@ricmar94 Nee ik heb geen tempkaart, het viel me gewoon op omdat ik elke dag sinds mijn 1e dag menstruatie 36.5 temp had en nu was het maar 36.3! Wist niet of het er iets mee te maken kon hebben. Maar blijkbaar dus toch
NEee even tussen stop kids zijn thuis, staan nu even onder de douche. Als ze op bed liggen gaan we verder
babyboom heeft een drukke avond zo te lezen nog niks teruggelezen, maar zag toevallig het laatste bericht ik duik de bank op, kan mn hoofd er niet bijhouden vandaag.. Volgens mij zit er een (buik)griepje aan te komen.. Darmen zijn van slag morgenavond moet mijn lijf even rekening met me houden, moet natuurlijk wel kunnen klussen fijne avond!
Hoi meiden, Weer veel bij moeten lezen, gezellig hoor! Iedereen druk aan de klus! Ik vroeg me inderdaad ook al af of iedere dag klussen iets uitmaakt voor de kwaliteit van het zaad. De een zegt van niet en de ander wel. Wij klussen om de dag en als ik een positieve ovutest hebben iedere dag totdat hij weer negatief is. Daarna nog voor de zekerheid nog 1 keer.
Ja, ongi van 3 dagen was normaal! Sinds vandaag geen drap meer gelukkig! Wel een hoop slijm ineens... Kan toch nog geen vruchtbaar slijm zijn of wel???
Aaaaaaaaaaah man komt morgenvroeg al thuis!! I.p.v. Morgenavond.. Zodra Lenn zijn middagdutje gaat doen is het klussen geblazen!!!
Yeah KLUSSEN roeltjes Goede morgen dames Ik moet zo weer gelijk weg maar wou even zeggen dat mijn temp is gedaalt dus morgen springt mijn ei en mijn vent is vandaag eerder uit dus dat word BESPRINGEN!!!!. en vanavond weer. Als het niet raak is dit keer, weet ik het ook niet meer hoor
was hij gister niet blij verrast dat je ineens in lingerie voor zijn neus stond by the way ik woon onder de rook van r'dam zuid lekker diggiesbij dus
thanks hoop alleen nog steeds dat we niet te laat zijn, maar ja, is dan niet anders.. volgende maand neemt ie vrij in de week van mn ei.. Dat weet ie alleen nog niet, maar dat gaat wel gebeuren *als het uitkomt op zijn werk natuurlijk* whaaaa kan nu niet meer wachten tot ie thuis is
nou, roeltje en baby: succes en plezier dan maar hier weinig te melden, aan het wachten en verder druk met m'n werk.
Hallo dames, Ik zit al een maandje mee te lezen en heb me nu toch maar even geregistreerd. Tis toch wel fijn om er over te kunnen praten aangezien niemand verder weet dat we bezig zijn met een 2e kindje. Ik heb een dochter van 2,5 en zitten nu in de 2e ronde (op het 'wachtbankje') Had eergister mn 1e positieve ovutest en gister een knaltest dus hij is gisteravond gesprongen. Toch weer spannnend!!!
Almika wat leuk dat we niet ver van elkaar wonen , als we nog eens een beetje samen zwanger worden is het nog leuker Roeltje wat spannend Ja hahaha hij werd helemaal verlegen die gekkerd... Hij zeiken dat ie stinkt, ja dat weet ik ook wel maar dat intereseerd mij niet. (alsof ik nooit mannelijk zweet heb geroken) vandaag word een drukke dag voor mij zodra vriend thuis komt bespringen dan moet ik even de stad in, en dan direct naar huis want een vriendin komt langs met haar kids omdat haar dochter niet naar het slaapfeestje wilt komen die blijven eten, later op de avond krijg ik weer bezoek hoop dat zij dan al weg is anders word het veelste druk en ik wil nog the voice kijken pfffffff word er nu al moe van. Ga zo maar vast afwassen en het eten voorbereiden dan hoef ik straks alles alleen in de pan te gooien. Hoe is het verder dames?????
Baby, jee wat heb jij het druk meid. hahah maar tijd voor klussen meot je echt maken deze dagen en inderdaad als het niet raak is dit keer bij jou dan dan volgende x nog veel meer klussen Roeltje, YEAHHHHHHH kluszeeeeee veel plezier. Hier ook wel veel geklust hoor deze dagen dus ben erg benieuwd straks. hasd gisteren nog een posi ovu test ga zo even kijken wat ie vandaag aangeeft. Tempratuur hou ik nooit bij.
Jah als het niet raak is ga ik idd xtra klussen hahahaha nee ik moet idd tijd maken en dat is straks als ie uit school komt, en dan snachts weer want denk dat mijn laatste bezoek wel tot 12 uur blijft. Jij ook nog lekker blijven klussen Roeltje al onderweg naar man