Er zit wel bijna op elke datum een roze tussen. Dus dat scheelt wel. Hier nog geen tekenen van rood. Dus volhouden
Mijn ovutest was knalpositief op zondag 30 januari, dus ik ga uit van eisprong maandag 31e. Daarom mijn NOD op 14 februari gezet. Vind het steeds spannender worden nu!!!!
Hay dames, Vandaag heb ik zo'n vroegere zwangerschaptest gedaan. Omdat ik altijd het idee had, dat die het wel kon zien. Maar helaas negatief! Het bleef maar zo'n wit venstertje ik ga er dus ook vanuit dat hier de duiveltjes snel langs komen! (Hopelijk heeel snel) ga zo maar even naar het volgende nod topic hoppen! Adios!
@aggie @egeltje Jullie ook dus wel rara vage klachtjes... schaambeen. heb ik ook. niet echt pijn, maar zeurend...ook de steken dus.. heb effe zitten kijken of internet,, steken in lies kan dus ook na de inneststelling zijn en betekenen dat het aan het groeien is van binnen... Heb het idee dat ik mijn borsten iets ga voelen.. maar ja... dat kan ook psychisch zijn.. Vind het wel moeilijk...merk wel dat ik er nu veel meer mee bezig dan dan vorige zwangerschap.. maar j a, toen was ik in de 2e ronde gelijk al zwanger! We kunnen beter ziek zwak en misselijk zijn, dan weten we het tenminste zeker! Spannend... Zullen we dan zondag gaan testen dames?
Oke, dat schaambeen heb jij dus ook...spannend dan wat het precies is. Ik wil denk ik toch wel zondag gaan testen....
Weinig klachten hier.. gevoelige borsten en erg moe, dat wel. Maar ben nu ook ziek aan het worden dus het zit niet mee Nog steeds geen rood, denk dat ik dan toch een laat ei had..
Had ik wel een week geleden, nu eigenlijk niet meer. Maar ook niet van voorboden van rood. Dus ben ff de kluts kwijt Wel snel last van me rug op me werk, maar ja zit ook de hele dag achter me pc-tje Dus we zullen zien. Jij ergens last van??
hoi meiden, kwam ff hier spieken zelf nod de 15/16de... maar mijn voorgevoel zegt dat het deze maand niet is gelukt s6 allemaal
dit wordt de 2e. Heb al een zoontje, die wordt 4 mei alweer 3 jaar ! Heb je vriendschapverzoek geaccepteerd.. kijk maar in mijn album, dan zie je een foto van hem.. dus wordt wel tijd voor een brusje ! Ik ben echt heel benieuwd hoor zondag. Ik heb normaal ook nooit zolang en zoveel steken en zeurend gevoel in schaambeen. Ben gisteren zelfs bij de arts geweestomdat ik dacht dat ik blaasontsteking had.. zo'n druk stond er op... gelukkig was dat niet zo en nu is het ook wel afgezakt.. Heb wel zin om veel te eten.. maar volgens mij heb ik dat ook altijd als ik ongi wordt.. Test zal het uitwijzen! En jij, de 1e? of heb je al een wondertje?
hallo meiden is er al weer roz ehier aan mij hebben jullie niet veel zit zwaar in mijn eigen klote bui midden in die vreselijk ongi...maar van roze word ik happy duszz....wie?wie?
Sorry Almika, ik kan niet voor roze zorgen deze maand. Ben zojuist al ongesteld geworden. Ik dacht dat het morgen pas zou komen, maar ben wel blij dat het nu al door heeft gezet, kan ik tenminste weer een dagje eerder naar de volgende ronde!
nog niksbekendom gek van te worden...je weet ookniet precies wanneer je ei was.... hoe is met je zus afgelopen is ze het? of niet?
Hallo allemaal!!Topic begint langzaamaan leeg te stromen. Wel leuk dat een aantal (Almika, Roosje31 ...) af en toe nog even komen checken hoe het met de overige dames op de wachtbank staat. Ben heel voorzichtig met denken 'dingen' te voelen... omdat je er nu meer op let. Als ik heel 'eerlijk' kijk naar mijn klachten dan zijn het gewoon menstruatieklachten. Maar ik begrijp dat zwangerschapskwaaltjes en menstruatieklachten niet veel van elkaar verschillen. Pas achteraf kun je zeggen .... ohhh dat komt van een zwangerschap. Eikie, Aggie en Egeltje en anderen. Jullie gaan voor of op 14 februari testen? Door al die negatieve ovulatietesten heb ik een beetje 'testangst'. Ik ga pas testen als menstruatie echt een paar dagen op zich heeft laten wachten. Within: inderdaad, hoe'st met zusje afgelopen? Vervelend trouwens, dat jij nog niet zo goed weet waar je aan toe bent. Judtih: jammer, vol goede moed naar volgende ronde
Neeee, hey wat jammer (grrr... #&%^6$!#%$) Waarschijnlijk ook weer naar nieuwe ronde... wat een gedoe (i.v.m. donor, kan ik me zo voorstellen).