NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hallo dames!
    Woensdag was mijn Nod..
    Nu zitten we op vrijdag.. en nog niks te ondekken..
    Gister smiddags een testje gedaan deze was negatief..
    Ik ben constant duizelig.. zo erg dat ik het met zitten ook heb...
    Mijn bloeddruk was gewoon normaal.. Dus erg vreemd allemaal..

Wat denken jullie morgen vroeg testen of nog effe wachten??

Lieeeefs... hoop snel op roze te kunnen gaan!

2. 0903

0903 Lid

6 feb 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MICH; bij mij ook, woensdag NOD maar nu nog steeds niets... wel onwijze honger, rommelende buik en lage rugpijn. ik zou als ik jou was nog even wachten met een nieuwe test, maar als je dat niet wil; wat houdt je tegen ;) ik dacht zelf maandag en dinsdag ja hoor, daar komt t, wat krampen enzo, maar dat is nu dus weg, en zit ik met die honger!!!!

3. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    IK!!! Ben echt zoo benieuwd! Tel de dagen (bijna uren) af om te gaan testen. Maar ik ben ook zo bang voor een grote teleurstelling....

4. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Ben trouwens wel helemaal afgedraaid. Zou dat komen omdat ik er dag en nacht mee bezig ben of....?

5. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Heb nu opeen last van een zeurderige rugpijn....ik hoop niet dat het ongi wordt....

6. aggie

aggie Actief lid

14 dec 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel

niet ongi worden hoor!!!!

7. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Neeeee niet ongi worden:x

8. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Meiden, duim voor me. Ik ga morgenvroeg testen. Morgen zit ik op dag 33. Als het dan niks is ga ik eind volgende week contacten met de HA/gyn.

*DUIMEN!*

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Oeeh,, ja ik denk dat ik morgen vroeg ga testen.. ik kan niet wachten..;) Als het dan niks is.. dan ga ik maandag!

suc6 voor de mensen die morgenvroeg nog meer testen!

xxx

10. aggie

aggie Actief lid

14 dec 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    bij het plassen net had ik wat roze bij afvegen dus ik baal een beetje maar heb 6 dagen geleden mij ei gehad kan ik toch nog niet ongi worden ik hoop dat het een innestelbloeding is maar ga er maar vanuit dat ik ongi wordt dus heb een beetje een dubbel gevoel nu:(

11. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Dat zou wel erg vroeg na je ei zijn om alweer ongi te worden!ik hoop voor je dat het niet doorzet:)hou je ons op de hoogte

alle meiden die dit weekend gaan testen, veel succes en we hopen op veel roze nog!!

12. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Hoe is de stand nu?! Al meer rood? Of toch stiekem nog een beetje hoop?

Ik heb vandaag mijn NOD, en wil morgen testen als ongi uitblijft. De 1e week na eisprong was ik overtuigd dat het raak was....maar nu steeds minder....hmm...nog even geduld....

13. aggie

aggie Actief lid

14 dec 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    goedemorgen

ik heb geen roze meer met afvegen dus er is weer een beetje hoop!!
    voel me een beetje raar had allemaal vage klachten deze week en ben er emotioneel heel raar ben mezelf gewoon niet. dit is ronde 7 en elke keer als in ongi werd was ik vrij nuchter en ging met volle moet naar de volgende ronde maar nu kan wel janken beetje harrie in de warrie dus haha dit lucht wel een beetje op om dit te schrijven

14. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    :Dfijn dat er geen roze meer is met afvegen!!!goed nieuws!je klinkt wel alsof je zwanger zou kunnen zijn, mij is wel eens verteld dat als je zwanger bent je wat weke hersenen krijgt:) weet niet of het waar is natuurlijk!
    hier heb ik ontzettend last van mijn onderbuik en van mijn darmen pfff de wc is mijn vriend op het moment bah;)

15. aggie

aggie Actief lid

14 dec 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    bedankt voor je reactie haha. Dat had ik van de week ook maar nu kan ik weer niet naar de wc heb je verder nog klachten dan??

16. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    ja dat trekkende gevoel in de onderbuik en steken richting de lies en soms naar de benen toe.volgens mij ook wel last van onderrug maar weet niet zeker want heb altijd al wat last van mijn rug haha en jij verder nog klachten of wat waren je klachten!hoop voor je dat je snel posi test!

17. aggie

aggie Actief lid

14 dec 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel

heb je al getest dan zie dat je 2 dagen overtijd bent
    mijn klachten

-vlagen van hoofdpijn is ook zo ineens weer weg
    -ook dat trekkende gevoel in de buik naar liesen en benen alsof ze een ballonnetje opbalzen in je buik
    -zere grote borsten
    -vaker plassen grote hoeveelheiden

wat een klaagmiep he moet er gewoon om lachen heb op dit moment alleen nog last van mijn borsten

18. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    zijn toch echt veel klachtjes die ik ook heb...heb alleen nog helemaal geen last van mijn borsten(bij vorige zwangerschap ook pas later last van, dus dat zegt niet zo veel bij mij;))ja hoofdpijn komt me ook bekend voor...dus jij was ook wel wat aan de dunne:p geweest..?dacht namelijk altijd dat verstopping een klacht was maar kan nog komen natuurlijk!
    Heerlijk lekker klagen toch, hier mag het hoor!!:D
    Nee ga pas 1 week na NOD testen als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk!mijn man heeft de testen al verstopt voor me:$ wordt anders een dure bezigheid, wil anders wel elke dag testen haha:)
    jij ging morgen toch testen...ben zo benieuwd:Dklinkt wel posi..

19. aggie

aggie Actief lid

14 dec 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    nee ga nog niet testen zit nu op 8 dpo dus das nog erg kort had mijn ei vrij laat dus wacht ik wacht nog even

20. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    5 dagen overtijd :) .. vandaag of morgen testen
    maar met welke test?

Deel Deze Pagina