Oeps, ik las verkeerd... ik dacht dat ze ongi geworden was. Ik heb vandaag te veel achter de computer gezeten denk ik!
Tis dat ik me niet zwanger voel dat ik heel goed van die testen kan blijven denk ik. Nou ga nu even tv kijken en vroeg naar bed. Heb al twee nachten erg slecht geslapen. Word zowat elk uur wakker..
Ik heb er hier al een week 1tje in huis (een CB) maar durf het echt niet.. wil eerst 1tje met een streepvenster doen voordat ik een digitale doe maar damn, ik vind het heel erg spannend. Ik ben bij beiden meiden erg misselijk geweest (smorgens) maar tot nu toe niet. Alleen (.)(.) pijn, af en toe steken in de liezen, (nogsteeds!) erge actieve darmen en veel dromen..
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE, bijzonder! Wat leuk!!! Weer samen zwanger!! Ik duim voor een plakkerd!! Baby, wat ontzettend balen meid!
Ik ben begin september gestopt met de pil, toen was het 31 dagen..daarna een vmk gehad, daarna 37 dagen. Ik zit nu op dag 33..
Misschien moeten we nog een dagje wachten en op vrijdag testen! Ah, who am I kidding? Ik zal al blij zijn als ik het netjes tot donderdag uithoud
ik zat te w8 op hoop mooi roze net zoals bijzonder die geoon 5 dgn voor nod test.....maar helaas @baby..die kl%$#te duivels ook.....damn wat jammer. meiden geef ons roze ik ga kort houden vandaag voel mij steeds raarder of is ziek worden of... tot moggel en niet teveel kletsen hiero
@judith....bij mij is de jeuk iets minder maar wel aanwezig.... hoop met de nieuwe kwaaltjes erbij dat mijn lichaam me niet in de maling neemt...maandag weet ik het of eerder..indien onuitgenodigd duivels komen
baby nouhou!! k*****************duivels jeetje verwaarloos jullie een beetje. zit nog steeds een beetje in de baalmodus geloof ik
Ik duim echt zo ontzettend hard voor je! Na het weekend heb ik overbelaste duimen, I promise ! Bij mij lijkt de jeuk nu ook in mijn gezicht te zitten, heb ook wat rode vlekken in mijn gezicht, dat heb ik echt nog nooit gehad en ik gebruik geen andere dagcreme of zo. Heb jij daar ook last van?
Had een beetje meer roze verwacht, wat verschrikkelijk jammer.. Moet toch echt wat meer ROZE op de lijst komen hoor! Voorzichtig gefeliciteerd Bijzonder, hoop dat ie met twee daagjes nog duidelijker is geworden! Voor de meiden die ongi zijn geworden, balen zeg, hopelijk voor jullie in de volgende ronde roze!
ja maar niet in gezicht....op borst zit dat...schijnt(van horen zeggen) dat kan komen door de verandering van al die nieuwe/extra hormonen die je lichaam aanmaakt....kan blijven kan weggaan... w8 jij tot 9feb ik ga nu stoppen
verwaarlozen...jij verwelkomt ons altijd met een glimlachende goedemorgen zo rond de klok van 0600 duszzz....zit wel goed hoor
@Almika: ik probeer inderdaad te wachten tot 9 februari. Hoop dat je je snel wat beter voelt. Trusten alvast!