeien steeds en mijn handen zijn koud. Maar dat kan ook komen omdat ik vanmiddag hier op het forum had gelezen dat iemand koude handen had. Ik zweer het ik krijg gewoon de klachten die ik lees volgens mij! Raar lichaam Testers: superveel succes morgen! Ik denk aan jullie. Ik zit morgen veel in de trein dus lees gezellig mee op mijn mobje. Weet niet of reageren er inzit, maar dat doe ik dan 's avonds.
Bijna Donderdag!! Straks om 00.00 eerst mijn mannetje feliciteren met zijn verjaardag, en dan lekker naar bed ^^
Heb mijn pogingen om 'ei' te vinden gestaakt. Ben meer dan een week bezig geweest, 2x per dag en het heeft me veel frustratie opgeleverd en angsten ... 'heb ik geen eisprong'?? Dussss ..... verwacht dus ook niet teveel wat betreft een positieve zwangerschapstest deze maand. Ben blijkbaar niet zo goed in het positief testen d.m.v. over een staafje heen te plassen :S Desalniettemin ben ik erg benieuwd welke ontwikkelingen we hier allemaal gaan lezen!!
en en en???? De dames al getest????!!!! Katja balen dat je ei nog niet gevonden hebt hopelijk komt ie snel of is ie stiekem al geweest..
goedemoggel, ondanks tempstijging en misselijk opgestaan test omowit ik doe voor 1e keer temp bijhouden en weet dus dat ei op dag 17 is gewesst ,heb mijn gewone cyclus aangehouden want weet dus mijn lf niet kan dus zijn dat die nu langer is( terwijl dit niet hoeft te zijn) en ik heb meestal om 29 dgn een ongi vandaar oude aanghouden. zit nu dus 2dgn voor nod, voor nu dus wit en test ik pas een maandag.....als nog nodig is meiden hoop voor jullie veel roze
Almika, jammer dat je test nu omowit is. Maar dat is nu he.....over twee dagen gaan we voor roze! Katja, dat ei verstopt zich te goed. Hoop dat ie nog komt of idd al stiekem is geweest. Hang in there! Meiden, ik ben naar mijn werk, tot vanavond. Succes met testen!!
Katja plas je over de staafjes heen?? advies vang het op een in potje, je moet vaak 12 sec over een staafje plassen , geloof me dat is best lang...