NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

gefeliciteerd zwangere dames!

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Hee Julia,
    Hier nog iemand die het erg spannend vind allemaal.. ook nog niet heel lang gestopt met de pil.. Leuk dat je mee komt kletsen!
    Mijn Nod was 9 februari.. en ook al 2 negatieve testen gehad! Verder nergens last van... Ik lees wel dat veel mensen later pas positief testen.. dus er is zeker nog hoop! Verder geen andere kwaaltjes?
    Ik ben vooral erg duizelig!
    Liefs,

3. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    O spannend leuk dat je reageert,Heb een hele week last gehad van buikkrampen ik heb al een paar testen gedaan en allemaal spierwit heb sinds gister nergens meer last van alleen beetje moe.Mijn cyclus is 30-31 en ben nu ook van 31 uitgegaan maar heb echt niet het gevoel of ik ongesteld ga worden.Hoelang ben jij al bezig?

4. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik 'serieus' vanaf december.
    dus nog niet lang..
    Wel van te voren veel antibiotica gehad.. dus eigenlijk was ik nooit echt veilig.. Nu geen antibiotica meer.. dus besloten om te stoppen!
    Ik heb wel eens wat rare cyclussen gehad (weinig bloed, met pil).. maar meer als 29 dagen was het nooit.. En zonder pil was mijn cyclus eigenlijk gewoon normaal..
    Ik voel me ook zo vreemd... daarom twijfel ik nu heel erg..
    Maarja, als die testen dan wit blijven.. dan denk ik echt, liegt mijn lichaam nu?:x

5. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16
    Gefeliciteerd Egeltje & DvS

Super!!

6. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Egeltje & DvS: GEFELICITEERD!!!
    Ben jaloers :D ... kan me zo voorstellen dat jullie dag niet meer stuk kan. En egeltje met een NOD op de 14e toch heel speciaal zo'n valentijn-nod.

Eikie: :( ... ik deel mee in jouw teleurstelling... Ik verwacht deze maand niets. Ben zelfs bang dat ik geen eisprong heb of deze maand niet. I.i.g. niet kunnen ontdekken ... ga volgende maand toch maar temperaturen.

7. 0903

0903 Lid

6 feb 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL

ik heb hetzelfde als jij, alleen nog niet getest; net gestopt met d e pil, buikkrampen (af en aan) maar niet ongesteld... ik denk zelf eigenlijk echt dat t door ontpillen komt.

8. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke hoeveel dagen ben jij over tijd dan?Denk je dat t ok kan zijn dat je pas over 5dagen ofzo positief kan testen?Ik denk dat ik mezelf gewoon gek maak en zal wel gewoon ongesteld worden.

9. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Egeltje & DvS, Superrrrrrrrrrr Gefeliciteerd!!

eindelijk weer wat roze :)

10. 0903

0903 Lid

6 feb 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Julia,

haha, ja jezelf gek maken is snel gebeurt he!?! daarom hou ik mezelf maar even voor dat het ontpillen is, en alles nog op gang moet komen oid. Ik ben nu 5 dagen overtijd, en zoals ik hier lees kan het dan echt nog alle kanten op gaan....Ook wat testen betreft, de een test gelijk positief, terwijl de ander daar veel langer op moet wachten....Succes verder!!

11. aggie

aggie Actief lid

14 dec 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    Gaan er morgen nog weer mensen testen???

12. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Aggiee, Ikke niet:D
    ikke pas over een aantal daagjes...
    ben morgen alweer, 5 dagen over tijd :):)

13. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Morgen is mijn NOD maar ik ga niet testen. Ik ga er vanuit dat ik morgen of i.i.g. snel ongesteld ga worden.

Nieuwe ronde ga ik temperaturen, erg benieuwd of ik op die manier iets van een 'eisprong' kan ontdekken.

Iedereen die nog aan het wachten is: sterkt/ succes!

14. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Misschien woensdag maar weer eens proberen....als ongi uitblijft. Gisteren NOD, vandaag negatief getest.....

15. aggie

aggie Actief lid

14 dec 2010
    119
    0
    0
    ass filiaalleider
    overijssel
    Ik ga morgen ook nog niet testen eerst maar kijken of mijn ongie uitblijft

16. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Dag 5 (eigenlijk 6 aangezien het al na 12 is) en nog steeds niet ongesteld. Ik word hier zo moe van. Wanneer is het aan te raden om naar de dokter te gaan? Ik heb wel verschijnselen (kleine steekjes onderbuik, grotere borsten, duizelig, misselijk) maar ik weet niet of ik dit mezelf aan praat of dat het eigenlijk zo is. Ik heb al een paar testen er tegen aan gegooid, maar geen 1 positief!

17. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Hahahaha, ik test nu elke dag! Lang leven de goedkope testen! Paar dagen geleden melde mijn szusje dat ze zwanger is, ARGH!!! Ik wil dat ook zeggen!

18. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Ik had 2 maanden geleden na verwijderen van spiraal ook dat ongi uitbleef.. ik moest pas terugkomen als ik eigenlijk weer ongi zou moeten worden en het u ibtleef. dus in principe na 2x je cylus..., dus 2 maanden...

Hier nog steeds geen ongi klachten.. wel veel steken..erg pijnlijk.. en druk zeurend gevoel bij schaambot.. dus ik ga zo even bellen voor afspraak bij ha voor vrijdag. Mocht ik dan nog n iet ongi zijn, kan ik nog even testen...

19. Keeley

Keeley Niet meer actief

Dames ik heb een vraag.
    Afgelopen vrijdag had ik mijn NOD, maar niet ongi geworden.
    Nu nog steeds niet, maar de test van zaterdag was negatief.
    Te vroeg getest of....?

20. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    of je heb deze periode een langere cyclus. Helaas moet je geduld hebben, afwachten. Over een paar dagen nog een test als menstruatie uitblijft. Spannend!!

Deel Deze Pagina