@ Nathalie: Denk wel dat je genoeg geklust hebt hoor Hoorde van mn vriendin die IUI doet dat het zaad er soms wel een dag over kan doen om bij je eitje te komen. Is dat niet erg lang?!
NOD-LIJST 1 - 15 februari 2010 1 feb - Maia, ronde 1, 2e kindje - Kell1988, ronde 1, 1e kindje - Roosje31, ronde 3, 2e kindje 2 feb - Sandra1, ronde 4, 1e kindje - MayD, ronde 1, 1e kindje 3 feb - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje - Mijammi, ronde 12, 1e kindje - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje 4 feb - Maart, ronde 2 , 2e kindje 5 feb - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje - almika, ronde 2, 2e kindje 6 feb - Groen29, ronde 13, 1e kindje - Alieke, ronde 1 na vmk, 3de kindje 7 feb - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje 8 feb - Alida27, ronde 2, 3de kindje - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje 9 feb - Moi78, ronde 7, 1e kindje 10 feb - Elja81, ronde 6, 1e kindje 11 feb - Ricmar94 12 feb 13 feb 14 feb - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje - Katja77, ronde 5, 1e kindje - eikie79, ronde 3, 2e kindje 15 feb - Es22, ronde 7, 1e kindje Mommy1986 toegevoegd
Goedemorgen! Het is na de wedstijd geworden........ Ik hoop dat ik deze maand goed geklust heb. Van mijn Banner uitgaand was maandag mijn meest vruchtbaarste dag....zondagavond, maandagochtend, maandagavond, dinsdagavond en gisteravond. Ga even terug lezen.......zijn weer een hoop nieuwe dames hier! Welkom!
Dat dacht ik ook Nathalie.....Toch blijf je onzeker. Ik sprak net mijn mannetje hahaha nou die had er al weer zin in......nou denk dat ik vanavond eeeeeeven oversla hahaha. Ik hoop echt op een posi test.....Moet wel realistisch blijven, zitten pas in ronde 3. Bij Lisanne was ik zwanger geworden toen ik aan de pil was....dat zit dan wel een beetje in je achterhoofd. Maar ik ben nu wel weer wat ouder toen was ik 27 en nu bijna 32....leeftijd speelt natuurlijk ook best wel een rol. En we hebben best een heel zwaar jaar achter de rug waar we nu ook nog als het waren puin voor het ruimen zijn. Dus 2011 moet ons jaar worden.....maar 2011 is net begonnen.....
Ik herken het Roos! Ik was met onze zoon in augustus gestopt en in september mijn laatste ongi gehad. In je achterhoofd ga je er al vanuit dat het weer zo snel gaat, was dus ook erg teleurgesteld de vorige keer . Ik ga voor jullie duimen voor een roze wolk!!!
En het is "nieuw" zaad hahaha, ik ben nu met een andere man.....voor hem word het wel zijn eerste kindje....zo lief om te zien hoe hij ermee bezig is.
Hi Zo iedereen is echt hard aan de klus Ik was bij mijn eerste ook heel snel zwanger 2de ronde. Maar uit mijn omgeving weet ik dat het bij de 2de een stuk langer kan duren. Zo heeft een vriendin er 8 rondes over gedaan en bij de eerste was ze in de 1ste ronde zwanger. Het is gewoon heel verschillend. de een is heel lang bezig bij zn eerste en 2de gaat weer heel snel.
Whahahaha Dames ik heb me weer rot gelachen, cavia sperma, nieuw zaad OMG meiden. Wat is het toch gezellig hier Dames dank je voor de felicitaties ja de pannekoeken waren lekker maar meneertje had op de behandel groep ook pannekoeken op dus hij had geen trek meer. Ik heb ook nieuw zaad Roosje heb 2 kids uit een vorige relatie, en mijn vriend heeft geen kids. In het begin had hij er moeite mee omdat hij in zn koppie had geprent dat hij kinderen zou krijgen met iemand die nog geen kinderen had, Sukkel dat moet je nooit hard op zeggen merk je dat je verliefd word op juist een meid met een kind en niet 1 maar gelijk 2 hahahaha.
Ik had juist met mijn 1ste dat ik er eerst 7 maanden over heb gedaan tot ik zwanger werd en wij kluste echt bijna elke dag :O ik was ook 18 dus dan wil je wel hahaha, maar werd een miskraam met 3 maanden en toen 5 maanden later weer zwanger en dat is mijn oudste zoon en bij mijn jongste was ik 1 keer gelijk zwanger was al niet meer met de vader maar moest ergens mijn behoefte vandaan halen, ik zei nog ik ben niet aan de pil (ik vond het geen ramp nog een kind) dus gelijk 1 keer raak. En nu duurd het weer zo lang.
Oke netzoveel zaad als een Cavia.... Laat ze het maar niet horen... Tenminste de mijne denkt dat hij bergen goud spul bij zich draagt Maar zit weer is terug te lezen hier. Nou heb ik toch is een vraag... Ze zeggen dat het het beste is om om de dag sex te hebben, indien je zwanger wilt worden... Dan is het zaad op zijn best... Ik denk echter het is maar zo'n korte periode dat je echt vruchtbaar bent.... Klussen alsof je leven ervan af hangt... Ieder zaadje is er weer een die de finish kan halen.... Toch... Wat denken jullie dames....??? lfs
Wij hebben nu de dagen voor eisprong om de dag geklust en ik zou vandaag mijn sprong moeten hebben dus doen nu 3 dagen achtereen en dan weer om de dag. Ik kan me er ook niet toe zetten om 3 weken lang elke dag op mijn rug te moeten liggen hahahaha
hahahaha jij zegt het echt alsof het zo verschrikkelijk is je kan ook boven op zitten hahaha nee maar moet toe geven ik heb ook echt veel minder zin dan toen ik 18 was , word ik oud?? nee denk dat ik het gewoon te druk heb met die 2 kids en mijn leven naast hen, dat ik sneller moe ben. Maar ik weet niet waarom elke dag niet het beste is en om de dag wel. misschien aanmaak van het zaad?
@Baby, mijn mannetje wou wel graag kinderen, eigenlijk 1. Hij heeft hiervoor een relatie van 11 jaar gehad, op een of andere manier hield hij ook steeds de boot af. Hij wou nooit trouwen......na 3 mnd zei hij dat hij graag kinderen met me wou (nog steeds 1) en na half jaar ging hij op zijn knieen....en nu wilt hij het liefst een groot gezin. 3 zou hij wel leuk vinden.....Lisanne niet meegerekent.......Ik hoef nooit meer aan de pil!!!! Dus zo zie je maar ze roepen dit maar ze doen het andere.... Ja wat is goed klussen? En wanneer en hoe enz..... Nou Nathalie ik moet eerlijk bekennen dat als het vanavond (of zo, mannetje komt altijd in zijn pauze naar huis) niet zou gebeuren ik het eigenlijk ook niet zo erg vind....365 dagen op mijn rug....mij ook niet gezien. Ik begin het wel weer spannend te vinden hoor!
aaahw zo lief hoelang zijn jullie nou samen? en al getrouwd intussen? Hoe was het voor hem om een vriendin te hebben met een kind?