Goeie vraag, dat zou ik ook wel willen weten! En als je ovutest positief is bijvoorbeeld, heb je dan ook echt een eisprong? Zou wel fijn zijn om zeker weten dat het ei ook echt springt!
een positieve ovutest is geen garantie voor een goed eisprong, om zeker te weten of je een eisprong hebt gehad moeten veel dames in de MMM ca 5 dagen na ei hun progesteron laten bepalen (bloedprikken)
Nee, als je ongi wordt wil dat niet automatisch zeggen dat je een eisprong hebt gehad. De kans op een eisprong is groot als je cyclus korter duurt dan 35 dagen. Duurt ie langer dan is de kans kleiner.
Heb lange cyclus en lijkt of ze steeds langer worden. En haal van alles in mn hoofd. Vrienden van ons lukte het niet en jah dat schiet dan even door je hoofd. Wat als er iets bij mij of hem zit wat niet goed is. Weet dat ik zo niet moet denken, maar dat wilt niet altijd lukken bij mij. Maar we zijn net bezig dus houd goede moed. Heb gelukkig goede steun aan mn vriend. En aan de verhalen op t forum enzo.
Voor mijn eerste zwangerschap had ik een cyclus die altijd langer duurde dan 35 dagen. Ben toen naar de huisarts geweest voor een doorverwijzing, we waren toen nog niet eens gestart met zwanger worden. Die verwijzing gaf ie een beetje brommend. De gyn vond het juist goed dat we zo snel gekomen waren en had het gelijk al over Clomid. Was gelukkig niet nodig, spontaan goed gekomen Dus als jou cyclus altijd langer duurt dan 35 dagen, zou ik wel actie ondernemen. Hoe lang is jou cyclus dan? Ik had ook en heb nog steeds altijd de angst dat het niet gaat lukken. Komt uiteindelijk vast wel goed!
Herkenbaar die angst. Vooral omdat het net lijkt of mensen in mijn omgeving zo gemakkelijk zwanger worden. Ik heb een paar vriendinnen die echt binnen no time zwanger waren. Wij zijn ook pas een half jaar bezig, maar elke maand dat het niet lukt spookt het toch door mijn achterhoofd: "zou er iets mis zijn". Maar net als jij Jeskejes heb ik veel steun aan de verhalen hier op het forum.
@Sassefraz....Gefeliciteerd!!! @Bianca.....Ik ga je toch feliciteren!!!! Eindelijk weer wat roze meiden...... @Within, als je je ei gehad heb dan volgt er toch vanaf 10 tot 16 dagen later een menstruatie? Nou meiden mijn klusperiode komt er weer aan!!!! Heb me al aangemeld op andere topic. Ben de laatste tijd iets minder actief op ZP....even afstand en rust hihihi. Vanaf donderdag ga ik met ovutestjes beginnen, hoor vanaf dag 12 te beginnen maar voor de zekerheid ga ik vanaf 1dag 10 beginnen..... Ik hou het hier wel in de gaten......Veel rood....maar als je statistisch bekijkt valt het mee....1 op 2a3 zijn zwanger.....is best goed!!!!
Hi roosje ik denk dat ik dit x ook weer ovu testen ga halen maar begin wel wat later want vorige maand ook pas bij dag 15 posi getest.
1 feb - Door76, ZWANGER! - Maia, ronde 1, 2e kindje, ZWANGER! - Debke83, ronde?, 2e kindje - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Jeskejes 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Maart, ronde 2 , 2e kindje - volgende NOD 1 maart - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje, ZWANGER! - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje - Polly, ronde 2, 2e kindje, ZWANGER! - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje - Roos, ronde 3, 2e kindje - Dietje, 4 feb 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje - Within, Ronde 1, 1e kindje - Roosje1980, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3e kindje ZWANGER - Tjessia, ronde 2, 4e kindje ZWANGER 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje - Remmar1982, ronde 4, 2e kindje - tam27, ronde 2, 3de kindje - Jopri - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje - DvS, ronde 1, 2e kindje 8 feb - WLE, ronde 13, 1e kindje - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje, ZWANGER! 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje - Judith1981, ronde 6, 1e kindje - babywens011,ronde 3, 1e kindje - Snelly, ronde 4 (1xmk),2e kindje ZWANGER - Jade86, ronde 1, 1e kindje 10 feb - Keeley, ronde 2, 1e kindje - Enomis, ronde 12+, 2e kindje - Quila , ronde 7, 1e kindje - mamsvan2 - Ginger Lady, ronde 4, 1e kindje - Wondertje - Beccy ronde 1, 1e kindje - Mees78 11 feb - Ricmar94 - Deepfreeze, ronde 2, 2e kindje 12 feb - Mama sinds 2009, ronde 1, 2e kindje 13 feb - Slimpie, ronde 5, 1e kindje 14 feb - Sassefras26, ronde 4, 1e kindje ZWANGER! - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje - Aggie, ronde 6, 1e kindje - Elja81, ronde 6, 1e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje Nah, ik ga door naar de volgende ronde meiden. Het was ook te mooi om waar de zijn;1e ronde 1e kindje meteen raak.... stomme rode duivels! Het is shit, maar ik ga met goede moed op naar de volgende maand... Blijf hier af en toe nog wel kijken hoe het met jullie is natuurlijk. Liefs!
@Maanvrouwtje: mn cyclus is ong 35 dagen en dan gemidd gepakt. Domme ikke, ben de 1ste ronde vergeten op te schrijven. 2e ronde was 33 dagen en 3de ronde 37 dagen. @Judith81: bij mij ook zo, tis net of andere veel 'makkelijker' zwanger worden. Maar een paar vrienden hebben er veel moeite voor moeten doen. Dus jah, t spookt nogal hier Verhalen, reactie, adviezen, info enzo hier vind ik erg fijn. @Roosje31: Afstand en rust is idd wel goed voor een mens. Veel plezier met de klusronde @Jade: Jammer meid, maar idd met goede moed naar de volgende ronde. Ook ik houd nog wel ff bij hoe t met de rest gaat. Veel succes. Let it be PINK.
hallo dames, ik denk dat ik mijn nod op 14feb heb. De afgelopen 3 maanden ben ik 30-35-31 (of zo) dus heb even een gemiddelde gepakt en dan kom ik uit op 32. een half jaar geleden voelde ik me ei heel goed! nu wat minderen tot helemaal niks. We zijn pas 2 weken bezig. en misschien zijn we wel eigenlijk te laat geweest.. Alles kan. Want met 32 had ik de 30ste zou ik me eisprong hebben, en op 1 feb hebben we gevreeën. dus eigenlijk te laat. Maar sinds zondag had ik van de venijnige steken in mijn onderbuik. en vandaag en test gedaan. Maar daar kwam negatief uit. en wacht eigenlijk op mijn "duivels" want tijdens die steken had ik last van mijn rug, ongesteldheid gevoel. Gisteren had ik nagenoeg helemaal nergens last van. en vandaag weer ongesteldheid gevoel in mijn buik.. vandaag zag ik dat mijn ene tepel groter is dan de andere. mijn borsten voelen groter aan, en heb last van witte vloed Wat kan je jezelf gek maken,:x Wat is het heerlijk om van je af te schrijven zeg! sorry, van me gebassel
Hoi dames, Ik ben zo gefrustreerd! Vandaag mijn NOD en meestal ben ik heel precies met uitrekenen wanneer ik ongesteld word, maar nu dat ik zwanger probeer te worden, ho maar:x Ik weet niet hoe sommige het doen, jaren proberen, ik hou het niet eens een maand vol. Ik wil het gewoon weten, ben ik nou wél of niet zwanger. Zucht...
Ik dacht ook dat het wel een tijd kon duren omdat ik al ruim 15 jaar de pil slikte... Maar zie nu mijn banner!! Heb je je al laten pendelen, bij mij zijn ze beide uitgekomen!
Normaal wel ja Ik ben nu 3 dagen overtijd, als ik de eerste keer slijm aanhoud. Maar ik heb op 31 januari ook zoveel slijm en steken gehad, als ik die aanhoud kom ik op 14 februari uit. We zullen zien. Lastig, dat lichaam.
Ik heb die van 2v5 gebruikt. Maar ik volgens mijn account van menstruatiekalender.net kon ik vanaf vandaag testen...? Maar jij hebt het dus al mee gemaakt dat je te vroeg hebt getest...? Ach we zien wel, heb nu ff andere dingetjes aan mij hoofd, is wel lekker ff hoor... Was er de laaste maand toch wel erg veel mee bezig.... Zoals ik al schreef, heb vrede met mijn test, we zien wel... Zou te mooi zijn om waar te zijn, nieuw huis en baby op komst... Slaap lekker dames... Lfs
Ik zal straks eens kijke hoe dat in zn werk gaat en wil het dan wel doen. Ben dan alleen bang dt het niet uitkomt en ik teleurgesteld ben. Dames ik ga werken, fijne dag
Dag dames, Mijn temperatuur is gekelderd. Eigenwijs als ik ben toch een test gedaan en die is omowit Dus ik word morgen ongesteld denk ik en ga door naar de volgende ronde. Op de een of andere manier ben ik er redelijk nuchter onder. Succes voor de wachtende dames! Ik blijf hier ook nog meekleppen en zal vanaf morgen ook doorschuiven naar een ander topic. Ik vind dit topic te gezellig om jullie in de steek te laten