Wij hebben ook veel geklust de laatste tijd. Alleen een beetje balen dat ik net grieperig was in de vruchtbare week Maargoed, je hebt er wat voor over he ..wat moet dat moet Vorige maand (de 1e ronde) was ik er zeker van dat het gelukt was..gebruik ovulatietesten dus had goed geklust op mn vruchtbare dagen, maar helaas. Ben nu weer wat nuchterder, de kans dat het meteen lukt is natuurlijk niet groot (en ben ook geen twintiger meer) Dus deze maand ga ik die 13 dagen relaxed uitzitten
Nou Polly hoop dat het dit keer wel raak is, en lekker rusten meid Wat jammer dat je grieperig was die periode, gaat het nou wat beter?
Ja gelukkig wel, geen koorts meer. Hoop ook dat het raak is dit keer...maar ga er niet meer vanuit. Was zo'n teleurstelling vorig maand Zijn er eigenlijk meer meiden die ovulatietesten gebruiken? Ik gebruik de digitale van clearblue. Echt super handig! Weet je zeker dat je de vruchtbare dagen goed benut
Ben nu toch een klein beetje in de war De 19e had ik mijn 1e positieve ovulatietest, dus dat zou betekenen dat ie na 24-36 uur zou springen. Gisterochtend de 20e weer even getest en hij was idd knalpositief . Dus ik dacht dat ie dan 's avonds zou springen. Uit nieuwsgierigheid vanmorgen de 21e weer getest om te zien of ie nu negatief zou zijn. Maar hij was nog steeds en knalblauw... Betekent dit dan dat mijn piek nog niet is geweest en dat mn ei dus niet niet gesprongen is ??
Ik denk het, ik test ook altijd 2 dagen positief en de laatste dag knal en dan test ik niet meer, maar ja ik ben ook nog niet zwanger dus miss doe ik het ook fout hahaha
Vorige maand stopte ik meteen met testen na de 1e positieve ovulatietest (diezelfde avond geklust en de dag erna ook). Maar dit zou dus betekenen dat ik vanavond nog even aan de bak moet Advilletje erin en klussen maar Baby: was jij snel zwanger van de 1e?
Nee ik was na 7 maanden zwanger en kreeg een miskraam met 3 maanden en toen ben ik na 5 maanden weer zwanger geraakt. Terwijl van de 2de was het wel in 1 klap raak 1 keer sex gehad
oo dus jullie zijn bezig met de 3e? Ik was de 3e ronde zwanger. Had toen een hele onregelmatige cyclus van 46, 52 en 48...maar dus toch zwanger geraakt. En ik dacht nog wel dat ik onvruchtbaar was. 3 jaar daarvoor was ik gestopt met de pil en werd pas na 9 maanden ongesteld! (en nee...was niet zwanger ) En nu eind nov gestopt en na 35 dgn al ongi. Zit het lichaam soms raar in elkaar he
zo dat is best snel jah jah voor mij word het mijn 3de voor mijn vriend zijn 1ste dus wel spannend Jah het lichaam heeft soms echt een eigen leven joh, kan er soms geen touw aan vastknopen
@Polly, hier meld zich ook een dertiger.......en ik voel me zeker niet oud! Ik klus alsof ik 18 ben hahahaha @Baby, zohow jij hebt het druk gehad! Wij zeggen wel dat we boffen met onze mannetjes maar ik denk dat onze mannen zich ook wel van geluk mogen spreken........Hier ook drukke dagen voor de boeg....vanaaf verjaardag in de kroeg, hoempapa gezellig! Morgen weer verder met inpakken en natuurlijk klussen.....hihihi en eigenlijk zit ik op het wachtbankje.....zeg steeds tegen me mannetje ja je weet het maar nooit........Btw kom ook uit Rdam geboren en getogen maar woon nu in Utrecht. @Roeltje, jij gaat het ook druk krijgen......ik hoop het voor je meid deze maand! Klusklusklusklus
Je bent echt niet oud hoor. Ik ben gewoon vroeg begonnen wou eigenlijk steeds 2 jaar verschil hebben maar dat ging even niet. en nu zijn die mannen van mij alweer 7 en bijna 5 , gaan al naar school dus tijd voor een klein dropje erbij
hahahah Roosje zo hoort het ook dat klussen en kinderen houd je jong. Waarom ben je weggegaan???? Ja ik w8 op mijn vent ohw hij komt net binnen klussen gaat niet door want moet nu rap weg vanavond laat maar gewoon bespringen Doei dames lees later bij