NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade86

Jade86 Bekend lid

Welkom hier, meissie! Voor jou begint het nu dan ook echt spannend te worden! Hoop voor je dat je niet ongi wordt en een positieve test in handen hebt deze week. Heb je al iets van klachten?

2. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee Jade(leuke naam trouwens)
    ja een spannende week weer. ja heb wel klachtjes, trekkend gevoel in onderbuik en soms met steken in de lies. Dit heb ik ook bij mijn 1e zwangerschap gehad maar zegt natuurlijk helemaal niks. we hebben in dec een vmk gehad dus als we wel weer zwanger mogen worden hopelijk blijft het dan goed gaan.wanneer heb jij je NOD?je 1e kindje of niet?
    liefs

3. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ohh, verdrietig van jullie mk in december.:( Hopelijk gaat het deze keer wel goed meid.
    Ik lees dat veel meiden last hebben van hun liezen en onderbuik
    Mijn NOD is 9 feb. Dit wordt ronde 1, voor het eerste kindje. Ik ben blij dat ik niet hoef te ontpillen en meteen vruchtbaar ben na het verwijderen van mijn koperspiraal. Wanneer ga jij testen?

4. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joooooooooooehoeeeeeeeeee ROZE!!!!!

Meiden gefeliciteerd!!!!! Echt super!!!!

5. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Wat spannend meid!de eerste ronde voor jullie eerste kindje!!9 Feb NOD spannend! ik ga pas heel laat testen, pas als ik sowieso 1 week overtijd ben, bang voor teleurstellingen!Wanneer ga jij testen dan direct de 9e of al eerder...?Ja die mk was erg verdrietig hoor hoop dat nooit weer mee te maken!
    leuk zo beetje kletsen he?
    liefs

6. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ja inderdaad lekker kletsen op dit forum is leuk! Allemaal nieuwe mensen leren kennen enzo. Ik ga proberen ook pas vrijdag te testen. Ik zit vrijdag op 14 DPO (niet volgens mijn FF, maar die klopt niet ;))
    Ben ook bang voor teleurstelling, maar dit is pas de eerste ronde en eigenlijk mag ik er niet van uitgaan dat het meteen raak zou zijn. Mijn vriend zegt ook dat ik daar niet vanuit moet gaan maar ik heb gewoon veel hoop, ik denk dat iedereen dat wel heeft. Ik hoop dat mijn temp morgenvroeg niet onder de 37,0 is, want dat zou betekenen dat ie langzaam daalt. Ik wil niet ongi worden!

7. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    ik ben helemaal nieuw op dit forum, maar wat is dpo en ff??misschien domme vraag hoor maar vraag hem toch haha
    ja de 1e ronde vind ik altijd de ergste want je hoopt zo dat je zwanger bent dat ik bij die ronde altijd het meest teleurgesteld bent als je niet zwanger bent. ik hoop ook voor je dat je temp niet verder daalt. ik ben daar allemaal niet mee bezig, wij klussen zo'n beetje om de dag soms om de 2 dagen de gehele cylcus en dan maar hopen dat het raak is....hoeft maar 1x goed te gaan! van onze dochter hebben we er 6 maand over gedaan dus zit nu op 3,5 maand dus we zullen wel zien maar hoop het zooooooo
    liefs

8. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    DPO is days past ovulation
    FF weet ik ook niet!

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    LF zul je bedoelen meissie2008... het is luteale fase, maar ik ben er ook nog niet over uit wat het precies is hahahaha

hier vanmiddag een veeg bruin, en flinke buikpijn... nu niks, nakkes nada meer.. Ben bang toch vannacht ongi te worden, maar tot nog toe, geen bloed geeft moed.... vandaag dag 26, dus op mijn gemiddelde......

10. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ik wist tot afgelopen vrijdag ook die termen niet hoor, hahaha. ;) geen domme vraag dus. Maar dat leer je hier snel genoeg. FF is Fertility Friend fertilityfriend.com
    Daar kun je je cyclus en temp bijhouden. En als ik het goed heb is DPO de dag na je ovulatie, dat staat ook in de FF aangegeven. Kijk maar in de link van mijn handtekening, dat is mijn cyclus van 8 januari tot nu.
    Het hoeft inderdaad maar 1x goed te gaan en....raak! Maar dat lukt jammergenoeg niet altijd meteen, ook al klus je op het juiste moment.
    Fingers crossed messie! :)
    Liefs!

11. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    heb ontzettend steken in lies gebied ;-( ( heb ik oktober liesbreuk operatie gehad en ben telkens bang dat het weer terugkomt)
    ook druk gevoel op mijn blaas/onderbuik..
    Zou het innesteling kunnen zijn? Nog te vroeg voor menstruatieklachten toch?

12. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Lijkt me idd te vroeg voor menstruatieklachten, eikie. Innesteling zou idd kunnen, zelf heb ik daar nooit wat van gevoeld.

13. wondertje3

wondertje3 Actief lid

24 jan 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat de rode duiveltjes mij vannacht wel gaan vinden.
    Het is al enigzins begonnen.

Dus ook voor mij op naar de volgende ronde.

14. Jade86

Jade86 Bekend lid

Aahhh jammer Wondertje3! Die rode duivels ook! Veel succes de volgende maand meid! Liefs!

15. judith1981

judith1981 Bekend lid

1 dec 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom meissie2008!

Zo ben net terug van een middagje met vriendinnen, was gezellig. En nu even bijlezen. Zijn er nog spannende dingen gebeurd?
    Ik heb nu in beide borsten van die harde bultjes net als jij deepfreeze. Dat is eigenlijk de enige klacht die ik nog niet eerder heb gehad dus ook het enige dat me een beetje hoop geeft! Normaalgesproken heb ik aan de onderkant en de zijkant van mijn borsten pijn, maar nu helemaal niet, de bultjes zitten echt bovenop. We blijven hopen!

@Jade: ik hoop met je mee dat je temp morgen 37 of hoger is!

@wondertje: jammer hoor!

16. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Yoehoe... Snelly & Alieke.. Gefeliciteerd meiden.
    Geniet ervan...!

Lfs

17. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @ Jade;Ok haha gelukkig geen domme vraag maar nu weet ik het tenminste!Ja we hebben het niet in de hand ookal klussen we nog zo veel heb je helemaal gelijk in!

@Eikie; ja daar heb ik ook last van en ook aan zitten denken of het innesteling zou kunnen zijn, ik hoop het voor ons!

@Wondertje; Balen hoor!straks gauw door naar volgende ronde!

@ Judith; Ik hoop met je mee!!!

Ik hoop dat we gauw allemaal zwanger zijn!
    Liefss

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ben weer terug van een rondje ouders.
    na het avond eten in eens misselijk en diarree (sorry) zag ook erg bleek ineens, nu alleen nog wat misselijke, verder ga ik maar bankhangen

19. Samm

Samm Lid

15 jan 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoii ik ben ook nieuw hier :D
    Wij zijn bezig voor de 2e, hebben al een dochter van 3 nu. We zijn al voor de 8e ronde bezig, heb een onregelmatige cycles na stoppen met de pil, daarvoor was het altijd 28 dagen. Deze maand voor het eerst clomid geslikt om de aanloop tot de eispring te versnellen, want heb wel een eisprong uit mezelf.

mijn NOD is zondag de 13e, als ik uitga van mijn laatste cycles van 31 dagen. Denk dat het ook wel 31 dagen gaat worden(of niet natuurlijk) aangezien ik mijn eisprong op dag 17 had..

ik moet dinsdag naar de gynacoloog, dus spannend wat ze van mn temp. kaartje zegt en wat er nu gaat gebeuren.

Iedereen die net zwanger is, gefeliciteerd!! En voor alle andere, wij zijn vast vast ook snel aan de beurt :D

ps, ik heb deze maand (sinds ik dus clomid slik) echt veeel last van puistjes in mn gezicht :( en gevoelige tepels, vanaf mn eisprong. vanacht en vanmorgen had ik ook een trekkerig gevoel in mn onderbuik, het kriebelde ook n beetje heel raar, nog iemand die hier last van heeft??

liefs Samm

20. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Alieke en Snelly, GEFELICITEERD!!!!:D

Deel Deze Pagina