NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hihi, gezelliej dat je hier ook bent :D:D

2. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Biancamv2: Als je nu nega hebt getest, wil dat zeker niet zeggen dat je ongi gaat worden. Misschien heb je nog niet genoeg hcg aangemaakt. Als je een late nesteling hebt, kan het best dat je op je nod pas posi test hoor. Ik blijf voor je duimen :D En anders ben je hier natuurlijk welkom!

3. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Thnx, voor de tip! Heb gelijk eens even gekeken en echt super handig zeg die site! Was mezelf al een beetje aan het afvragen wanneer ik er nu mee moest gaan beginnen. Heb de ovutestjes van Zwanger & Kids al in huis, vorige week een voorraadje besteld en hopelijk gaan deze natuurlijk niet allemaal op ;) dus ben benieuwd. Heb zelf de dipsticks genomen.

Zo, ga nu m'n bedje eens opzoeken want morgen gaat de wekker weer om 6.00 uur :(.

4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Anita: Ik heb ook de dipsticks ja. Lekker goedkoop en goed resultaat (tot nu toe dan). Heb er toen 25 besteld, dus heb er nu nog 20. Kan er nog wel 2 of 3 rondes mee vooruit.

5. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Rittjuh, heb dezelfde bestelling gedaan vorige week :D!

Nu maar hopen dat we er veel overhouden!

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Anita: Ja, precies. Als je ongeveer een idee hebt van je cyclus is het makkelijker. Ik heb er toen op dag 11 eentje gedaan voor het geval mn cyclus rond de 28 dagen lag (uitgaande van een lf van 14 dagen). Die was wit. Toen dag 13 weer eentje, heeeeel licht streepje. Dacht dat het geleidelijk zou gaan, dus dag 15 weer getest. Toen was het een knalstreep. Volgende keer blijf ik denk ik testen vanaf dag 13. Daarna nog twee gedaan om te kijken of de streep lichter werd en dat was gelukkig zo :D

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey meiden mag ik me hier ook melden? Gisteren ongi geworden dus op naar de volgende ronde :D
    Rittjuh, weer samen hahahaha nu gaan we er voor he!!!

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Nathalie: Ja, gezelliej he :D DD zit hier ook ;)

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh DD ook, gezellig!!!!!! We gaan er voor meiden!!!
    Heb al gezegd dat vriendlief de l*l is deze maand :)

10. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Nathalie: jammer dat je ongie geworden bent zeg! Maar ik heb voor de komende maand alvast drie roze wolken besteld ;)!

Groetjes DutchDiva

11. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hello lady's!

Ik kom jullie in dit forum vergezellen als dat mag! Zat in het NOD januari forum maar ben (nog) niet zwanger! Dus nieuwe rondes, nieuwe kansen! :) Hoe is het hier?

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Welkom suzy!! Balen dat het deze ronde niet is gelukt!!

Hier gaat alles goed. Ik ga vanmiddag ff genieten van mijn red-bull, die had ik al opgegeven vorige maand maar nu ik ongi ben kan het wel ff :D

13. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Nathalie: Thnx! T was pas m'n eerste ronde hoor, maargoed, had ergens stiekem gehoopt dat t gelijk weer raak zou zijn! Erg he?!
    En geniet van je RB! T geeft je vleugels! :D En nu mag dat idd best weer! ;)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik kom me ook maar melden helaas.. Zijn sinds vandaag de tweede ronde in gegaan.. Morgen was eigenlijk mijn NOD maar mijn lichaam dacht daar anders over :D
    Op zich wel balen, maar goed, het was de eerste ronde dus hadden eigenlijk verwacht dat het idd niet raak zou zijn.. Vol goede moed naar ronde 2 dus :D
    Geen idee wanneer mijn NOD is, daar wacht ik nog even mee tot mijn ei is geweest D:

15. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Jemig wordt hier toch nog druk. Was niet de bedoeling. En dan niet omdat het niet gezellie is maar omdat jullie allemaal op roze gemoeten hadden :D. Dan duimen we deze maand weer door :D

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Suzy: Ben je al ongi geworden inmiddels of alleen nega getest?

@ De nieuwe meiden: Jammer dat jullie hier zijn, maar laten we het gezellig maken met zn allen!

17. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    NOD-lijst 1 - 15 februari 2011

1 feb
    - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje
    2 feb
    3 feb
    4 feb
    5 feb
    6 feb
    7 feb
    8 feb
    9 feb
    10 feb
    11 feb
    12 feb
    13 feb
    14 feb
    15 feb

18. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Rittjuh: Ik heb 3x negatief getest waarvan vanmorgen voor t laatst. Maar ik heb gewoon t gevoel dak vandaag ongi wordt..
    En als ik echt zo'n lange cyclus blijk te hebben hebben we waarschijnlijk te vroeg geklust! ;)

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren ongi geworden:(.....ik meld me hier ook aan. Ga nu pas voor de 3e ronde.....je weet wat ze zeggen....nieuwe kansen!

20. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat/hoe/waar doen jullie die pendels?

Deel Deze Pagina