NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi allen,

@ProudMum, Welkom! Hoop ook voor jou een roze wolkje.

Iedereen aan de klus ;) kan bij de meeste wel nu of heel binnenkort. hier nog ff niet. maar spannende dagen komen eraan.

Hier nog steeds niet helemaal lekker ben wel gewoon aan het werk voel me ook weer niet zo heel erg slecht dat ik niet kan werken. Voel me ook altijd schuldig als ik me ziek moet melden.

Ik ben zo benieuwd voor deze maand ;)

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden...

ik lees nog wel mee hoor, maar weinig tijd om te reageren...

knuffel

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Roosje
    haha ja dan mag je wel begin maken met inpakken:) Succes! dan kom je er vaak achter hoeveel spullen er wel niet staan in huis :D

Wolfje
    he meid! *zwaait*

maart
    ah nog steeds niet fit.. balen zeg.. ach je kan altijd proberen om te werken, als het op een gegeven moment niet meer gaat kan je altijd nog naar huis..

ga nu echt in mijn boek beginnen.. vanmorgen bij de tante van mn man in huis bezig geweest.. bovenverdiepingen even gezogen.. wat boodschappen voor d'r gedaan.. morgen denk ik ook nog wel wat doen voor d'r..
    Lenn ligt inmiddels al lang en breed op bed te slapen.. vanmiddag thuis nog even zuigen boven en wasje ophangen..

4. Zeepaardje

roeltje; wat heerlijk dat je zoon ff slaapt, me boef deed dat vanaf 6wk gewoon niet, hopeloos haha
    geniet van je boek!

5. puckie

puckie Lid

12 jan 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nieuw hier.
    Ben nu sinds aug. 2010 bezig. In okt heb ik een miskraam gehad en nu net weer ongesteld. Balen dus.
    We hebben al een mooie gezonde dochter en zoon. Nummer 3 is van harte welkom.
    Hopelijk duurt het voor ons allemaal niet lang meer.

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik heb een hardnekkige vorm van HPV, wat ervoor zorgt dat mijn uitstrijkjes niet goed zijn. Er zijn al meerdere stukken van mijn bmm gehaald, maar het blijft terugkomen.
    Omdat ik het inmiddels goed zat ben, is er in overleg met de gyn besproken dat met de tijd mijn baarmoeder word verwijderd ;)

7. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL

Jeutje....wat heftig. Nou meid nogmaals een dikke knuf! Dat zal niet makkelijk zijn zo'n beslissing. Ik hoop op een wonder voor je deze ronde!

8. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Puckie

9. Zeepaardje

puckie; welkom en s6

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Wat is het toch heerlijk om ff goed ongie te zijn dat ruimt weer lekker op ha ha.

Nieuwe dames welkom.

Succes voor de dames die aan de klus gaan.

Nu heb ik het een en ander gelezen over dames die taarten maken ik ben alleen alle namen vergeten. Ik ben net begonnen met taarten maken. De eerste was met mijn zoontjes 2e verjaardag. heb toen alles zelf gemaakt ook de marsepein maar die was dus mislukt. Maken jullie alles zelf of bestellen jullie het.
    Eergisteren mmf geprobeerd te maken erg lekker alleen niet uit te rollen het plakt te erg. Hebben jullie nog tips waar ik alles goed koop kan kopen of bestellen.

11. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Leuk zeg, taarten maken! Ik sta graag in de keuken, maar heb er helaas veel te weinig tijd voor... Misschien als ik in de toekomst wat minder ga werken. Maar ja dat gebeurt alleen als er een kindje is en of ik dan meer tijd heb...

En wat een schattig gezicht zo'n kleintje aan de wandel...

Wel heftig, ProudMum, dat je weet dat dit misschien de laatste ronde is, pffff

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Puckie
    welkom!! hopelijk komt ook bij jouw volgende maand de roze wolk! *is al besteld;)*

Taarten maken
    Lijkt me enorm leuk om te doen, ik kan alleen wat minder goed tegen rommel in mijn keuken:)

ProudMum
    Jeetje meid, wat heftig.. Mijn duimen draaien extra hard voor twee knallende strepen!

Net vriendin aan de telefoon gehad.. al veel te lang niet meer gesproken.. is nu nog herstellende van een operatie, maar zodra ze op de been is komt ze hier langs.. *hun huis is niet dreumesproof* heb er nu al zin in:) even snel eten maken en Lenn douchen.. heeft vandaag buiten gespeeld *en tig keer gevallen* dus lekker smoezelig:)

13. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond! lange dag geweest vandaag met werk, ben blij weer thuis te zijn en te niksen.

@nathalie: herkenbaar. Nu doe ik ook max. 1 per maand, toevallig had ik die bruidstaart beloofd en ik heb een collega die er graag een van mij wil dus dit keer heb ik er in februari 2 staan, maar dan vind ik het ook wel weer even genoeg.

@schoonmaken: jeetje wat zijn jullie actief zeg :D ik ben af en toe iets te lui (biecht ;))

@proudmum & puckie: welkom

@roeltje: welk boek lees je?

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Huis vol verleden.. erg leuk boek.. liefdesroman :D ben nog niet ver, toen werd Lenn wakker, maar ga na gtst verder lezen.. leest onwijs makkelijk weg namelijk :)

15. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
    Goede avond allemaal,

Hier gisteren met hoofdpijn naar bed gegaan en vanochtend om 10.30 mezelf met moeite uit bed geschopt met barstende koppijn. Vanochtend dus niet veel gedaan.. en vanmiddag gewerkt.. voor ik ging werken een ibuprofen 600 genomen en daar kwam ik de middag wel mee door.. Had dan ook maar 3 kindjes die nog een gedeelte van de middag sliepen..
    maar nu komt het net zo hard weer terug.. lig nu lekker op de bank met de laptop op mijn schoot.

Ik zou ook wel eens zown taart willen maken.. en mijn vriendin vind het ook erg leuk om te doen.. zal eens kijken of er een beginners pakket bestaat.. ze is namelijk bijna jarig!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik kom me alvast melden, weet nog niet wanneer NOD zal zijn omdat ik ongi nog moet afwachten, maar NOD zal voor 15 febr zijn dus schuif alvast aan.
    Gaan we voor een roze febr maand?

17. Zeepaardje

ricmar; jeej meid... wat baal ik ervan jou hier te zien, s6 meid!

nieuwe meiden; welkom

all; me laptop is dood... minder op zp dus...

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wolfje ja helaas is niet anders had met oud en nieuw een posi ovu test eindelijk weer eens en toen kon de donor niet dus ondanks mooi kaartje van deze maand geen kansen

19. Zeepaardje

ricmar ; heel erg balen meid, dikke knuf!

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Roeltje: Hihi, wat een schattig filmpje!

@ Wolfje: Sterkte zeg :( Kan me voorstellen dat het moeilijk is erbij te zijn!

@ ProudMum: Welkom hier. Hoop zo voor jullie dat het deze ronde raak is! Wat gaan ze anders doen? Onderzoeken e.d.?
    Zie net dat dan je baarmoeder eruit moet, flink ***. Hoop echt voor je dat het niet zover komt!!! Knuffel.

@ Roosje: Succes met inpakken! Gaat vast nog wel lukken toch binnen 2 weken?

Deel Deze Pagina