jij hoeft je voorlopig niet te vervelen Ik had voor mijn 1e zw.schap elk jaar in de zomer een blaasontst. Nu gelukkig niet meer
Meiden ik ga ff een dutje doen, ben errrrrrrrrug moe! Vanavond nog een verjaardag. Maandag uitslag van mijn slaaponderzoek ben erg benieuwd. Alvast een fijn weekend, en natuurlijk blijf ik spieken!
Ja, een eigen hotel! Dus neem het me niet kwalijk dat ik niet direct reageer... Ik woon 2,5 jaar in oostenrijk, en heb samen met mijn vriend en mijn ouders een gasthof geopend!
Kan wel merken dat ik nu weer een normale cyclus heb. Met koperspiraal was ik veel heftiger ongesteld. Nu is het woensdag begonnen en ben er al bijna weer van af! Morgen weekendje met manlief weg..kleine gaat naar oma en opa.. we gaan iets ontspannends doen.. een verrassing. Ik denk naar de sauna. Dus hoop dat ik morgen niet meer ongi ben. Wel jammer dat het geen weekend later is .... dat was precies mijn vruchtbare dagen,.. en als je dan samen in een hotel zit moet het wel lukken denk k Maar heb manlief al voorbereid dat we volgende week een kindje moeten maken! hahahah Nu eerst maar hopen dat ik me gauw weer wat beter voel...
hier ook een oude doos van 36 uit rotjeknor die nu heerlijk rustig in barendrecht woont...... met uitzicht over singel wat ooit het boer'nland was.......tis dat snelweg er tussen zit anders we gewoon vastgeplakt gezeten aan de rotterdamse getto... de ovutesten geven je lh piek aan dan duurt 24-36 uur voor dat je ie komt dus je moet klussen als ie posi is...als ie dat nie tmeer is is je ei gesprongen..dus doorklussen tot ie negatief is...en daarna mag ook natuurlijk...
en o ja....dit is ook zo'n leuk gezellig oude wijven clubje http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/244501-wie-meer-35-a-78.html man ziek geweest keel onsteking...en ik maar met pillen vol douwen in de hoop dat ie snel opknapt...voor mijn ei komt...ze heeft vast geweten want is nog steeds nisk...slijm wordt wel anders dus dasd goed...test ook nog omowit... komt goed uit allemaal en vanaf vanaaf maar eens flink klussuh...
ja nu snap ik dat je op de bergen uitkijkt...ik had nog niet zover doorgelezen...sorryy wel spannend hoor zo'n eigen hotel...komt hoop bij kijken..zit goed seizoen nu met de wintersport
Woon jij in carnisselande? Hier ook een ex-"rotterdammer" 13 jaar in Ridderkerk gewoond en woon nu midden in het gooi
Helaas ben ik te jong voor het 35+ clubje ... lees trouwens wel mee omdat het toch net iets meer bij mijn belevingswereld pas dan de vroege twintigers (niets ten nadele van de twintigers hoor). Ik wordt maandag 34!! Waar blijft de tijd ... zucht. Ik had nu naast de CB digital ook maar even de kruidvat ovulatietesten gehaald. Dom dom dom want hoorde net dat ie helemaal niet goed zijn. Ik dacht even te oefenen vandaag, hoe die dingen nou precies werken. Kan toch zeker mijn ei niet hebben, da's pas over ... nou zie mijn banner. Had ik gewoon twee dikke roze/paarse lijnen. euhhh... maar in het 'tuurtopic' werd ik gewezen op de slechte kwalititeit van KV ovulatietesten. Mooi een miskoop dus. Ben trouwens uut Grunn ... woon in de stad maar kom oorspronkelijk echt van het boer'n land. (ben i.i.g. wel een echte boer'n dochter )
Heb heel mijn leven in Rotterdam gewoond, tot ik lief tegen kwam... 7 jaar in rijswijk, en nu al bijna 3 jaar in oostenrijk dus! Haha, enne geen koeienpoep hoor, echt bergen! De karawanken zie ik uit het raam