Ik mag van mezelf maandag ochtend pas testen. Heb er toch een gedaan dit weekend. Helemaal wit. Maar zit ook nog niet aan me NOD. Eerst donderdag 4 dagen op vakantie. Daarna thuis weer testen, mocht het nog nodig zijn.
morgenochtend eerst maar even mijn urine laten testen bij de huisarts op blasontsteking.. drukkend gevoel blijft aanhouden, vooral als ik ga zitten.. Als het dit niet is, is het in ieder geval uitgesloten.. we hopen natuurlijk dat het een andere oorzaka heeft...
@ maanvrouwtje, dank je wel. Ik ga 4 dagen rondreis doen door zuid-duitsland met me ma. Dus ik kan ook niet testen haha.
Hoi Allen... Enorme buikpijn, vannacht geen duivels gespot, vanmorgen ook niet, maar net naar de weecee en een beetje bruin/roze/rode veeg... Beetje niet rood dus, maar ik weet nu niet of het ongi is of niet.. zit nu op 27 dgn overigens...
Misschien een rare vraag, ben nog niet helemaal op de hoogte van alle termen..maar wat is een NOD? Ik begrijp dat je zou denken het spreekt voor zich, maar betekend dat dat je eigenlijk die dag ongi moest worden en dus niet bent geworden??
Maanvrouwtje..ik wist wel waar de afkorting voor staat, maar toch bedankt voor je uitlegje..dus hier moet ik zijn als ik hoop niet ongesteld te worden haha..
Maanvrouwtje...ik heb geen flauw idee meid..ik ben pas sinds 21 jan gestopt met de pil, dus weet niet echt wat me allemaal te wachten staat..ik had even uitgerekend wanneer ik dus vruchtbaar was en wanneer me eisprong zou zijn..maar aangezien ik nog niet "normaal" ongi ben geworden..weet ik ook niet of dat allemaal klopt..heb wel geklust afgelopen week dus ben benieuwd..haha
Hoi Meiden, Helaas voor mij ook door naar de volgende ronde Ik had 1 en 2 dagen voor nod een mooie positieve kruidvattest en vanmorgen was deze ineens omo wit, daarna kwamen de krampen en het bloedverlies. Ik was zo blij met mijn positieve testjes, maar helaas Deze ronde maar proberen niet meet te testen voor nod.