goedemorgen Heb getest en omowit. Maar ook nog geen ongi te verkennen?? Als er dit weekend niks komt test ik maandag weer. Hopelijk testen er andere wel positief vandaag groetjes
hmm klinkt hoopvol... Had ik bij mijn beide zwangerschappen ook! Hoop dat het bij jou ook positief is!
1 feb - Door76, ZWANGER! - Maia, ronde 1, 2e kindje, ZWANGER! - Debke83, ronde?, 2e kindje - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Sandra1, ronde 4, 1e kindje - MayD, ronde 1, 1e kindje - Jeskejes 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Maart, ronde 2 , 2e kindje - volgende NOD 1 maart - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje, ZWANGER! - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje - Polly, ronde 2, 2e kindje, ZWANGER! - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje - Roos, 2e kindje, ronde 3 - Dietje, 4 feb 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje - Within, Ronde 1, 1e kindje - Roosje1980, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3de kindje - Tjessia, ronde 2, 4e kindje 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje - Remmar1982, ronde 4, 2de kindje - tam27, ronde 2, 3de kindje - Jopri - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje 8 feb -WLE, ronde 13, 1e kindje - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje, ZWANGER! 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje - Judith1981, ronde 6, 1e kindje - babywens011,ronde 3, 1e kindje - Snelly, ronde 4 (1xmk),2e kindje 10 feb - Elja81, ronde 6, 1e kindje - Keeley, ronde 2, 1e kindje - Enomis, ronde 12+, 2e kindje - Quila , ronde 7, 1e kindje - mamsvan2 - Ginger Lady, ronde 4, 1e kindje - Wondertje - Beccy ronde 1, 1e kindje - Mees78 11 feb - Ricmar94 - Deepfreeze, ronde 2, 2e kindje 12 feb 13 feb - Slimpie, ronde 5, 1e kindje 14 feb - Sassefras26 ronde 4, 1e kindje - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje - Aggie, ronde 6, 1e kindje - Elja81, ronde 6, 1e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje Grrr :x... Heb nog NOOIT een cyclus van 26 dagen gehad! Ga maar eens ovulatietesten bestellen, misschien krijg ik dan wat meer inzicht...
gelukkig niet.. bevallen van een lekker ondeugend zoontje..dit wordt dus mijn 2e kindje.. Beleef het nu allemaal wel anders dan bij de 1e... De vorige keer was het de 2e ronde al gelijk raak (wat wil je ook als je samen op vakantie bent).. dus ben wel beetje verwend.. Valt nu ook tegen dat het nog niet raak is.. maar ja.. tijd zat..
Jeetje meiden... kom op nou.. en die mannen maar zeggen dat ze superzaad hebben... Ik zelf heb ook echt nog geen flauw idee... als het wel raak is zou de innesteling van het weekend zijn... heb je daar trouwens last van? k hoop het zo..maar heb er nog geen goed gevoel bij.. maar is nog vroeg natuurlijk... Wel geklust op de dag dat het slijm rekbaar was.. maar ja.. als die zaadjes dat eitje niet vinden ... Vandaag lekker thuis met de kleine.. zo even boodschappen doen.. Gelukkig is mijn zoontje weer wat opgeknapt en hebben we weer iets meer mogen slapen vannacht... heb wel ontzettende vreetbuien.. of is dat normaal na je eisprong?
@ Nathalie: Jaaaa, weer samen zwanger, leuk ! @ Alieke: Spannend hoor, ik zou een testje wagen ! @ Roeltje: Snap je gevoel heel goed hoor. @ Roosje: Groen ! Oh dat heb ik ook zo vaak gehad !!! Hahahahaha, 4 uur, jeetje! @ Within: Dat klinkt hoopvol. als je zwanger bent ruik je veel beter. @ Moi: Spannend voor jou.. @ Wondertje: Jammer van je test. Hopelijk was je gewoon te vroeg. @ Eike: Ik had de laatste week ook erge vreetbuien ! Jammer, nog geen roze ! Kom op meiden! Hier alles okee. Erge last van mijn borsten, veel boeren, verder nog weinig klachten. Test vandaag was weer wat donkerder !
@mommy....ook al rode duvels op visite...shit meid....verwen je zelf lekker met alles wat niet mag als je zw bent @bijzonder ja hoor ook deze staat er idd wie heeft er roze tover stokjes
Ooohhh gelukkig maar, vreemd hoe kom ik daar nu bij?? Weer in de war met iemand anders van al die meiden hier en andere topics. Zal het zijn?! Kan me voorstellen dat het tegenvalt als het niet 'snel' raak is, je hebt nu toch andere verwachtingen. Ergens in achterhoofd toch het idee, kan ik me zo voorstellen, dat je i.i.g. weet dat het allemaal werkt. @Bijzonder: nogmaals van HARTE!! Duidelijk Roze!