Hoi dames, ik wil niet alles opnieuw typen dus heb het maar ff van een uurtje geleden gekopieerd Hoi dames, de test bij de dokter was ook heel licht positief, de dokter vond het toch raar dat het het hcg gehalte nog niet gestegen was, toen ze verder in het dossier keek zag ze ook staan dat het bij mijn oudste zo was dat ik nooit een positieve test in handen had, en bij Mika na ruim 4 weken overtijd pas licht positief, ze heeft beneden gekeken en dat zag er volgens haar zwanger uit, wel heb ik vanmorgen een innestelingsbloedingkje gehad gevolgt door veel wit slijm Ze zei ja dat duid ook nog eens op een zwangerschap en mijn hoge temp ook Over 3 weken op 2 maart krijg ik een echo, ik hoeft dus geen bloedtest te doen omdat ze weet dat mijn hcg spiegel langzaam stijgt, dus op naar de over 3 weken echo Vind het wel lang hoor nog 3 weekjes wachten,maar ach als ik eenmaal de echo hebt gehad ben ik erg blij. Dan heb ik 100 % zekerheid, heb wel weer last van misselijkheid dus dat was volgens haar ook een goed teken Ik blijf duimen voor veel roze voor alle dames hier groetjes Bianca
@ Bianca... Proficiat meid. 3 weken is idd wel lang, is er eerder nog niks te zien...? Of waarom 3 weken wachten?
Hoi Quila, ze wilde zeker weten dat er dan wat te zien is,en dat het hartje dan te zien is. Het zal een teleurstelling zijn om niets te zien als je nog steeds niet ongi bent en maar wachten. Dus ze zei over 3 weken krijg je dan die echo Zal dan natuurlijk super zijn als er een lief klein ukkepukkie zit met een hartslag Het is moeilijk om te wachten,maar het is niet anders groetjes Bianca
Dames, Kon het niet laten... Zag vanmorgen op mijn menstruatiekalender.net account... Vanaf vandaag kan u met een thuistest possitief testen... Gedaan... Maar helaas negatief. Dus op naar ronde 8...
Nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! Ongi's: ongi zijn sucks! Hier: ook ongi geworden...we hebben nu eindelijk een afspraak voor een intake voor IUI-behandeling! Spannend!
Hier nog niet ongi, zit nu op 11 dpo. Vanmorgen getest maar OMO wit. Nog steeds dezelfde klachten. Maar ik zal een dezer dagen wel ongi worden ben ik bang..... zo niet, dan vrijdag weer een testje ertegenaan! Ongi zijn sucks inderdaad! Sassefras, gefeliciteerd meid! super! Ni
@binaca...vorzzichtig gefeliciteerd!!! maar wel lang hoor 3 weken w8, ikzou een bloedtest geeist hebben.... wellicht dat je in die tussentijd wel een posi test kan showen hier
stelletje mazzelaars........ik kan niet tegen de pil dus heb nooit hoeven ontpillen maar lees dat dat wel zo'n half-heel jaar kan duren, blijkbaar zitten jullie dan gelukkig bij die, die snel weer een eigen ritme hebben..