Ik hoop het Rittjuh Almika? ik vraag meestal wanneer de bevruchting is en dan de maand van positieve test. Daar gebruik ik dan ook de pendelschijven voor,met de maanden erop,en dan soms ook de datum. Vanmorgen had ik voor mezelf gevraagd welke datum ik een positieve test kan verwachten,toen bleef de pendel schommelen tussen de 7 en de 8 februari. Dus ben benieuwd hihi, heb meer pendels staan voor februari Als je wil Almika mag je nog een pendelverzoekje sturen hoor,moet zo toch weer even pendelen voor de meiden die net een verzoek hebben gedaan en die nog in de wacht staan hihi Kijken wat er nu uit komt. Ik ga duimen dat het voor iedereen hier snel raak is, want roze is gewoon een mooie kleur En brengt veel vruegde met zich mee groejtes Bianca
lieve dames, mag ik jullie als experts even een vraag stellen . Ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt (z&k). Ik had op woensdag de 19de om 17.00 (vaste testtijdstip) een knaltest. Aangezien ik op donderdag (20-1) vrij was heb ik mezelf even vermaakt met ovutesten 8)(vandaar de 13 benodigde testen ). Donderdag om 09.00 uur nog een knaltest, om 12.00 uur lichter, om 17.00 uur nog lichter en op vrijdag om 17.00 een heeeeeele lichte streep, zaterdag wit. En nu komt het : mijn berekening is dus: 21-1 ei & vandaag NOD. Bereken ik het nu goed of moet morgen mijn NOD zijn? Heb namelijk echt nergens last van (behalve grotere (.)(.) maar dat heb ik elke maand rond NOD ) maar wil pas na NOD testen...
Wauw die van jou gaat netjes omhoog. Die van mij gaat een beetje onregelmatig. Volgens mij komt dat doordat mijn zoontje vaak vroeg of in de nacht wakker is en ik weinig slaap heb. Vandaag was ik om half 3 al wakker en toen om half 4 weer in slaap tot half zes toen ging de wekker van mijn man en dan temp ik gelijk.
Roosje Ingrediënten: - 210 gr zelfrijzende bloem - 175 gr gewone bloem - 227 gr ongezouten boter (zacht, kampertemperatuur) - 400 gr suiker - 4 grote eieren (kamertemperatuur) - 240 ml volle melk - 1tl vanille extract Werkwijze: De oven voorverwarmen op 175°c. Voeg de twee soorten bloem samen. Klop de Boter romig en zacht, lang genoeg kloppen! De suiker geleidelijk toevoegen en ongeveer 3 minuten heel goed mixen. Ei per ei toevoegen en zeer goed kloppen na elk ei. Hierna voeg je de bloem toe afgewisseld met de melk, ook weer in 3 delen. Goed kloppen, maar niet overkloppen! Gedurende 20-25min bakker op 175°c. alsjeblieft Deze cupcakes heb ik gisteren gemaakt.. als je te weinig hebt na die tijd, gewoon alle ingrediënten door de helft doen.. heb ik vandaag ook gedaan.. dit was me iets te veel.. Zo, deeg voor de koekjes is klaar.. onder het koken even de oven in.. voor vanavond bij de koffie ben weer weg, Lenn is in een ik-luister-lekker-toch-niet-naar-mama-bui........ fijnnnn
Middag dames, Effe bijgelezen, was weer een hoop berichten. @ roeltje: denk dat ik die cupcakes ook maar eens gaan maken, zagen er goed uit van jou Voor de ongi meiden: Balen zeg... veel succes in de volgende ronde. Zal voor de rest blijven duimen. Heb een vraagje: op de wachtbank --> is dat als je NOD is geweest en je nog niet ongi bent geworden? Want als dat zo is dan zit ik ook op die bank. En wat is dat toch (licht) frustrerend. Weet nu niet wanneer ik opnieuw moet testen.
jezus.....wat wordt hier veel gekletst in een dag. Druk op me werk vandaag, dus weinig tijd om te reageren, maar ik ben iedere keer druk met bij lezen haha.....
joh is bij mij precies zo....ga er meerstal 2x uit , eerst bengel naar wc en dan meestal ik daarna...
Bij mij is ergens onderweg de info verdwenen. Komt door het te veel gekopieer en geplak en verander van iedereen denk ik. Er moet gewoon maar 1 persoon de lijst aanpassen Dat scheelt veel denk ik...... Maar wat maak t uit. We weten dat je er bent meisie
feb - Door76, ZWANGER! - Maia, ronde 1, 2e kindje, ZWANGER! - Debke83, ronde?, 2e kindje - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Sandra1, ronde 4, 1e kindje - MayD, ronde 1, 1e kindje - Jeskejes 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Maart, ronde 2 , 2e kindje - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje, ZWANGER! - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje - Polly, ronde 2, 2e kindje, ZWANGER! - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje - Roos, 2e kindje, ronde 3 - Dietje, 4 feb 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje - Within, Ronde 1, 1e kindje - Roosje1980, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3de kindje - Tjessia, ronde 2, 4e kindje 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje - Remmar1982, ronde 4, 2de kindje - tam27, ronde 2, 3de kindje - Jopri - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje 8 feb -WLE, ronde 13, 1e kindje - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje - Judith1981, ronde 6, 1e kindje - babywens011,ronde 3, 1e kindje - Snelly, ronde 4 (1xmk),2e kindje 10 feb - Elja81, ronde 6, 1e kindje - Keeley, ronde 2, 1e kindje - Enomis, ronde 12+, 2e kindje - Quila , ronde 7, 1e kindje - mamsvan2 - Ginger Lady, ronde 4, 1e kindje - Wondertje - Beccy ronde 1, 1e kindje - Mees78 11 feb - Ricmar94 - Deepfreeze, ronde 2, 2e kindje 12 feb 13 feb - Slimpie, ronde 5, 1e kindje 14 feb - Sassefras26 ronde 4, 1e kindje - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje - Aggie, ronde 6, 1e kindje - Elja81, ronde 6, 1e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje volgens mij is dit de laatste aangepaste lijst ik heb je ff onderstreept
dan ben ik gelukkig niet de enige. Wat ik me er van vroeger kan herinneren was het ook zo als ie maar boven de 37 maak ik me geen zorgen
Graag gedaan Ik heb je er toen zelf opgezet dus ik kan me het nog herinneren ondanks dat hier zo veel wordt geklept. Succes ik moet nog tot 9 feb.