Hoi Keeley, hier hetzelfde verhaal. Zaterdag NOD, test zondag negatief, maar ook niet ongi. Ik ga woensdag maar weer testen als ongi uitblijft. Evt. een langere cyclus. Maar ben vrij regelmatig dus weet niet of dat het is. Bij mijn 1e zwangerschap teste ik op de NOD al licht positief en drie dragen later echt overtuigend. Maar het zou dus kunnen dat je nog geen grote hoeveelheid hormoon produceert en de test nog negatief aangeeft. AFWACHTEN!!
Hoi allemaal, Ik ben er weer (niet dat iemand mij gemist heeft, was er even uit vanwege een operatie) Mijn NOD was 12-2, maar nog geen tekenen van ongi.. Ben 4-2 geopereerd, dus het kan zijn dat mijn lichaam daar wat van in de war is geraakt.
kylie1986 wel alles goed gekomen met de operatie?? Jaaa effe afwachten... Ik zit nu op 5 dagen NA mijn Nod
Herstel gaat niet voorspoedig.. Het was een verwijdering van een haarnestcyste op mijn stuit. De wond is wel helemaal dichtgemaakt, maar is toch gaan ontsteken (gebeurd veel met dat soort wonden/operatie), maar desondanks toch even balen. De wond is nu gedeeltelijk open en ik moet spoelen. Ik heb 12-2 's avonds een ovu-test gedaan, maar die was negatief, ook de zw-test daarna negatief. Vanmorgen was ik het vergeten en moest erg nodig plassen. Dus ik doe morgenochtend een nieuwe test. Maakt het veel uit wel of geen ochtendurine?
Ja julia, 5 dagen overtijd! Vind het echt spannend... Ik heb gisterochtend een test gedaan.. Deze was negatief... En nu durf ik niet meer... hihihihihi... Liefs...
haha ik durf ook niet te testen!Ik had wel een pendel jan en paar van feb/maart.Maar als ik nu ongesteld zou worden sla ik toch een maandje over anders kom ik in dec uit.Heb jij ook pendels? Groetjes
ik ga naar de volgende ronde. Helaas. precies de 10de kreeg ik bezoek. Maar voor 3 dagen, normaal 5. toch maar geest, negatief. Op naar ronde 2
hier gaat het ook niet helemala zoals het zou moeten.. Echt mega pijnscheuten rond mijn schaamstreek.. en af en toe steken links en rechts onderin.. dit heb ik dus nu al ruim een week! Ook nog steeds moe en erg koud telkens... Vaag toch? Als ik niet ongi wordt dan ga ik vrijdagochtend voordat ik naar de arts moet, weer even testen.. Hoop niet dat er iets geks aan de hand is... dit heb ik nog nooit gehad. Meestal niet zoveel klachten als ik ongi moeten worden... dus weet niet of het dat is...
Vervelend Eikie! Ik kan me zo voorstellen dat je het toch stiekum relateert aan een eventuele zwangerschap. Dat zou ongelooflijk mooi zijn... dan kun je de 'pijn' teminste plaatsen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En de rest natuurlijk ook!! Negatieve testen maar wel overtijd. Zoals ik hier geleerd heb. Geen bloed geeft moed Vandaag is mijn NOD maar nog niets gezien. Ik verwacht heel weinig maar hoe dan ook. Ik ga heel ouderwets pas testen als ik geruime tijd overtijd ben.
Ik heb geen pendels, wat houd het precies in?? Ik sla ook geen maandje over... ik vind dat als het komt, komt het, komt het niet komt het niet... Ik wil dus geen maand over slaan.. Wanneer moeder natuur vind dat te tijd rijp is,.. dan komt het vanzelf wel (misschien voor de mensen die er al heel lang mee bezig zijn.. een beetje onzin) Maar ik zit nog in het begin.. en geloof daar sterk in
Ik hoop zo, dat het toch een zwangerschap is meid!! Afwachten is zo NIET leuk! :x Maar als het dan achteraf een zwangerschap blijkt te zijn... mag het voor mij wel effe duren....