NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ja he :p Na het weekend ga ik weer testen (denk ik)

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hey dames heb net weer een test gedaan kon het niet weerstaan. Ik vroeg me af of het nou tussen mijn oren zat of niet.

Hij staat er dus weer maar bijna niet op foto te krijgen. Ik denk eerder dat het een indroger is hij was wel binnen 5 min te zien.

Nou ga ik niet meer testen tot ik niet ongie wordt dat is dus volgende week woensdag als het goed is.

Hier een foto waar niks op te zien is ha ha

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Ik kom vast even een beetje met jullie mee kletsen. Heb afgelopen donderdag mijn spiraal laten verwijderen. Die zat niet heel erg lekker. We wilde eigenlijk na de zomer serieus beginnen. Maar het kriebelt zo erg ;)

Moet even afwachten waneer ik ongi ga worden. Verwacht zelf binnen nu en 2 weken. Maar zo kan ik vast met jullie meekletsen :D

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland

Heel veel succes. Bij mij duurde het 1 week na het verwijderde dat ik ongie was daarna was ik gelijk zw is helaas een mk geworden. Ik hoop dat jij ook snel zw bent.

5. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    door het verwijderen van mijn koperspiraal had ik opeens een cyclus van 47 dagen !!!!! gelukkig nu weer de ouwe vertrouwde korte cyclus

hier thuis is het raar... mijn zoontje van ruim 2 1/2 is al paar dagen niet lekker..koorts, hoesten etc.. op zich wel beter, nog wel 38 gr koorst/verhoging. nu wil hij de laatste tijd bij slapen, stteds ons roepen. dan naar de wc, dan dorst, dan snotneus. Om gek van te worden ! overdag bij mij wil hij dus ook niet meer slapen of na veel moeite... nu net ook constant huilen... dus laat ik hem even gaan.. overstuur.. schiet niet op dus..

Nu wil je hem ook niet te lang laten huilen want hij is niet lekker.. . Net zei hij overstuur: ik wil bij jou blijven ! Misschien verlatingsangst?

Weet het gewoon even niet meer.. voel me moe, ook niet lekker... zit er effe door heen.. sorry...:(

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    snelly
    ik denk ook iets te zien, maar alleen als ik mijn beeldscherm kantel.. durf je nog niet te feliciteren (sorry:))

zo, weer wat cupcakes gebakken.. zitten er nu weer een paar in.. vanavond even versieren en opeten bij de koffie.. wat slagroom maken met wat chocola erdoor.. mmmmm.. nu al zin in haha..

ik zit jullie enorm te verwaarlozen, sorry! man is weer thuis, dus lekker bijkletsen:)

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Roosje: altijd spannend wat er onder de verf uitkomt. Ik ken het. ben sinds dinsdag weer bruin met rode gloed en knal rode plukken erdoor. Vriendin de vrije hand gegeven en gelukkig vind ik het mooi:D En succes met de verhuis.
    @Quila: blijft moeilijk wanneer testen, ken t.
    @Moi 78: gezellig dat carnaval, ik moet nog een paar weekjes wachten om te gaan carnavallen.
    @maanvrouwtje: geen nieuws is idd goed nieuws wat betreft de rode duiveltjes. Ik heb gister ook die van het kruidvat gekocht.
    @Eikie: mannen scheppen graag op over hun zaad hihi;)
    @mommy, Mijammi en DutchDiva:Balen meiden. Op naar de volgende ronde.
    @Roeltje:Is begrijpend dat ja nog in de baalfase zit. En je bent goed aan de bak ist niet? Lekker hoor die cakjes.
    @snelly: nee joh, das een ander gevoel;)
    @babyboom: jammer maar je weet zelf het beste wat goed is. succes verders.
    @Mees: vakantie klinkt niet verkeerd. Ff je hoofd leeg maken. En idd goede moed houden.
    @mupkuh: leuk dat je mee komt kletsen. En hier wordt wat afgekletst:p

Nou dames ik ben weer bijgelezen en heb geprobeerd om te reageren.

Hier nog steeds geen verandering. Alleen veel naar toilet en 's avonds misselijk en soms knallende hoofdpijn.

8. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Baby....:(....Ik zal je missen joh!!!! Maar begrijp het goed.....Verstandige meid!!!! Blijf wel af en toe spieken hoor....en anders stuur ik je een PBtje.....Maar ik blijf hopen voor je meid....Dikke Knuf!!!

Weer rood!!!!:$.....Balen meiden!!!!

@Bijzonder....ben zo blij voor je....hoop dat dat kleine hummeltje blijft plakken!!!!

Gisteren zijn mijn ovutestjes binnen gekomen.......whaaaaaa snap er nu al niks van hahaha. Ik ga deze maand eens kijken....ovutestjes en temperaturen.....En dan weer hopen.....Heb vanmiddag al weer een spannend setje gekocht voor de klusdagen hihihi:p....

9. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Jeskejes: knap dat je op iedereen reageert! Dat lukt mij niet met zoveel pagina's die ik nog bij moest lezen.

Jammer van al dat rood zeg...........:x

@Roosje: ik temp ook voor het eerst deze maand en heb deze maand voor de 2e keer ovutesten gebruikt. Ik moet wel zeggen dat ik er door het tempen wel erg veel mee bezig ben. Ik moet nog even bepalen of ik dat wel zo goed vind.

@Baby: jammer dat je er minder gaat zijn, maar wel heel begrijpelijk hoor. Knuffel!

Ik heb iets raars meiden: in 1 borst heb ik wat opgezette klieren lijkt het wel. Verder heb ik geen last van mijn borsten terwijl ik normaal wel pijnlijke borsten heb na mijn eisprong. Herkent iemand dat?
    Verder niet veel nieuws, alleen een paar puisten gekregen :x Lekker is dat!

10. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eikie.......kinderen zijn je spiegels.....denk dat je zoontje en niet lekker is maar ook voelt dat jij er even doorheen zit......en wanneer zijn kinderen "vervelend".......juist wanneer jij het eigenlijk even niet trekt....Kindjes voelen dat altijd heel erg aan. Dus ik denk geen verlatingsangst hoor......hij wil gewoon even bij zijn mama en papa zijn omdat hij niet lekker is......

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @judith: ik zoek het laatste bericht dat ik gelezen had en ga vanaf daar lezen. Heb de pagina om te reageren in een nieuw tabblad gezet en als ik dan op iemand reageer kan ik dat gelijk er in zetten. Want mijn geheugen is niet zo goed dat ik 10 pagina's kan onthouden wat er staat hahah.

12. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah dat is een goed idee!! Ik dacht al dat je een fotografisch geheugen had of zo:D

13. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    he dames heel veel succes met testen en zwanger worden :D. hoop voor jullie dat allemaal heel snel gaat. Ben er zelf helemaal klaar en ben op het punt aangekomen dat wij stoppen met het najagen van een kinderwens. We gaan lekker met z'n tweeen verder 8). Zal hier stiekem nog weleens kijken om te zien hoe het jullie vergaat :D. Nogmaals succes & dikke kus Mijammi

14. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jammer Mijammi, maar wie weet als je niet meer najaagt kan het zomaar toch gebeuren. Hou toch hoop voor je.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden ik heb een vraag, ik had vanmiddag tot 3 keer toe erge steken (echte scherpe steken) in mijn onderbuik, allemaal rechtsonder.
    weet iemand wat dat kan zijn??
    Het voelt nu beurs als ik hoest etc, maar ik werd er echt naar van

16. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    ik weet het ook... maar het voelt allemaal even niet zo.. en dan moet het er gewoon even uit.. effe potje janken zeg maar...
    mmm.. emotionele bui.. vreetbuien... en heb nu af en toe steken.. en ik heb begrepen dat als er een bevruchting heeft plaatsgevonden... dit weekend de innesteling is... zou het misschien? of is dat te vroeg?

Ach, k wacht wel af... heb er nu toch niets aan wat de reden is.. voel me gewoon effe K.T... heb zin in chocolade~!

het is gelukkig weer weekend... dus vriendlief is nu ook thuis...

Voor de dames die volgende week NOD hebben: suc6 en hopen dat het raak is. we kunnen wel wat roze gebruiken!

Voor de dames die ongi zijn geworden.. balen hoor... het blijft toch echt een wonder, kinderen krijgen..

Liefs allemaal en dikke kuzz van mij

17. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    zou misschien innesteling kunnen zijn? of voorbereiding voor ongi...
    tja.. wist je het maar he ;;)

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja hadden we maar een luikje dan konden we kijken:D

19. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Ach meis...je hebt het er maar druk mee. Misschien zijn het ook de hormonen die je opbreken. Het is ook niet niks om steeds maar weer in spanning te zitten totdat je mag testen! (maandag over een week al toch?! gelijk me mij!!!)

20. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden.....wat zijn jullie allemaal zo somber gestemd...Kop op meiden....ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.....Maar niet opgeven....Hoop doet leven....
    Tis ook K** als je weeeeeeeeer ongesteld ben.....Daarvoor zijn we juist hier....om er over te praten en lekker sjaggo te zijn en hier alles lekker neer te gooien........

@Mijammi.....balen meid....nou ja gewoon k****!!!!! Zeker als jullie kinderwens zo groot is.....Ik hoop voor je dat je even je rust weer kan vinden....zodat je toch weer de draad oppakt voor jullie kinderwens.....Het is jullie zo gegunt!!!! Ik blijf hopen voor jullie. Dikke Knuffel....

Deel Deze Pagina