@ Snelly, dank je wel! Heb zo'n idee dat ik ook wel sneller ongi word. Volgens mij heb ik vanochtend al wat bloed verloren. Pfff een MK dat is echt niet gaaf. Hopelijk ga ik die deze keer geen krijgen. Heb er helaas al 2 gehad en ook bij mijn dochter flink wat bloed verloren. Succes met zwanger worden. @ Jeskejes, ik zie idd dat hier een hoop afgekletst word. Hopelijk kan ik het een beetje bijhouden. @ Bijzonder, gefeliciteerd zie dat je positief getest hebt. Wel vroeg zeg, maar wachten is dan ook zoooo moeilijk Weet er alles van Zal voor jullie allemaal duimen dat het snel raak is.
Goedemorgen deze stormachtige morgen. @Roeltje: das minder die hoofdpijn. Hopen dat t snel over is. @katja: gefeliciteerd leuk dat je gaat trouwen. @Mupkuh: Straks hebben we allemaal eelt op onze duimen van het duimen. @dames die gaan testen: succes, roze zou niet verkeerd staan in de lijst. Pff ben dus ook al zo vroeg wakker, terwijl ik nu een x kon uitslapen. Heb nu ook steekjes onder in mn buik. AI ai
1 feb - Door76, ZWANGER! - Maia, ronde 1, 2e kindje, ZWANGER! - Debke83, ronde?, 2e kindje - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Sandra1, ronde 4, 1e kindje - MayD, ronde 1, 1e kindje - Jeskejes 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Maart, ronde 2 , 2e kindje - volgende NOD 1 maart - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje, ZWANGER! - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje - Polly, ronde 2, 2e kindje, ZWANGER! - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje - Roos, 2e kindje, ronde 3 - Dietje, 4 feb 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje - Within, Ronde 1, 1e kindje - Roosje1980, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3de kindje - Tjessia, ronde 2, 4e kindje 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje - Remmar1982, ronde 4, 2de kindje - tam27, ronde 2, 3de kindje - Jopri - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje - DvS, ronde 1, 2e kindje 8 feb - WLE, ronde 13, 1e kindje - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje, ZWANGER! 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje - Judith1981, ronde 6, 1e kindje - babywens011,ronde 3, 1e kindje - Snelly, ronde 4 (1xmk),2e kindje 10 feb - Elja81, ronde 6, 1e kindje - Keeley, ronde 2, 1e kindje - Enomis, ronde 12+, 2e kindje - Quila , ronde 7, 1e kindje - mamsvan2 - Ginger Lady, ronde 4, 1e kindje - Wondertje - Beccy ronde 1, 1e kindje - Mees78 11 feb - Ricmar94 - Deepfreeze, ronde 2, 2e kindje 12 feb 13 feb - Slimpie, ronde 5, 1e kindje 14 feb - Sassefras26 ronde 4, 1e kindje - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje - Aggie, ronde 6, 1e kindje - Elja81, ronde 6, 1e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje they arrived the red F$%^* devels!
@snelly..meid hoop voor je geen indroger over dag of 2 weer test doen joh..hcg verdubbelt om 2 dgn dus wie weet knaller @mupkuh welkom..wat voor spiraal? @eike..ahh zootnje ziek..hoe is nu vandaag? meid knuf @roosje goed gebruiksaanwijzing lezen kan niks verkeerd gaan....alles uitgepakt en op z'n plaats @judith...ik temp ook maar ga dit 4 mnd doen om te kijken hoe cyclus is en waaneer ei ongeveer komt...de ovutesten zijn er erg handig bij.hoo binnen deze maanden wel zw te zijn natuurlijk maa idd is hoop plannen regelen meten pfff.....zowat een obsessie...is voor een goed doel het kan dat de ene borst wat meer opgezet is als de ander @jeskejes...zo die ik dat ook......anders onthoud dit zaagselhoofd het ook niet hoor. we zijn nu dag verder....nog steeds niks bij je?? @mijammi...misschien wel even goed een rustpauze..tot rust komen allles op orde en zie wat detijd brengt je zou nu ronde 12 ingaan?? gemiddeld genomen worde de meeste zw binnen jaar tot 1.5 @ricmar ben je er al uit wat isgeweest al die steken..kan innesteling zijn??? @alike...kun je dan niet een gemiddelde cyclus enmen van die al geweest zijn...is omowit en blijft ongi uit dan testen 1dg nod van je langste cyclus tot nu toe...in de stress doordat je net zo goed durft werkt ook niet mee @maart...ze zeggen het idd...dat als je brokken mee krijgt...vmk kan zijn..je had immers ook licht streepje bij mijn 1e zwschap had ook totaal geen kachten dus kan ook zonder kwalen zw zijn...zere b osten is altijd tricky aangezien die met zw zijn, ongi en ei ook zo kunnen zijn @katja...ik ga zo gluren....en leuk hoor je hebt iiig ook nog iets ander superleuks om niet alleen maar met zw worden bezig te zijn @roeltje..ook al pas in ronde 3 in tegenstelling tot andere die 10x zo lang bezig zijn. je kw is er niet minder om.....en kunje flink balen...en druk...ja jij moet zo nodig honderden cupcakes bakken...is dat vooor de plaatselijke bakker of zo
idd balen..ben nucher genoeg om mij weer op te peppen voor de volgende ronde..heb feeszie vanaaf dusz komt goed uit...drink en eet alles wat je niet mag als je zw bent dus dat is ook wel weer leuk.....
Goedemorgen! @ degene die ongie zijn... balen @ degene die nog niet ongie zijn... SPANNEND! Hou het in de gaten en hoop mooie testjes voorbij te zien komen!! Mijn menstruatie heeft toch nog niet doorgezet.... Wat bloedverlies gister, vanmorgen alleen wat bruin, zal vandaag wel doorzetten dan... Las hier wel tevreden reacties over de ovu testen van zw&kids? Of heb ik het nu mis?
Oké dan ga ik ze bestellen... Zie dat jij ook al ongie geworden bent... Jammer zeg... Op naar de volgende ronde!
Goeiemorgen!! Hier een rommel nachtje gehad, we komen net uit bed. De jongste heeft nogsteeds koorts. @Almika; Ik had inderdaad ook een gem. van de cyclussen kunnen nemen maar wilde het toch tot de langste wachten. Agh, we zien het wel.. Oh ik zie dat je jezelf op rood hebt gezet, pfff wat balen zeg! @Katja; Wat leuk dat je je jurk gevonden hebt!!! Ik wil hem ook wel graag zien!
@ Almika, ik had een mirenaspiraal! EN meiden... Ik mag jullie al verlaten! Ben vanmorgen ongi geworden. Dus ga naar maart toe. Veeel succes allemaal.