Ik herken je teleurstelling ... , jammer zeg. Maar ook nog niet ongesteld. Ik 'haat' het als je niet weet waar je aan toe bent. Dan liever dan toch maar zo snel mogelijk de :x zodat je weer verder kunt. Maar goed, geen bloed geeft moed... Hier ook nog geen bloed maar ook een negatieve test. We zitten in hetzelfde schuitje
Balen meid ik ben ook benieuwd morgen zal ook wel negatief zijn.Wat is jou cyclus normaal?ik ben 11 nov gestopt met pil gelijk menstruatie en toen 30-31.Nou hopen dat je nog positief gaat testen!
hey MICH, balen joh, wel vaag he... ik heb nog niet getest, denk nog steeds echt ongesteld te worden maar zet gewoon niet door
Wat een lieve reacties zeg! Dat doet me echt goed Meissie2008 Mijn Nod is 9 februari (ging uit van een cyclus van 28.) De maand ervoor had ik een cyclus van 27. Voor de rest ben ik vaak duizelig.. De laatste paar dagen... gaat het onbijt moeilijk erin... af en toe voel ik wat in mijn buikje.. maar niet echt vaak of hevig.. Katja77 Ja vind ik ook.. of meteen ongesteld.. of meteen positief.. maar dit vind ik echt niks.. Steeds die onzekerheid.. Ik heb steeds gedacht dat ik echt wel zwanger ben... Maarja als de test wat anders zegt... weet ik niet meer wat ik moet denken... Jij bent nu 1 dag over tijd he?? Hoop voor jou echt een positieve test!!!!! heb je kwaaltjes? Julia normaal ga ik uit van een cyclus tussen 27/28... een cyclus van 35 vind ik abnormaal lang.... Maar goed.. kan natuurlijk altijd... Ben vanaf december pas gestopt.. thja het is kort... maarja.. heb wel normale cyclussen gehad hiervoor... Laat je even wat weten morgen??? ik hoop op twee streepjes voor je meid!!! 0903 Jaa echt balen.... Nou kan ook een zwangerschap zijn he wat je voelt?! Misschien toch maar een testje wagen??? Denken jullie dat het zin heeft om morgen met ochtendurine te testen?? dat daar een verschil in kan zitten?? bij een week overtijd? Met middag of ochtend urine?? Ik heb nog steeds niet het gevoel ongi te worden... Maar thja... who knows...............
goedemorgen heb net een test gedaan hij is licht positief maar nu verlies ik ook bloed dus weet niet of dit goed komt???
@ Aggie, wat spannend allemaal joh. Wel positief gestest dus nu (licht is ook positief) maar balen van je bloed. Is het echt je ongi denk je?! Hier vanochtend wederom negatief gestest . Ben er ook klaar mee nu. Laat die ongi maar komen. Lichaam houdt me voor de gek in verschillende vormen.
Hier nog steeds niet ongesteld! Mijn nod was de 14... Ik weet dat ik niet zwanger ben. Dus waarom komen die duivels niet???
Goedemorgen! Ik kom hier eventjes gluren.. Aggie; Ohjee.. Ik heb hetzelfde gehad. Is het helder bloed, heb je buikkrampen?
Goedemorgen!Ik heb helaas ook een negatieve test gedaan wordt er chagi van!EN heb het gevoel dat ik voorlopig nog niet ongesteld word.Ik ben nu 6 dagen over tijd vind het zo raar normaal ben ik gewoon op tijd maja het is niet anders nu maar hopen dat ik ongesteld word!
hier ook nog niets... geen ongi klachten.. al voelde ik me gisteren wel enigszins beetje chagie ( en hoofdpijn.. Mijn erge steken zijn inmiddels na 1 1.2 week ook verdwenen gelukkig.. Nog wel druk onderin... Verders geen rare dingen.. dit is dag 28 van mijn cyclus... Ben heel benieuwd.. voel me echt niet zwanger, dus denk toch dat ik ongi ga worden... maar we wachten het af en vrijdagmorgen even een test er tegen aan (als dat nog nodig is..) zo frustrerend die onzkerheid!
goedemoggel, @eike overtijd meid...spannend..hoo pzo dat j elichaam je niet ind emaling neemt maar inmiddels wat meer roze nieuws?
heel erg laat begonnen met tempen dus deze ronde kun je niet mee rekenen, als je niet zw bent zou ik maar starten op de dag je niet meer zo ongi bent en voor nu alles verwijderen dat heeft nu niet meer zo veel zin. maar zag in de vluggigheid ...je vriendin 3ling...zow he
He meid, wat rot die onzekerheid!Licht positief klinkt positief! hoeveel bloed verlies je dan?echt als een ongi of een paar druppels?en is het helderrood of donker bloed?Je hoort namelijk wel vaker dat sommige vrouwen ietwat bloed verlies hebben tijdens de eerste weken van zwangerschap!ik hoop zo dat het niet doorzet en dat je over paar dagen een duidelijke positief hebt! Liefs
Ik heb trouwens een vraagje moet je je menstratie afwachten of zou het kunnen zijn dat ik wel vruchtbaar ben deze maand?Ik ben nu 6dagen over tijd en negatieve testen.Of moet je pas weer rekenen als je ongesteld bent geweest?Hebben jullie de tips gezien in telegraaf voor een 11-11-11 baby
je gaat pas tellen vanaf de dag dat je goed bloedverlies hebt. Als het pas na 18u iets begint, begin je de volgende dag met tellen... @ almika, zeker spannend.. maar heb er eigenlijk niet meer zoveel vertrouwen. De laatste 1 1/2 week veel pijnlijke steken en druk gehad.. maar ja, is nu stuk minder ;-( maar nog niet ongi en geen rara klachten.. snap er niets van !
OEEEH! Ben ongesteld geworden! Ik ben heel opgelucht eigenlijk... Omdat ik nu teminste niet meer in de onzekerheid zit... Nieuw ronde nieuwe kansen! VOor de wachtende nog veel succes.. ik neem mijn cyclus nu tussen de 30-35 dagen... Liefssssssss.
ik ook vandaag!!! ben ook wel opgelucht, is tenminste iets, en een teken dat mn cyclus opgang komt (ben ook in december gestopt, we lopen wel heel erg gelijk op he?! haha!) op naar volgende maand!