@Bijzonder.....Wow meid....ik zie ook 2 streepjes....Alvast een Felicitatie.....Ben zo blij voor je!!!! En wat toevallig weer samen met Nathalie!!!! @Baby......K**ZOOI!!!! Balen meid.....Pffff @Maart.....Dit is wel even slikken meid.....K**!!!! @Roeltje...Thanx....Pagina onthouden heb ik van de week wat te doen!!!! Wat een K** donderdag zeg....zou rozedonderdag zijn.....kheb nog nooit zoveel vieze woorden gebruikt hahaha... Ik heb wat spannends gedaan vandaag!!!! Tis wel weer verhaal apart....aja weer zo eentje uit het leven van Roos. Ben niet meer BLOND!!!! Ben karamel met highlights....toch de stoute schoenen aangetrokken vanmiddag....Maar hier komt het....had al paar keer ongelukjes met me haar gehad..groen oranje noem maar op...koste me bergen geld als ik weer eens naar de kapper moest. Dus ik had besloten ik doe het niet meer zelf ik ga voortaan gewoon naar de kapper.....Nou je raad het al.....gaan ze mijn verfje uitspoelen....GROEN!!!!! Ik had het niet meer!!! Mijn mannetje gelijk smsje gestuurt dat ie vanuit zijn werk gelijk moest komen want ik zou, mezelf kennende, me weer laten afschepen. Hahaha zelfs hij schrok ervan!!!! Om een lang verhaal kort te maken.....Het is gelukkig helemaal goed gekomen!!!! Ben er ontzettend blij mee....even wennen dat weer wel. Zo dat was mijn bijna 4 uur verhaal bij de kapper....
@Roeltje....volgens mij ben ik diegene die jullie verwaarloost.....Ben zooooooo druk met verhuizing uitpakken schoonmaken enz....
@ Roosje: Gelukkig is alles weer goedgekomen met je haar! Succes met verhuizen meid. @ Baby: Balen van je ongi. Knuffel! @ Bijzonder: Hoop nu op een mooie plakbeeb voor jullie!
@Roosje, van jezelf gewoon blond toch? Of is dat ook een 'kleurtje' Jaren geleden was ik zo echt voor groen gegaan. Heb alle kleuren van de regenboog wel in mijn haar gehad. Mooiste vond ik metallic-blauw ... dan alleen lokken hoor. Maar dan niet zo'n grauwe kleur als je krijgt van een 'verkeerde spoeling'. Ik had het vorig jaar ook nog, wilde even zwart... ook een grauwe groene gloed erdoor.
Roosje whahaha ja hoor, dat heb jij weer geweldig haha.. nou jij hebt een geldig excuus.. verhuizing is nou eenmaal druk en veel te doen.. ik zit alleen maar in de klaagmodus whaha.. sorry ik ga zo lekker naar bedje.. beetje lezen nog en dan lekker slapen..
Ben donkerblond van mezelf echt zo'n saaie askleur....ik verfde het altijd heel licht blond... Kga ook zo lekker naar mijn mandje....heb de boxen van Grey's Anatomy....Heerlijke serie vind ik dat....
ooooooh manlief had een toetje uitgezocht voor zn verjaardag.. bosvruchten XL pudding.. ik rook hem al vanuit de keuken (manlief rook niks?) en dat spul is mierzoet!! Word er nu al misselijk van
Meiden sorry maar was weg vanaaf moest even router voor internet netwerk installeren bij buurtjes. maar ik heb iets heel vies..... erg veel slijm lijkt wel vruchtbaar slijm en is erg veel en nat draag normaal geen inlegkruisjes (kan er niet zo goed tegen ) en moet die morgen maar gaan kopen
Of gewoon de woensdag testen... Ik wacht meestal de dag af of de duivels komen, zo niet dan test ik... haha is me in al die maanden pas 1 x voorgekomen.... dat was afgelopen maand, toen was ik 2 dagen overtijd. Andere maanden werd ik op de dag af ongi. Dus als ik test wordt het pas vrijdag.... of...? Ik heb wel nog 1 test van de kv van de laatste keer liggen... Misschien.. of .. heh.. weet het nog niet...
Dat had ik dus Maandag!! Ik heb al getest vandaag, NOD is Zaterdag.. denk niet dat ik dan ga testen. Volgende week ergens als ik nog niet ongesteld ben.
ja maar vind het zo vies bah... het is nog erger dan vruchtbaar slijm... maar oke ik ga afsluiten ben moe heb het koud en ga warme melk maken en dan bedje in
Hoi meiden, Bijzonder, gefeli!!! @all, sorry dat ik me niet veel laat zien, gister heel de dag in bed gelegen, en dat op mijn vrije dag morgenavond en overmorgenavond carnaval... pffff ik heb een rugpijn, niet normaal meer... maar ik moet er doorheen... als ik het weekend heb doorstaan, en ik ben dan nog niet ongi... dan mag ik testen... zit vandaag (tis nu 00.01) op cyclus van 24dgn, en mijn eiberekening (en voelen ervan) moet ik vandaag ongi worden... normale cyclus is 26, 27 of 28...
Jaaaa Moi!! Was erg benieuwd naar een berichtje van jou en nog veel benieuwder naar een test van jou. Nog twee dagen dus, spannend!! Eigenlijk kun je al wel testen, maar goed dat je niet doet. Gewoon even NOD afwachten, verstandig Heb bij jou toch wel het idee dat het raak is!! Ik hoop het zo voor je!
Ik moet zeggen dat ik me niet lekker voel al een week of zo.. Maar geen gekke pijnlijke borsten of weet ik veel wat, heb ik een dag of 2 gehad... Nu alleen nog steeds beetje weeig/misselijk en ik ben moe, en heb rugpijn.. En dan dat gekke gevoel in mijn buik en van onderen... Kweenie... We zullen zien! ga zowieso pas na het weekend testen.. een dinnetje uit nl zei ik stuur je een cb op, die kan je hier niet zo goed kopen... ik zie het wel... in principe is 9 feb mijn nod bij mijn normale 27 dagen... dus blijf daar zoweizo nog ff van uit gaan
Goedemorgen allemaal! Nog nieuws onder de zon? Hier niet, maar geen nieuws is goed nieuws Morgenochtend weer een testje wagen als mn ongi uitblijft. Gisteravond alvast nieuwe testjes in huis gehaald, dit keer de kv2v5.
goede moggel bad feeling..temp gekelderd...weeig opgestaan..weer we shall see had roze nieuws gehoopt al....meiden kom op he