NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Alieke, is niet jammer ;) Heb afgelopen donderdag mijn spiraal laten verwijderen. Ben juist heel blij! Dat mijn lichaam al zo snel weer oppakt :D

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Oh, in dat geval is het wel goed nieuws ja !

3. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    #4043 Mijammi, 5 feb 2011
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
    @all: thanks voor jullie lieve reacties:D

Was er gisteren zoooooooooo klaar mee dat er nooit (echt nooit, vind zelfs hubby en beste vriendinnentje die ik 30 jaar ken) bij mij eens iets soepel gaat als het over grote dingen gaat (baan, huis, trouwen, kinderen...) dat ik geroepen heb dat ik ermee stop... Alleen... waar hubby tot nu toe zoiets had als ik ongesteld werd van: ach jammer.... Had hij gisteren na mijn reactie: ja daaaaaaaaaag we gaan echt nog niet stoppen! We (let vooral op we ;)) hebben pas 1 maand ovutesten gebruikt dus dat doen we nog minimaal 3 maanden en dan mogen we er pas mee stoppen... Kortom, we gaan het dus toch nog wel even proberen :$. Leuk die hormonen:).

Ben er dus in maart weer bij... Heb wel bedacht dat ik vanaf de testperiode niet meer zoveel lees want dan groeit de hoop bij mij iets te hard ;)

@almika: ik heb inderdaad maar 12 rondes staan. Dit is namelijk vanaf mijn miskraam bij 10 weken. Daarvoor zitten helaas ook al 10 rondes... Toen zijn we even gestopt in verband met onze bruiloft... Na de bruiloft wel direct zwanger alleen is dit dus afgelopen met een miskraam...

4. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Vergeet de ongimeiden: balen, leef met jullie mee!!!

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ooh hihi dat heb ik ff gemist dan. Nou dat is fijn inderdaad!! Wanneer had je hem laten verwijderen?

6. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Het kan inderdaad echt afschuwelijk zijn en je wordt er moedeloos van. Ik weet er helaas alles van... Maar als je al zolang bezig bent kan je dan geen doorverwijzing bij je HA vragen voor de gyn.? Of wil je dat bewust niet? Volgens mij doen ze dat sowieso wel na 1 jaar (hier tenminste) of er moet van te voren iets speciaals zijn, dan eerder.

@ Alle zwangeren: Proficiat!!

Ik zit nog lekker te wachten. Voel soms wat menstruatiepijn in mijn buik, dus hoop dat het een groei teken is i.p.v. mijn NOD..! *Duimen!*

7. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @mijammi: wat super dat je hubby zo reageert. lijkt me wel dat het je goed doet dat hij WE zei. Nou meid, heel veel succes in maart.

@almika: hier nog steeds niks. Wel meer steken en een rommel buik.

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik werd vanmorgen een soort van benauwd wakker, met een druk op mijn borst. Het is nu wel minder maar ben wel dizzy..

9. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    goedemorgen meiden

Voor de dames die ongi zijn geworden: balen, maar kop op!

Eindelijk weer een nacht doorgeslapen.. Gisterenavond maar eens wat anders geprobeerd bij zoonlief. Heb gezegd: "niet mama riepen, mama komt over 5 min bij jou kijken". en dat werkte! Hij moest toen wel gelijk nog even naar de wc, en wat water drinken, maar heeft niet zelf geroepen.
    Daarna ben ik na 10 min nog even wezen kijken, en toen heb ik gezegd, als je straks slaapt en mama gaat naar bed, dan kom ik je nog even een kuzz geven..

En helemaal niets meer gehoord! wauw... Voel me bijna natuurtalent moeder zo! hahah

Dus gisteravond ga ik naar bed en zeg tegen mijn vriend:. zal ik hem nog even een kuzz geven.. nee joh. hij slaapt toch, straks wordt hij wakker..

Vanmorgen wordt Mika wakker zegt hij: Mama, je zou nog bij mij komen, heb je niet gezien, heb niet geroepen..

shame on me ;-( maar ik heb gezegd dat ik wel geweest ben.. maar dat hij diep sliep.. Ooo.. als ik geweest was had hij het niet gevoeld..maar voel me wel schuldig.. dus vanavond mooi kuzz geven! hahah

Verders voel ik me redelijk.. beetje bleuh.. of dat nog steeds dat griepje is van vorge week, of mijn CVS, of toch iets anders... we wachten het maar af..
    Mika is in ieder geval weer wat vrolijker vandaag !

Gisterenavond mijn vriend maar even uitgelegd hoe een vrouwelijke cyclus in elkaar zit! hahah.. hij dacht dus dat ik de hele maand door vruchtbaar was. Heb hem dus even met zijn neus op de feiten gedrukt en gezegd dat het maar max circa 5 dagen zijn... dat wist hij dus niet! ik zal zo wel even een linkje op internet zoeken waar hij dat kan nalezen !hahah

Hij wil vanavond een date.. maar heb helemaal geen zin.. kan me voorstellen dat hij afkickverschijnselen heeft... maar mijn zin in verdwenen.Zal dat hormonaal zijn? hebben jullie ook minder zin na de eisprong?

Morgen met zijn allen en mijn nichtjes naar BiBoBoederij in het theater... heel benieuwd hoe dat is!

10. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    @DvS: Heb net de tekst aangepast, had het verkeerde jaar september :). We zijn dus ook een tijd gestopt omdat we bedachten dat we wilden trouwen. Alleen zijn we in Italie getrouwd en om daar nou zwanger te gaan staan, leek ons niet zo verstandig. Formeel zijn we dus pas in september 2009 begonnen, toen gelijk zwanger. Helaas bij 10 weken geconstateerd dat er geen hartslag (meer) in zat en pas bij 14 weken gecurreteerd. Aangezien ze na een miskraam weer opnieuw beginnen te tellen (want ja je kan immers zwanger worden :x), zijn we voor het medische circuit pas in feb aanstaande weer een jaar bezig... Frustatie alom gisteren ;).

11. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    #4051 quila, 5 feb 2011
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
    Morgen dames,

Jeeh wat een k*#$%^ nacht....pff hele nacht liggen spoken...
    Dan bloedje heet, dan weer wakker met vast geplakte tong, dorst....Dan weer gedroomd dat ik een of andere feeks was geworden, dan weer buikpijn....Kortom KL*^%#

@ almika... Balen meis
    @ Katja ... Mooie jurk
    @ Mjammie...Goed zo meid
    @ Baby boom, snap het helemaal.

@ All zit te twijfelen om nu te gaan tetsen.... Heb nog niet geplast....!
    Mijn kortste cyclus is 26 dgn, langste 30 dagen...dus gem 28...
    Mocht ik zwanger zijn, zou ik het dan al kunnen zien...???
    Normaal wacht ik altijd mijn ongi af....

12. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Als je je druk maakt kan je een test wagen. Of je er iets op ziet is een tweede natuurlijk. Je kan dan ook weer teleurgesteld zijn. Ik wacht echt tot mijn langste cyclus dag. Dan houd ik t tenminste vol.

13. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Ik heb t ook hoor. Ik heb er nu ook geen zin in...zou dat gewoon komen omdat we de eisprong hebben gehad?

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Je kunt het proberen quila. Ik zou mijn NOD op donderdag hebben en teste op zaterdag al positief.

15. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    @Almika: balen meid ik heb zo hard geduimt dat het toch nog de goede kant op zou gaan.
    @Katja: Mooie jurk meid en voor €300 dat zou je niet zeggen. Ik weet zeker dat het een mooie dag wordt voor jullie. Ik kijk nog met veel plezier terug naar mijn bruiloft.

Hier is mijn temp weer gestegen dus ik hoop op een innestelingsdip. Maar wat voel ik me beroerd. Hoofdpijn misselijk maar ben er ook nog snip verkouden bij

16. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend leuk voor je Katja! Ben erg benieuwd naar je jurk. Ik stuur je zo even een verzoek om dinnetje te worden. In mijn album heb ik ook n foto van mijn trouwjurk staan. Was ook per ongeluk lowbudget:D

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    gisteren cc gebakken hier het resultaat

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jummie ziet er goed uit Snelly

19. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Almika: balen:x Drink en eet er maar lekker op los vanavond, je hebt het verdiend!

@Eikie: geweldig zo'n man die denkt dat je altijd vruchtbaar bent!:D Dat dacht die van mij ook, maar hij is zich flink gaan inlezen op internet en slaat mij nu met feitjes om mijn oren als ik weer eens onredelijk en emotioneel reageer.

@Snelly: wow, prachtige taart!

Hier nog alles ok, temp is wel iets gezakt vanochtend, maar het is nog te vroeg voor mijn ongi en de daling is niet zo groot dus ik denk niet dat het nog echt iets betekent. Ik ben wel doodmoe, zit onder de puisten, heb opgezette klieren in 1 borst en heb last van mijn buik. Hoop maar dat dit allemaal goed nieuws is...............Hoop ook dat ik tot donderdag kan wachten met testen. Zou woensdag ook al mogen :(:D

20. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    @ Katja; Mooie jurk!! En een mooie prijs ;)

@ Snelly; Jammmie!

Deel Deze Pagina