NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb vandaag ook weer een positieve ovu test. snap er geen snars van. word gek van die dingen.

2. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Ik voel me ook nog niet oud hoor...:D
    mijn vriend en ik zijn al bijna 8 jaar samen en we klussen er ook nog lekker op los!

3. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Maart: we zitten in hetzelfde scheutje denk ik
    Vandaag 3e positieve (digitale) ovu test
    Dacht dat ie gister gesprongen zou zijn...maar nu ga ik weer twijfelen. Vanavond misschien nog maar even klussen

4. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Baby, mijn ex komt uit maarssen. En mijn mannetje nu ook......en ik heb hier mijn werk en sociale leven. Ik zou niet meer weg willen. Mis alleen de rotterdamse humor wel......aja in mijn eentje heb ik ook lol hahaha.

Kan pas over 13 dagen testen.....begin nu al ongeduldig te worden:$. Ik had gisteravond wel kleine steekjes......

5. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maart, zou het maar wel doen! Daarom doe ik geen ovutestjes. maar ja dat zeg ik nu.....is al door mijn hoofd gegaan als het deze maand niet raak is dan ga ik ook testjes doen.

6. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Ik heb me zo voorgenomen om dit keer niet eerder te gaan testen... Maar das wel moeilijk denk ik. Vooral omdat ik er nog 2 in huis heb. 1 digitale van CB en 1 van Kruitvat (2 voor 5 euro), die schijnen toch erg gevoelig te zijn?

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik ben 32, dus hier nog een dertiger ;)

Hier beetje onrustig, gekke ongi gehad, gisteren slijmverlies, dus beetje zo van huh?? Vanmorgen goed geklust in ieder geval ;) Alleen nu hoop ik niet dat nu al mijn eisprong was, kan toch niet zo snel na je ongi?? had 3 dagen ongi, 2dagen niets, toen 3 dagen vieze drap, geen bloed, en daarna dus gisteren slijm... en nu, weet ik ff niet wat te doen .... :(

8. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Je kan ook goed aan je baarmoedermond voelen of je in de vruchtbare periode zit. Na de menstruatie is zit ie laag en is harder. Als de eisprong eraan komt word ie zachter en gaat een beetje open...en je krijgt meer waterige afscheiding. Das voor mij altijd een teken dat ik kan beginnen met de ovulatietest. Na de eisprong gaat ie weer dicht en word weer harder.

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja, alleen heb ik zo een gekke ongi gehad en heb ik al sinds mijn ongi lage buikpijn, en zo ineens een slijmprop heb ik nooit, vandaar dat ik het niet echt vertrouw...

Ga gewoon goed mijn best doen deze maand, we zullen zien...

Overigens nog steeds buikpijn hoor, zo heel laag in mijn buik, al sinds mijn ongi dus...

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Rotterdam, de stad waar mijn hart ligt :p Ik mis Rotterdam wel!! Alhoewel ik hier ook geniet van mijn leventje hoor!

11. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Dat komt je ei er misschien toch al aan. Sommige vrouwen krijgen al op dag 9 van de cyclus een eisprong

Was dat bij maar maar zo :D...ik moet steeds 22 dagen wachten

12. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zei net dat ik over 13 dagen kan testen maar het is al over 11 dagen! hahaha toch weer 2 dagen dichterbij!

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik zit normaal op dag 14... En ik voel hem ook sinds ik gestopt ben met de pil... Dus vandaar dat ik ff onrustig ben...

Maar je lichaam is vreemd, dus was ff aan het piekeren natuurlijk!

14. polly

polly Actief lid

14 aug 2007
    298
    0
    0
    Ik voel hem ook. Heb een paar dagen last van een drukkende/stekende onderbuik. Dit keer aan de rechterkant
    Hoop dus dat de zaadajes niet allemaal naar de linkerkant zwemmen haha

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hahaha ga op bed liggen en op de zij liggen, kunnen ze de goede kant op zwemmen!

ik heb een plasgevoel in mijn blaaas al heel de dag, moet alleen niets plassen, druppppp

16. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moi78, ik mis het niet eerlijk gezegd. Ik vind het zelfs een beetje deprimerend als ik er ben.....daarin tegen vind ik utrecht veel gezelliger. Zoals ik al zei de humor mis echt.......

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Tenzij ze in de andere eileider moeten zijn :D
    Ik leg elke avond met mijn kont omhoog, is heel makkelijk tv kijken ook ;)

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja dat zeker inderdaad! Ik zou niet meer in een stad willen wonen! Woon nu op het boernland met uitzicht over de bergen, dus wil niet meer weg hier!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh moi, moet je uitkijken voor een blaasonts. Zo begint het vaak. Zodra ik dat gevoel heb ga ik gelijk aan de grandberrytabletten :D

Pendel jij trouwens ook, zie weleens moi in een onderschrift staan :D

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!

Hoi!

Ja, ik ben niet zo vatbaar voor blaasontsteking, nooit echt gehad eigenlijk....

Ja, ik pendel, alleen momenteel iets minder, aangezien ik een hotel run, en een drukke periode heb nu... Ik heb 88 aanvragen staan, dus heb een hoop staan, je mag je aansluiten bij de rij, stuur naam en geboortedatum ff, en dan pendel ik hoor1

Deel Deze Pagina