hahaha ik ben ook veels te druk hoor....ik werk 4 dagen, een kind van 1,5, een paard, vriendinnen en een man. Tja dan ben ik soms echt moe hahahaha
hihi mijn man wilde graag 1 kindje.. maar hij wil nu toch wel graag een tweede.. Hij zei dat hij nog liefde over had om aan een tweede kindje te geven Werd helemaal week toen ie dat zei haha.. tja, hoe vaak klussen.. nu ligt het hier iets anders natuurlijk, maar hier wordt op zaterdag en zondag sowieso geklust.. ei of geen ei Als hij een week vrij is sowieso om de dag of elke dag (ligt er natuurlijk wel aan wat voor drukte we die week hebben) i.v.m. Lenn zijn we altijd 's avonds thuis.. elk zaadje is er één toch..
Hoho... Ik lig niet 365 dagen op mijn rug hoor hihi... Ik bedoel alleen ff in de vruchtbare periode...! Ik heb ook zo'n lieverd... Hij zou nooit zijn "stad" verlaten voor wie dan ook.... Na 3 maanden kwam hij bij mij wonen 60 km verderop....
hihi mijn vent heeft een jaar op me gewacht Vond 'm niet zo aardig toen ik m leerde kennen.. 'arrogante boerenlul'.. maar hij is verre van arrogant en absoluut geen boerenlul wat een lieve mannen zeg
Hihi wat zitten we allemaal ineens op te scheppen over onze mannen... Maar ik snap helemaal dat je week werd.... wat lief
Die van mij heeft 4 maanden met zijn dronken hoofd achter me aangelopen, ondanks dat ik hem steeds afwees, hij kwam zelfs langs op mijn werk Oh en toen ik het na een jaar had uitgemaakt, verliefd op een ander, kreeg ik een hele grote bos rozen (30 stuks ofzo) en nu zijn we alweer bijna 12 jaar samen (dat weekje pauze reken ik gewoon niet mee hahaha). Oh en ik hoorde van zijn zusje dat hij, toen ik het had uitgemaakt, heel veel had gehuild . Zat ie aan tafel te eten en dan liep ie gewoon weg naar boven hahaha (maarja dat is ook alweer 11 jaar geleden )
Whahahah wat grappig om te lezen allemaal. kijken of jullie de mannen straks na r de vruchtbare dagen ook nog zo lief vinden
@Baby, zijn nu 2 jaar samen, nog niet getrouwd. Hij heeft er eigenlijk nooit problemen mee gehad, juist hoe hij mij zag en hoe het is om een kindje te hebben heeft bij hem de doorslag gegeven voor een groot gezin. Noooooooooooouw wij lusten er ook wel pap van! Klustijd of niet hahahaha.... Hele marathons!
@maart, hahaha echt van .......en bedankt! Ik ben er voorbij, nou ja, en ik vind hem nog steeds de allerliefste! Ik heb hiervoor alleen maar blonde haren blauwe ogen gehad......nu een collombiaanse man, echt een verschil, ze zijn echt heel passioneel en zorgzaam.
lekkere vent heb je! dies nie lelijk haha op één of andere manier trek ik vriendjes met rood/rossig haar aan ook niet verwonderlijk dat Lenn ook rood haar heeft haha.. heb echt enorme ongikrampen hoop echt onwijs dat ei morgen springt, dan kunnen we nog even klussen 's avonds ;D
Ik had gisterochtend nog zo'n zwaar gevoel in mijn onderbuik, dat je ook een beetje krom loopt zeg maar Vandaag nergens geen last meer van dus hoop dat het gisteravond nut heeft gehad
nou dat heb ik dus vandaag..alsof mijn buik samen getrokken wordt.. vorige maand had ik dat niet, alleen paar dagen steken rond eierstok rechts.. nu dus geen steken
Haha... Hier ook 2 jaar bij elkaar en zijn er ook niet vies van.... Moet zeggen heb een relatie van 10 jaar gehad... maar toen was het wel anders op het laatst