hai dames ben ik weer even zwangeren gefeliciteerd meiden die ongi zijn geworden, balen hier gaat het goed, ik houd jullie op de hoogte
Gefeliciteerd!! wat super zeg!! en ruim een week over tijd of niet? mag ik vragen welke symptomen/klachten je had waardoor je al het gevoel had zwanger te zijn? dikke knuf ps hoor bij het forum van 16-28 feb maar ben even nieuwsgierig
@deb27 thnx ja ik voel me heel anders dan bij me zoontjes, bij mij zoontjes had ik allebei al vrij snel een grote dikke ader op mijn linker borst lopen. en die heb ik nu dus niet. veder voel ik me ook niet misselijk, maar echt heel opgeblazen @mamasinds2009 thnx En nee haha, gek he ik had echt verwacht dat ik schijnzwanger was.. maar misschien was het ook om de teleurstelling goed te praten. Ik had namelijk voordat ik de test ging doen (maandag zijn de winkels pas om 13.00 open) de HA gebeld, en de assistente vond het ook erg raar, dus dokter zou me tussen 12 en 2 opbellen voor de eventuele stappen @Aggie Thnx En gefeliciteerd (weet even niet of ik je gefeliciteerd heb) JA ik voel me erg opgeblazen, heb ook een buik waar je U tegen zegt en hoe voel jij je?
Heb inderdaad ook een opgeblazen buik en vooral mijn (.)(.) zijn ook mega haha verder geen last moet 14 maart voor het eerst naar de vk spannend
@aggie, ik mag 4 maart naar de vk! Het is weer heel spannend he, heb jij dat ook! Ik heb al de hele tijd nachtmerries?? Slapen is geen pretje!
Ik mag 18 maart naar de VK. Ben ook heel erg benieuwd! Ik heb eigenlijk alleen last van grote (.)(.) en daar loopt dus ook een dikke ader overheen. Als het goed heb berekend was ik gisteren 5 weken.
ik heb geen nachtmerries maar wordt wel een paar keer per nacht zomaar wakker en s'morgens ook vroeg wakker en dan kan ik echt niet meer slapen haha je moet er wat voor over hebben he
Kwam even kijken hoe het hier was en zie dat er een zwangere zijn. Gefeliciteerd!!!!! Ongi dames: Balen, succes volgende ronde.