he meid.. ga je missen vond (eigenlijk vInd) het onwijs gezellig met je.. Maar begrijp je wel hoor.. *knuffel* en nu goed op gaan letten in de les, dan kun je hier snel weer terug komen Zo, ik zit Lenn ligt al lang en breed te slapen, ondertussen had man de vaatwasser aangezet inclusief de kloppers van de mixer.. kon dus mooi de slagroom voor op de cupcakes met de hand kloppen8) Fijnnnn... Vanmorgen meteen verteld dat ik woensdag ongesteld ben geworden.. man is aardig nuchter, maar baalde ook flink ondanks dat we nog maar pas bezig zijn.. En het stomme is, daar ligt nu juist het probleem.. Als ik mensen om me heen zie en hier op forum die al zooooo lang bezig zijn om zwanger te raken, dan voel ik me zo'n zeur.. Maar toch steekt het dat ik ongesteld ben geworden.. misschien dat ik daarom ook wel wat minder reageer hier.. Oke, heb het de laatste dagen ook belachelijk druk gehad en dat houdt aan tot halverwege volgende week.. vanmorgen half 5 waren Lenn en ik wakker geworden van de wind en regen hier en sindsdien nog niet fatsoenlijk kunnen zitten tot nu.. blegh, baal soms een beetje van mezelf.. we zijn gezegend met een schat van een jochie, helemaal gezond. En helaas weten we uit ervaring dat dat niet vanzelfsprekend is dat zo'n humpie schattig en gezond de wereld in komt.. Eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren dat we de derde ronde in gaan, maar ja.. En dat wil ik ook niet, maar gaat vanzelf geloof ik nouja, weet niet zo goed wat ik hier mee bedoel, maar hopelijk snappen jullie het een beetje..
Pfoe, ik krijg door jullie zowat de drang om het morgenochtend te doen Maar nee!! ik ga alles op alles zetten zodat ik zondag pas testen Ik hoop dat zaterdag snel voorbij is.. Maanvrouwtje; Oohh wat balen zeg!! Er is nog hoop! Echt heel vervelend die onzekerheid!
Wat ik nu net mee maak hihi. Mn vriend zit er net zo vol van als ik. (hoop dat ik voller zit) Maar hij stond achter me, pakt me vast en zegt... jah ze zijn echt groter. Haha. Zomaar uit het niets. Vroeg aan hem of hij me zat te stangen, maar hij meende het serieus. Maar we wachten tot zondag en dan weer een testje. (als me dat lukt)
Dat geeft hoop! Bedankt voor de info! Ik hoop echt dat t bij mij ook zwanger betekent. Heb t in ieder geval niet eerder gehad.
1 feb - Door76, ZWANGER! - Maia, ronde 1, 2e kindje, ZWANGER! - Debke83, ronde?, 2e kindje - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Sandra1, ronde 4, 1e kindje - MayD, ronde 1, 1e kindje - Jeskejes 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Maart, ronde 2 , 2e kindje - volgende NOD 1 maart - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje, ZWANGER! - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje - Polly, ronde 2, 2e kindje, ZWANGER! - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje - Roos, 2e kindje, ronde 3 - Dietje, 4 feb 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje - Within, Ronde 1, 1e kindje - Roosje1980, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3de kindje - Tjessia, ronde 2, 4e kindje 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje - Remmar1982, ronde 4, 2de kindje - tam27, ronde 2, 3de kindje - Jopri - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje - DvS, ronde 1, 2e kindje 8 feb - WLE, ronde 13, 1e kindje - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje, ZWANGER! 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje - Judith1981, ronde 6, 1e kindje - babywens011,ronde 3, 1e kindje - Snelly, ronde 4 (1xmk),2e kindje 10 feb - Elja81, ronde 6, 1e kindje - Keeley, ronde 2, 1e kindje - Enomis, ronde 12+, 2e kindje - Quila , ronde 7, 1e kindje - mamsvan2 - Ginger Lady, ronde 4, 1e kindje - Wondertje - Beccy ronde 1, 1e kindje - Mees78 11 feb - Ricmar94 - Deepfreeze, ronde 2, 2e kindje 12 feb 13 feb - Slimpie, ronde 5, 1e kindje 14 feb - Sassefras26 ronde 4, 1e kindje - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje - Aggie, ronde 6, 1e kindje - Elja81, ronde 6, 1e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje --------------------------------------------- Je er bij gezet DVS! Succes!
Even egobericht Whohahaaaaaaa ik heb mijn droom trouwjurk gekocht (nieuw) voor maar 300 euro!! En hij zit als gegoten en ziet er absoluut niet goedkoop uit (vind ik dan). Was helemaal niet op zoek naar persée een lowbudget trouwjurk. Zat te denken aan Rembo-styling maar bij surfen kwam ik die van mij tegen en dat is hem gewoon. Ik bellen, kon gelijk vanavond langskomen. Vrouw die parttime thuis jurken verkoopt wel onder erkende naam. Ik pas hem en zit als gegoten! Ben superdesuper blij. Gelijk betaald en meegenomen. Voor belangstellende, hij staat in mijn album, wel privé, maar wil best mensen toevoegen
Katja wat een plaatje!! wanneer is de grote dag?? dat heb ik gemist denk ik?? en waar trouwen jullie?
Dankje Ricmar, niet gemist hoor, had het nog niet gemeld denk ik, in dit topic. Wij trouwen 17 juni, wij trouwen in Zuidwolde, ligt even buiten de stad Groningen. Wordt niet een heel groot feest hoor. Trouwen en dan 'hightea' als receptie voor 75 gasten. 's Avonds geen feest verder. Wel lekker eten met ouders, broertjes en zusjes!!
Hallo Oke ja ik weet waar Zuidwolde ligt. Hopelijk heb je mooi weer (echt belangrijk op een speciale dag)
Ik heb verzoek voor vriendjes gedaan! Wil je jurk wel zien!! (Ik hou van bruiloften.. zou dat door mn beroep komen? )
Hey Within, heb verzoek geaccepteerd Ja achteraf gezien heb ik ook mijn carriere als weddingplanner misgelopen...
Goedemorgen! Zoonlief was alweer 5.30 op vandaag! Doordeweeks word hij om 6 uur wakker gemaakt, dus het is zich niet vreemd. Nog rose nieuws vandaag? Leuk Katja dat je gaat trouwen! Moet je nog veel regelen? Als je nu zwanger wordt, zou je dan nog wel in je jurk passen?
1 feb - Door76, ZWANGER! - Maia, ronde 1, 2e kindje, ZWANGER! - Debke83, ronde?, 2e kindje - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Sandra1, ronde 4, 1e kindje - MayD, ronde 1, 1e kindje - Jeskejes 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Maart, ronde 2 , 2e kindje - volgende NOD 1 maart - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje, ZWANGER! - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje - Polly, ronde 2, 2e kindje, ZWANGER! - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje - Roos, 2e kindje, ronde 3 - Dietje, 4 feb 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje - Within, Ronde 1, 1e kindje - Roosje1980, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3de kindje - Tjessia, ronde 2, 4e kindje 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje - Remmar1982, ronde 4, 2de kindje - tam27, ronde 2, 3de kindje - Jopri - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje - DvS, ronde 1, 2e kindje 8 feb - WLE, ronde 13, 1e kindje - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje, ZWANGER! 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje - Judith1981, ronde 6, 1e kindje - babywens011,ronde 3, 1e kindje - Snelly, ronde 4 (1xmk),2e kindje 10 feb - Elja81, ronde 6, 1e kindje - Keeley, ronde 2, 1e kindje - Enomis, ronde 12+, 2e kindje - Quila , ronde 7, 1e kindje - mamsvan2 - Ginger Lady, ronde 4, 1e kindje - Wondertje - Beccy ronde 1, 1e kindje - Mees78 11 feb - Ricmar94 - Deepfreeze, ronde 2, 2e kindje 12 feb 13 feb - Slimpie, ronde 5, 1e kindje 14 feb - Sassefras26 ronde 4, 1e kindje - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje - Aggie, ronde 6, 1e kindje - Elja81, ronde 6, 1e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje 4 meiden op het lijstje voor vandaag!