@ Nathalie: Oh nee, niet bang zijn door mijn verhaal hoor ! Bij jou stijgt het hcg, mijn testen werden alleen maar lichter ! @ Snelly: Hbe geen verstand van tempen.. maar stijgen is volgens mij wel goed toch? @ DvS: Spannend meid. Heftig hoor die mmm ! @ Mijammi: Hhaah Inderdaad bijzonder allemaal.. ik had eerst een andere nick-name maar heb hem sinds kort veranderd in Bijzonder.. vond ik wel.. euhm.. bijzonder ! Net weeeeer even getuurd naar mijn test, ik zie hem echt ...
Nee, nog niet. Dit is mijn 1e ronde dus ben net gestopt. Ik wou eerst even afwachten wat mijn lichaam nu doet. Als het weer niks wordt met mijn cyclussen ga ik alsnog naar de gyn. maar misschien is de PCOS nu ook wel weg dus spannende tijden nu. Gister was de test licht positief. Vanmorgen zag ik er weer weinig van. Ik voel wel iets aan me water maar we wachten geduldig af. Probeer mezelf niet al te gek te maken. @ Bijzonder: Ja, dat is het inderdaad. Ook voor je relatie is het geen pretje. De lol gaat er snel vanaf als je op commando moet klussen en de dokter opbelt dat je het die avond moet doen... Maar we waren het later al snel vergeten. Hoop dat het nu niet zover hoeft te komen, maar de tijd zal het leren. Jij succes de komende dagen! Hoop dat je over een paar dagen niet meer hoeft te turen maar het overduidelijk is! Spannende dagen dus. Alle andere vrouwen/meiden ook succes!
@Bijzonder Spannend, spannend!! Heb je geen foto?? @DvS Welkom en ook spannend voor jou!! Jou NOD is ook de 7e.. Bij mij ook. Vanmorgen negatief getest helaas... Succes!
@ Dvs: Dat kan ik me voorstellen. Dat is niet zo leuk. Spannende dagen voor jou! @ Mommy; Ik krijg het niet op de foto. Met het blote oog zie je het wel. Zal zo nog eens proberen. @ Dietje: Oh nee
Dietje, balen meid!!! Bijzonder, ik duim echt super hard voor je!! Beide een Juni mama en nu beide een oktober mama
1 feb - Door76, ZWANGER! - Maia, ronde 1, 2e kindje, ZWANGER! - Debke83, ronde?, 2e kindje - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Sandra1, ronde 4, 1e kindje - MayD, ronde 1, 1e kindje - Jeskejes 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Maart, ronde 2 , 2e kindje - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje, ZWANGER! - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje - Polly, ronde 2, 2e kindje, ZWANGER! - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje - Roos, 2e kindje, ronde 3 - Dietje, 4 feb 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje - Within, Ronde 1, 1e kindje - Roosje1980, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3de kindje - Tjessia, ronde 2, 4e kindje 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje - Remmar1982, ronde 4, 2de kindje - tam27, ronde 2, 3de kindje - Jopri - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje 8 feb -WLE, ronde 13, 1e kindje - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje - Judith1981, ronde 6, 1e kindje - babywens011,ronde 3, 1e kindje - Snelly, ronde 4 (1xmk),2e kindje 10 feb - Elja81, ronde 6, 1e kindje - Keeley, ronde 2, 1e kindje - Enomis, ronde 12+, 2e kindje - Quila , ronde 7, 1e kindje - mamsvan2 - Ginger Lady, ronde 4, 1e kindje - Wondertje - Beccy ronde 1, 1e kindje - Mees78 11 feb - Ricmar94 - Deepfreeze, ronde 2, 2e kindje 12 feb 13 feb - Slimpie, ronde 5, 1e kindje 14 feb - Sassefras26 ronde 4, 1e kindje - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje - Aggie, ronde 6, 1e kindje - Elja81, ronde 6, 1e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje
Ik heb roze voor jullie! Helaas maar 1 streep... de andere kant is zo wit, dat haal je zelfs met het beste wasmiddel niet Zou ik vandeweek dan pas mijn eisprong gehad hebben? Zit hier nu echt misselijk op de bank met pijnlijke borsten en continue speldenprikjes in mn zij en rond mijn navel.. Maar zolang ik nog niet ongesteld ben! Is er nog niks zeker..
@bijzonder...zou top zijn meid..kun je niet op neagtief zetten dan @dietje..shit...ook met goede moed door naar e volegnde ronde @mommy ook al nega...tjong schiet her nietop die zogenaamze roze dodag @snelly...hield je jehele cyclus al temp bij dan kun je er pas wat over zeggen @welkom nieuwe*schaamt omdat naam vergeten* wel spannend voor je gezien de 1e uit mmm is geboren hoop dit keer niet hoeft te zijn
jij ook al..ik zelfde kachten, misselijk opgestaan temp omhoog en omowit. maandag test ik weer mocht nog nodig zijn