feb - Door76, ZWANGER! - Maia, ronde 1, 2e kindje, ZWANGER! - Debke83, ronde?, 2e kindje - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Jeskejes 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Maart, ronde 2 , 2e kindje - volgende NOD 1 maart - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje, ZWANGER! - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje - Polly, ronde 2, 2e kindje, ZWANGER! - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje - Roos, ronde 3, 2e kindje - Dietje, 4 feb 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje - Within, Ronde 1, 1e kindje - Roosje1980, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3e kindje ZWANGER - Tjessia, ronde 2, 4e kindje ZWANGER 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje - Remmar1982, ronde 4, 2e kindje - tam27, ronde 2, 3de kindje - Jopri - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje - DvS, ronde 1, 2e kindje 8 feb - WLE, ronde 13, 1e kindje - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje, ZWANGER! 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje - Judith1981, ronde 6, 1e kindje - babywens011,ronde 3, 1e kindje - Snelly, ronde 4 (1xmk),2e kindje ZWANGER - Jade86, ronde 1 ,1e kindje 10 feb - Keeley, ronde 2, 1e kindje - Enomis, ronde 12+, 2e kindje - Quila , ronde 7, 1e kindje - mamsvan2 - Ginger Lady, ronde 4, 1e kindje - Wondertje - Beccy ronde 1, 1e kindje - Mees78 11 feb - Ricmar94 - Deepfreeze, ronde 2, 2e kindje 12 feb - Mama sinds 2009, ronde 1, 2e kindje 13 feb - Slimpie, ronde 5, 1e kindje 14 feb - Sassefras26, ronde 4, 1e kindje ZWANGER! - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje - Aggie, ronde 6, 1e kindje - Elja81, ronde 6, 1e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje tam27 ook ongi zit inmiddels bij de nod maart. leuk dat roze maar no glang niet genoeg
Wauw proficiat Sassefras!! Fijn, goed nieuws vandaag! Morgen is mijn NOD en mijn temp is nog niet gezakt. Dat geeft me wel weer hoop, maar ik vind het zenuwslopend nu. Morgen zit ik op 12dpo, zou dat toch nog te vroeg zijn om te testen? Ik ben net als de afgelopen twee dagen vreselijk emotioneel, maar dat kan zowel ongesteldheid als zwanger betekenen dussss................ Gaan er nog meer mensen testen vandaag?
Hey Sassefras, Van harte gefeliciteerd Weer roze.Wanneer had jij je ei want je staat later dan ik op de lijst en je ben al verder zwanger als ik?? Ik begin hier erg te twijfelen. had vanochtend wat bruinig. Weet ik dames het kan een innestelings bloeding zijn maar als je 3* hebt gehad dan ga je zo twijfelen. Ga straks OOk zo'n zwanger test halen als daar duidelijk het woord op staat zal ik een rustiger zijn. En een doosje kv2v5 kan ik die vanmiddag ff doen of het streepje er nog is. Kan wel janken. Heb ook krampjes maar ik voel me nog wel naar en erg moe ben helemaal kapot dat had ik met die andere keren niet zo erg. Voor alle dames die ongie zijn balen. Moi ik had zulke goede hoop zeg balen voor je. Voor alle dames die nog in spanning zitten SUCCES.
Had me zelf op 14 februari gezet omdat ik dan pas zou gaan testen. 14 feb is een week overtijd. Maar ik zei al een paar dagen tegen me vriend van ik voel het ik ben zwanger.Ik had hele ander symptonen voor nod dan normaal. Me vriend zei al... dat zeg je elke maand, maar ik zei nee het is echt anders geloof me. en was 2 dagen overtijd en kon het niet laten om een test te doen. Dus gisteren getest met 1 van Dirx eigen merk. en toen had ik een heel licht streepje, maar was bang dat het vals was dat het misschien een indrooglijntje of zo was, kon het gewoon niet geloven. Dus gisteren na het eten gauw 1 van clear blue gehaald, zo'n digitale. Ik dacht als deze zegt zwanger dan is het zeker. Dus vanochtend voor dat me vriend naar ze werk ging, samen vol spanning kijkend naar de test. En ja hoor ZWANGER. Kan het nog niet geloven. heb net meteen huisarts gebelt, assistent deed beetje vaag, maar had gevraagt of ze het in ieder geval in mijn dossier wilt zetten. Vanmiddag verloskundige bellen.
De symptonen die ik nu had , die anders waren dan normaal voor mijn nod was, dat ik heeeeel moe was, en raar kriebelig kramperig gevoel net boven me venus heuvel. En hele zere tepels nog zeerder dan normaal voor nod, zaten ook allemaal bultjes op. En vond me koffie steeds niet meer smaken, en had heel erg honger steeds.
Ja me vriend wou een week wachten , hij zei als je een week overtijd hebt , heb je meer kans. Anders ben je weer teleurgesteld. Maar ik kon echt niet wachten. Ik gaf als voorbeeld.. (je kan het natuurlijk niet vergelijken maar was wel grappig.) Ik zei mop, stel je voor je koopt een staatslot. op de dag van de trekking controleer je niet, en die dag erna ga je twijfelen en heb je een voorgevoel dat je misschien de hoofdprijs hebt, dan ga je toch ook niet ruim een week wachten. dan wil je toch ook meteen de uitslag weten, hahahahah
Gefeliciteerd sassefras26!! Roze is tof!!! Hier vanochtend een test gedaan 3 dagen voor NOD. Negatief nog, maar de klachten blijven. Dus ik probeer het vrijdag weer als er nog geen rood is..
sassefras ga er lekker van genieten... hopelijk volgt er nog meer roze in de laatste week de lijst is wel erg rood
Weer een op Roze... Werd is tijd... Sassefras gefeliciteerd meid, geniet ervan. @ Moi78, Jee meid, had ook echt het idee dat het raak was bij jouw. Alles wat je schreef, zei zo dat je zwanger was. Helaas.. Verder hier nog steeds iedere keer buikpijn en pijn in mijn billen... Alsof ik spierpijn heb... Maar goed, zal wel bij de aankomende duivels horen... Ben wel klaar met dat wachten, dus laat maar komen.
Nou, geen blaasontsteking... ! Goed teken niet? ben ik misschien toch zwanger?... nog een week.. dan weten we het... Ik heb er niet zo goed gevoel bij.. maar we zullen zien