w8bnak is de bank waarop je knettergek wordt hier zit je als je ei is geweest volop aan klussen geweest bent en dus niet hoopt dat je ongi komt, nod dag= de dag je NIET hoopt ongi te worden
Jaaaaaa ik zie 'm!!!!!! net gedaan?? wow!!! de eerste roze van vandaag!! ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!!!!!
@tjessia er zijn zoveel meiden hier die kopieren en plakken uit oude lijsten die ze onderweg tegenkomen echt niks persoonlijks hoor meid..
@bijzonder.......ik zie hem ook hoor licht streepje...... kun je beetje bevatten!?!? leuk morgen nog een doen kijken wat die zegt voorzichtige van harte op zijn plaats
Pfff.. weet niet zo goed of ik blij moet zijn hoor.. kan natuurlijk ook nog ongi worden Morgen maar weer eens testen. Ja net getest met een k2v5..
@Bijzonder: alvast een beetje gefeliciteerd, roze is toch een moooie kleur. @Almika: bedankt voor je reactie.
ik heb eigelijk nergens meer last van vandaag. Sinds me ei vaag misselijk elke dag, gisteren en eergistern kramp onder in me buik alsof de rooie er aan zaten te komen. Vandaaag NIETS. Nu nog 8 dagen tot NOD. Ik snap dr niets meer van....
Bijzonder: ik zie m!!!!!! Meiden die vandaag negatief getest hebben, balen, maar misschien over n paar dagen wel goed nieuws. Meiden die ongi geworden zijn: ontzettend balen hoor! Ik lees straks thuis alles nog ff fatsoenlijk na, ik zit nu in de trein en op m'n mobje tiept en leest t niet zo gemakkelijk!
Hmm ziet er wel goed uit. Wow en je NOD is pas rond 7 feb? Dan ben je wel vroeg met testen! ook zo nieuwsgierig? Morgen nog maar testje doen en hopen dat de streep dan donkerder is
Wow, dat is trouwens raar.. 3 januari had ik een positieve test en dat werd een vmk Nu, 3 februari, weer een positieve ...
@ Babywens: Ja ik wilde echt wachten ... maar ik kon het gewoon niet. Heb nog 6 testen liggen, ik dacht, ik kan er vast wel eentje proberen..
@ iedereen, Een fijne avond. Ik ga zo weer naar huis. Morgen lees ik alles wel weer na. Zal wel weer veel worden. En ik wil wel meer foto's van posi testen zien hoor.....
@bijzonder: dat is idd toevallig, maar tis een nieuwe maand, dus nieuw kansen. Hoop voor je dat het raak is.