NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel tussendoor..........Wat een dag, wat mis kon gaan ging mis!:$ Het begon al toen ik opstond, zoooooooo ontzettend moe(vandaar ook het slaaponderzoek), ik sta mezelf dan altijd onder het genot van een kopje koffie toe om even te mokken.;) Dan weer over op de orde van de dag. Ik was aangekleed......word ik misselijk.....dat werd een sprintje naar de wc!:( Ik moest om 11 uur bij een afspraak zijn. Ik ging vandaag maar eens met het openbaar vervoer. Het begon al met een vertraging en een overvolle trein......en misselijk dat ik was! Ik moest overstappen en weeeeeeeeeeer vertraging:$! Waardoor ik mijn aansluiting van de bus miste.......en die kwam 1 keer in het uur. Ik naar een buschaufeur vragen welke bus er dan het dichtsbij stopte......dat was uiteraard die van hem, NOT! Hij zette me af bij een halte.....hier het bruggetje onder door en ergen in deze wijk is het, NOT! Kwam ik ergens op een boerenlandweg uit, loop ik daar in de regen, verdwaald, misselijk en zeker niet op tijd voor mijn afspraak. Niemand te bekennen......tot ik iemand zijn boerderijtje uit zag komen ik vragen waar ik was en of het nog ver was.......Heel ver weg was het.....maar deze goede man en vrouw hebben mij naar plaats van bestemming gebracht! Echt zo super! Waarschijnlijk zagen ze de paniek in mijn ogen en het huilen stond me nader dan het lachen........Gelukkig was ik maar 10 min te laat! Er was uiteraard ook een terug reis met de mogelijke vertragingen. Wat was ik blij toen ik lekker mijn huisje binnenstapte.........gelijk mijn bedje ingedoken want de griep heeft mij ook te pakken:(! Meiden ik ga weer lekker onder mijn dekentje met een kopje hete citrosan en hopen dat ik morgen opgeknapt ben......morgen werken!:(

Zal uiteraard tussendoor wel even spieken;)........Wat een dag hahahaha

2. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    En welkom voor de nieuwe meiden hier! Dikke knuf en hopen dat het deze ronde zover mag zijn:)

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Roosje ziek lekker uit beterschap!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Wat is dat ontzettend balen denk je bijna 12 weken te zijn en dan gaat het mis.
    We hebben een andere donor maar helaas eerst 2 rondes geen ei kunnen vinden met ovutesten(dipstick en cb) nu vond ik oudjaarsdag mij ei test was knal positief, was helaas de donor ivm oud en nieuw niet beschikbaar, dus nu wachten op ongi en dan weer op zoek naar ei

5. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    OMG :O Roosje
    Ik weet dat het niet leuk is maar moest echt even lachen om de manier hoe je het verteld (sorry)

Dikke knuf en ben ook blij voor je dat je weer lekker in je huisje bent
    Beterschap

6. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
    @ Roosje..
    Ook ik zie het helemaal voor me.. Moest ook even lachen.. sorry.. ik snap ook precies hoe jij je voelde.. Wel lief van die mensen dat ze je naar je bestemming brachten.. dat zie je niet vaak!!
    Op mijn werk zijn er ook veel zieken.. spugen duurt zomaar een dagje... ik hoop voor jou ook dat het morgen weer over is..

Liefs,

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Roosje: Beterschap! Wat een gedoe weer he met de trein enzo. Gelukkig zijn er nog wel vriendelijke mensen die je hebben geholpen.

@ Ricmar: Hopelijk vind je snel je ei!

8. Maia

Maia Niet meer actief

@roosje: hopelijk voel je je snel weer beter ;)

9. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Roosje: beterschap!

Hier lekker weekend...heerlijk! Moet toegeven dat ik extreem moe ben, dus ik hoop niet dat ik een griepje onder de leden heb. Maar het scheelt wel dat ik morgen lekker thuis ben. Ik moet wel heel veel doen, maar ach dat kan dan toch in mijn eigen tempo dus dat vind ik toch altijd wel lekker...

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hier ook morgen lekker vrij, moet zaterdag wel werken maar morgen lekker even het huis door dan hoeft dat zondag niet

11. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ik nu gelukkig ook.......echt wel weer een dag uit het leven van Roos;)!
    En dan me mannetje die dan aan de andere kant van de tel zit (en droog) met goed bedoeld advies........vraag dan de weg aan iemand............ja aan wie ? EEN KOE!?

Morgen weer een dag!:p

12. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    WHUHAHAHAHAHAHAH Roosje ik ga helemaal plat van het lachen!!!

13. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

@ roosje; heel veel beterschap en gelukkig waren er mensen die je wel hielpen!

@roeltje; ben je al wat verder in je boek?

@nieuwe meiden; welkom!

@all;sorry ben erg druk, dus weinig tijd om te reageren, maar probeer wel bij te lezen;)

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Sorry.... maaar WHAHAHAH!!!
    :D:D:D

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @Hallo ricmar!
    Knuffel!!!

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

dondersteen; jeej je meissie alweer bijna 1 jr!!!

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    1 dondersteen (muurtje) kom steeds meer bekenden hier tegen.
    Plannen??? hoe is het met de kleine?

18. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    @RicMar: Wat is dat nou, de donor kon niet??? Poeh dat is wel echt een tegenvaller.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bonnie ja helaas had ik oudjaarsavond een positieve test en donor was net dat weekend niet in de buurt, helaas , ja ik doe er niet moeilijk over.
    achteraf was het voor ons ook puzzelen geworden, ben 1 jan jarig en ook oudjaarsavond waren we bezet. en 1 jan dus veel bezoek ook nog savonds onverwacht dus ja...

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Roos
    haha sorry moest wel even lachen toen ik je dag las:) zo zou een dag uit mijn leven kunnen zijn :D

gisteren hele dag boven bezig geweest met opruimen en schoonmaken.. vanmorgen ook al het één en ander gedaan, dus nu lekker kopje thee.. vanavond naar het theater met de familie.. schoonmoeder komt hierheen na haar werk, neemt eten mee.. kan ik me rustig optutten *blegh* zou Lenn eerst naar haar en haar vriend brengen *hij woont vlakbij het theater* maar als ik man nog moet ophalen vannacht moet Lenn 2x zijn bedje uit en dat vonden we ook wel zielig.. dus nu maar zo opgelost, heerlijk.. heb een onwijs leuke schoonmoeder *jaja ze zijn er echt* dus dat zit wel goed vanavond:)

nou we gaan even thee drinken en spelen.. tot later !

Deel Deze Pagina