Hier nog 1 die niet wakker is. Wilde de hond uit de bench halen, dus ik naar beneden...weg hond. Lag ze al boven op bed verstopt. Had haar al eerder eruit gehaald
Hahahahaha Jeskejes. Wat voor hond heb je? Ik zat een keer in de auto en was even vergeten dat de hond ook in de auto zat, kreeg ik opeens een natte snuit in mijn nek, ik schrok me echt helemaal wild. Net of ze door had dat ik haar heel eventjes vergeten was
Haha die honden hihi. Zorgen vaak voor hilariteit. Kheb een cavelier King Charles kruising met Boerenfox. En jij? Owja heb nu een topic voor 1981 meiden geopend.
hey super meiden GEFELICITEERD!!! ik wil ook testen in onze vrieden kring zijn er nu 4 zwanger heel leuk maar best moeilijk omdat wij ook zo graag willen.
Alieke en Snelly gefeliciteerd!!!!!!!!!! Hier nog steeds niks, nada, noppes Vannacht dacht ik even van wel, maar dat was gewoon extreem witverlies.. pff.. We wachten verder
Zie dat er weer 2 posi getest hebben Gefeliciteerd meiden! Zo komt er toch weer wat meer roze deze maand! De meiden die ongi zijn geworden, hopelijk mag het de volgende ronde wel raak zijn. Ik lees hier nog wel af en toe mee hoor, maar wat minder actief. Ben alvast door naar maart...
Nee niet eens met ochtend urine gedaan, want ik was weer eens te ongeduldig. Ik zit volgens FF op 14 dpo idd, maar ik ben 24 jan nog bij de gyn geweest (verwijderen spiraal) en die zag op de echo dat ik toen nog voor mijn eisprong zat. Op 27 jan voelde ik 's nachts volgens mij mijn ei. Dus ik zit eigenlijk pas op 10 dpo volgens mij. Toch ga ik mijn FF niet aanpassen, want ik wil die gegevens niet manipuleren. Ik heb mezelf voorgenomen vrijdag te testen, mét ochtend urine deze keer natuurlijk
1 feb - Door76, ZWANGER! - Maia, ronde 1, 2e kindje, ZWANGER! - Debke83, ronde?, 2e kindje - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Sandra1, ronde 4, 1e kindje - Jeskejes 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Maart, ronde 2 , 2e kindje - volgende NOD 1 maart - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje, ZWANGER! - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje - Polly, ronde 2, 2e kindje, ZWANGER! - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje - Roos, ronde 3, 2e kindje - Dietje, 4 feb 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje - Within, Ronde 1, 1e kindje - Roosje1980, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3e kindje ZWANGER - Tjessia, ronde 2, 4e kindje ZWANGER 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje - Remmar1982, ronde 4, 2e kindje - tam27, ronde 2, 3de kindje - Jopri - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje - DvS, ronde 1, 2e kindje 8 feb - WLE, ronde 13, 1e kindje - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje, ZWANGER! 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje - Judith1981, ronde 6, 1e kindje - babywens011,ronde 3, 1e kindje - Snelly, ronde 4 (1xmk),2e kindje ZWANGER - Jade86, ronde 1 ,1e kindje 10 feb - Elja81, ronde 6, 1e kindje - Keeley, ronde 2, 1e kindje - Enomis, ronde 12+, 2e kindje - Quila , ronde 7, 1e kindje - mamsvan2 - Ginger Lady, ronde 4, 1e kindje - Wondertje - Beccy ronde 1, 1e kindje - Mees78 11 feb - Ricmar94 - Deepfreeze, ronde 2, 2e kindje 12 feb - Mama sinds 2009, ronde 1, 2e kindje 13 feb - Slimpie, ronde 5, 1e kindje 14 feb - Sassefras26 ronde 4, 1e kindje - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje - Aggie, ronde 6, 1e kindje - Elja81, ronde 6, 1e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje Ik heb Jeskejes ook weer terug rood gemaakt. Ik val wel erg zwart op tussen al dat rood en rose...
Super gefeliciteerd voor alle zwangeren!! Ik heb woensdag ook mijn NOD. Heb vanmorgen toch alvast een testje gaddan, toen ik zag dat Snelly vanmorgen een positieve test had. Helaas bij mij nog niets. We wachten nog maar even af. Groetjes
Wat is het rustig hier?!? Mag van vriendlief geen wijntje drinken, omdat hij denkt dat ik zwanger ben. Ik zie er geen probleem in, test was gister nog steeds omowit. Naja, we zullen zien straks bij het avond eten
Spannend, maanvrouwtje! Je bent 4 dagen overtijd, ik zal voor je duimen vanavond! Manlief is bezorgt om je, wel lief toch?
Gefeliciteerd zwangeren: roze zondag is ook top!! Ik begin steeds meer klachtjes te krijgen, maar ben ook ziekig aan het worden (flink keelpijn). Dus nu vraag ik me af, of die bulten in mijn borst toch van een verkoudheid komt, ipv de hormonen. Ik voel nu zelfs een kanaaltje zitten vanaf mijn tepel naar boven, zeker 4 cm omhoog. Vanochtend onder de douche zag ik een beetje witte smeer uit de puntje op mijn tepelhof komen (niet de tepel zelf, maar eromheen dus). Dat had ik ook bij nr1, maar pas veel later. Ook de misselijkheid, de harde plekjes in mijn borst allemaal iets voor 6/7+ weken bij nr1. Het maakt me echt in de war.. Nog even een vraagje: de mensen die vroeg positief hebben getest, hadden die ook allemaal vroeg last van symptomen? Ik zit te denken om dinsdag, 3 dagen voor NOD alvast te testen. Als ik zoveel meer last heb, dan zou mijn HCG ook hoger moeten zijn al? Of denk ik verkeerd?
Is inderdaad lief van manlief, maar t geeft me ook valse hoop. Beetje gezeur he haha, zullen wel de hormonen zijn.
hoi Dames, ben nieuw hier!en heb tussen 8 a 10 feb mijn NOD. weet niet precies namelijk!hoop hier ook leuke tijden te hebben en snel weer zwanger te zijn van de 2e liefs