NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Moet goed opletten dat het een roze streepje is... grijs streepje kan indroger zijn.
    Bij twijfel zou ik gewoon, nog een test doen.

Test reageert alleen op hcg, hcg heb je alleen als je zwanger bent.... dussss....

2. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Mijn borsten zijn ook anders. Eerst stonden ze op springen, nu weer zachter en voller lijkt het. Mijn tepel was ook een beetje wittig gisteren. Allemaal dingen die ik nog niet eerder opmerkte. Heb wel last van zere darmen maar dat heb ik sowieso altijd al, heb een prikkelbare dikke darm (niet fijn..). Ik ben wel erg moe de laatste dagen (kon vanmorgen mn bed niet uit, dat vind ik raar op maandag. Meester gebeurt dit aan het einde van de week). Heb ook hoofdpijn (wat ik écht nooit heb!)

3. sassefras26

sassefras26 Actief lid

12 nov 2010
    150
    1
    0
    Danj je wel voor je antwoord/
    misschien weet je dit ook
    Is een indroger nooit roze?
    of verschilt dat per test?

4. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Dat durf ik niet per definitie te zeggen. Voor meeste testen geldt, licht vaag roze streep = zwanger.

Heb jij een vage test? Zet hem anders even online.

5. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    NB Moi, hopelijk voor volgende maand, , die pillen met ibuprofen mag je niet nemen in de zwangerschap. In de vroege zwangerschap zijn er aanwijzingen dat je mogelijk een grotere kans op o.a. een miskraam hebt, dus ik zou het risico niet nemen. . .

6. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Sassefras, verschilt per test hoor. Ik had de kruidvat test van ong 7,99 euro. Die kleurt blauw, na 1 dag had ik een blauwe indroogstreep.

Maar je maakt ons nieuwsgierig!!!???

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He,

Ik ga mijn best weer doen komende maand... Maar mag je die wel nemen nu tijdens je ongi dan???

8. sassefras26

sassefras26 Actief lid

12 nov 2010
    150
    1
    0
    Heb een duidelijk licht streepje, maar durf niet te vroeg te juichen ben bang dat het vals is......
    Straks een andere halen en morgen nog maal testen!!!!:)

9. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Ik ben alleen heel erg moe op het moment! Zie mijn andere stukje voor andere kwaaltjes... In mijn andere maanden had ik wel last van een zeer schaambeen (zo'n zeurderig gevoel was dat). Daar kwam ongi uit...nu nog niet gehad dus ben echt benieuwd. Ik ben de dagen echt dagelijks aan t aftellen, word er soms helemaal gek van!

10. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Ja, natuurlijk

Anders had ik die opmerking over die ibuprofennetjes naar binnen gooien niet gemaakt. . .

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    sassefras en roze streep is een streep ik zou een paar dagen later nog eens testen.

katja mijn temp is ook weer gestegen dus afwachten tot vrijdag...

12. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Mensen nog maar 699 berichten te gaan...

Zijn dan niet de meest rose maand, maar wel 1 van de populairste :)) vergelijk maar. . .

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    @Mees78: alvast fijne vakantie.Lijkt me heerlijk.
    @eikie79: hopen op andere oorzaak ja
    @Moi78: balen meid dat t doorgezet is.
    @visje1403L Jep this the place to be voor een NOD.
    @Tam27: Pff das balen. Terwijl je positest had:(
    @judith1981: Knuffel terug. Fijn he die hormonen:(
    @Bijzonder: hoef je niet bijna schuldig te voelen. Vind t super dat je zwanger bent. Hihi, maar snap je.

Hier nog steeds duivels, maar een buikpijn jeetje niet normaal, heb ik eigenlijk nooit. En blijft maar komen dat bloed.

14. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Het is hier ook erg gezellig! :D:D:D

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    ben zo benieuwd hoop t voor je meid.

En tis idd gezellig hier en ik vind het fijn om de verhalen van andere te lezen. ben nu al veel wijzer dan een week geleden.

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Gelukkig maar!!!!!!

Ben ook heel de maand braaf geweest met alcohol... Aankomend weekend weer carnaval, denk dat ik mezelf wel een jägermeistertje mag trakteren...

17. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    hee meiden,
    pfff ff lekker achter de pc na een lange werkdag! vandaag nog steeds dezelfde klachtjes. Trekkend gevoel onder in de buik en bij vlagen steken links en rechts. Nog geen ongi in vooruitzicht zoals het nu lijkt! blijft elke maand weer super spannend hoor!Kan niet wachten tot dat ik weer zwanger mag zijn...
    voor iedereen die wel ongi is geworden, Balen meiden, en straks gauw door naar de volgende ronde! en iedereen die zwanger is; Super gefeliciteerd!
    Fijne avond!!!!

18. Within

Within Niet meer actief

Balen Moi!! Op naar de volgende ronde dus... :(

19. Jade86

Jade86 Bekend lid

Awww Moi, wat kl*te dat je eerst positief test en daarna toch ongi bent geworden! :( Dikke knuffel meid! Volgende maand begint de lente! Da's misschien een goed teken!

De lijst wordt steeds roder meiden. Ik wens jullie allemaal heel veel succes in de volgende ronde! Bij mij nog steeds geen verandering. Nog steeds krampjes in mijn onderbuik, pijn in mijn rug en liezen. En soms ook misselijk. Mijn temp blijft vrij constant, dus dat ik volgens mij geen slecht teken. Morgenvroeg ga ik nog een keer testen.
    Spannend!

@ Meissie; ik heb je een PB gestuurd meis.

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Heb je wel verdiend, ik drink vant weekend ook een pilsje.

Deel Deze Pagina